Pages

May 5, 2014

AVON Hidrokolor Absolute ruž - Tender Mauve

May 5, 2014
Vjerujete li da postoji neki ruž koji vam nahrani, njeguje, a istovremeno i ostavi najdivniju boju na usnama? Sigurno ste pomislili na neki HE skupi ruž koji, unatoč cijeni, mora obavljati sve te zadatke! E pa danas vam predstavljam ruž, koji je osim pristupačne cijene, poznat po jednoj od najboljih formula koje su pozitivno šokirale moje usne!































Izgled samog ruža je na prvi pogled osvojio moje srce! Rozo pakiranje? Pa možeš li više biti moj? Otvaranje ruža je lako, nije onaj jeftin poklopac koji će se odmah rasklimati i otvarati se u vašoj torbici. 
No, pakiranje nije u prvom planu danas. Idemo na formulu.






























Dosta sam čitala o njima i  istraživala, te saznala da formula sadržu 6 bitnih elemenata za njegu usana:

- SPF 15 - ovo je postao MUST; bilo da se radi o preparatima za kožu lica, tijela ili samo usnica. Bitno je naglasiti da je briga oko usana jednako važna, jer nam je koža tu jako delikatna i tanka. 

- Vitamin E - u simbiozi s SPF-om, vitamin E štiti sve tijelesne stanice od djelovanja slobodnih radikala. Ima jako antioksidacijsko djelovanje, sprječava  starenje i propadanje stanica

- fitol - nezasićen biljni alkohol - služi za sintezu vitamina ( E i K )

- Vitamin C - stvara i održava kolagen

- kolagen - daje čvrstoću i stabilnost

- 50% udjela hidratantnih sastojaka - što i dokazuje kremasta struktura, nahranjenost  te dugotrajno zadržavanje  na usnama


Neki bi rekli da hidratacija utječe na pigmentaciju ruža, i sama tako mislim. No Avonova formula sadrži i samoobnavljajuće pigmente koja je zaslužna za zavidnu pigmentiranost ovako hidratantnih ruževa. 





























Također, moram napomenuti da ovi ruževi imaju predivan miris - neka čokoladna nota sa primjesama vanilije te nekog osvježavajućeg mirisa. Sveukupni dojam - pomalo mi baca na karamelu! 
Imam samo jednu nijansu, Tender Mauve, a na raspolaganju vam je ukupno 20 ruževa. Mislim da je trenutna cijena oko 25 kuna u Avon katalozima. 



















Na kraju, slika kako izgleda na usnicama, bez blica, na prirodnom svijetlu! Baš tako izgleda na mojim usnama u realnosti, što ovom ružu daje prednost u svakodnevnom korištenju jer je ona "između" nijansa koju mogu svi nositi.
Na mojoj W/L su još: Pink Renewal, Pure Peony, Natural Flush, Cherry i Bare Ruby! 

Imate li AVON hidrokolor ruževe? Koji vam je najbolji?

UPDATE: Avon ruž iz Matte kolekcije možete osvojiti u mom Spring darivanju u nijansi Matte Grape, a na darivanje možete putem ovog linka  SPRING IN ME

xo

42 comments:

  1. Ajme kako je predivan <3 Ovakvu boju tražim već dugo, odlična je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brzo naruči, stvarno je idealna nijansa :)

      Delete
  2. divna mi je ova nijansa :)
    nedavno sam ih recenzirala, i nisam pojma imala da sadrže SPF, onda sam još više u njih zaljubljena, jer ih neću prestati koristiti ovo ljeto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,da! SPF 15, što je još veći plus kod ovih ruževa!

      Delete
  3. Najdraži ruž u zadnje vrijeme i divno ti stoji !!

    ReplyDelete
  4. lijep je jako. ja najčešće i nosim ove neke mauve i mauve-nude nijanse. mauve je moja nude :D ne volim svijetle ruževe, volim kad ima boje.

    ReplyDelete
  5. Imam i obožavam! Uz njega imam još 2 nijanse i jednako su dobre!

    ReplyDelete
  6. predivan mi je ovaj ruž, obožavam ga <3
    i inače volim takve nijanse :)
    a imam i 2 s tvoje WL - Pink Renewal i Lovely Cherry i oba su divna i nećeš pogriješiti s njima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D aaaa ljubomorna, Pink renewal je definitivno sljedeći kojeg želim :)

      Delete
  7. Baš je lijep, jako mi se sviđa ta Avonova linija, pun pogodak! Ja imam Tea Rose i obožavam, ali poklonila sam ga mami jer ona voli takve nijanse. Dakle, imala sam Tea Rose :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je pun pogodak! Tea Rose nisam htjela jer imam dva Tea Rose ruža, ali različite marke :D I ja sam jedan dala mami, od NYX-a Tea Rose :D

      Delete
  8. Nisam nikada imala nijedan Avon ruž, morat ću isprobati!

    ReplyDelete
  9. Od cijele ove linije baš ova nijansa mi je od početka zapela za oko. Sve kao ne treba mi je stvarno već imam skroz slične nijanse ako ne i iste, ali stvarno je divan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, stvarno je divan! A kremasti su do tolike točke da ih stalno trackam iznova! Morat ću se opskrbiti :)

      Delete
  10. I meni se jako sviđa nijansa. Savršen "my lips but better" ruž <3

    ReplyDelete
  11. Lepa svakodnevna nijansa, malo vise jesenska. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to nikad ne gledam po sezonama, već po raspoloženju :D :D presuper mi je!

      Delete
  12. Tako ti lijepo stoji ova boja... :) Obožavam Avon ruževe, meni je trenutno najdraži iz Matt linije, Fuchsia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matt linija je zakon, stvarno, svaka im čast na formulama! :) Hvala ti!

      Delete
  13. boja je divna! ja ima rich merlot i ugodno me iznenadila ova linija ruzeva

    ReplyDelete
    Replies
    1. I mene :) R.M. je idealna tamnija nijansa crvene koja mi treba :)

      Delete
  14. Diivan, ali jako sličan četi mojih najdražih ruževa pa ću se suzdržati. Možda ubodem neku drugu nijansu?! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaš ih još 19, tako da vjerujem da ćeš naći neku koja ti nedostaje u kolekciji :)

      Delete
  15. Ovi su ruzevi pun pogodak za avon! Jako ugodni na usnama a nijanse su divne! Imam 4 komada :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, moj je tek prvi iz ove kolekcije, nadam se da će se to promijeniti uskoro :D

      Delete
  16. Kako detaljnja recenzija.Odlično! :)
    A ove nude nijanse ne volim nešto posebno, ali ih imam nekoliko i, gle čuda, sve su od Avona! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Haha i ja obožavam sv eiz Avona imam ih dosta :) jedino jednog iz ove kolekcije :)

      Delete
  17. Obožavam Avonove ruževe! Imam iz ove linije Pure Peony, nosim ju skoro svakodnevno, definitivno preporučujem <3
    Ono što mi se posebno sviđa kod njihovih ruževa (a i svega ostalog) je da dolaze zapakirani i zaštićeni, volim kad znam da nitko nije dirao i packao :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja isto volim to kako ih zapakiraju skroooz, odlični su!

      Delete
  18. predivna nijansa :)
    tebi jako lijepo stoji
    ja sam ju probala i meni ne stoji. mislim da mi ne stoje ruževi "mauve" boja, i zubi mi s njima izgledaju žutije:/
    ali imam iz iste linije Bare Ruby i Rich Merlot i obožavam ih! Rich Merlot je jako taman pa ga preferiram za izlaske ali Bare Ruby mogu nanijeti u tankom sloju preko dana kada nosim neke neutralne boje na ostatku lica i baš podigne :D

    preporučam ti nijansu Chic iz Hidrokolor linije ;) ona po meni ide uz sve kombinacije i pristaje svakom tonu kože

    ReplyDelete
  19. Kao sto anela rece, mauve je moj nude :D Ovaj ruz i artdeco olovka nijansa 80 su savrsen spoj, iskombinuj :)

    ReplyDelete
  20. Divan je, imam ga :) Ovo je jedan od onih ruževa koje nosim kad ne želim nešto previše napadno, ali ne želim ni običan nude ruž

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014