Pages

April 17, 2014

Spring in me! / Darivanje

April 17, 2014
Napokon! Ne trebam ni govoriti koliko volim proljeće! Zrak je topliji pomiješan sa cvjetnim mirisima te prizori rozih pupoljaka na svakom koraku! Predivno! Ne znam što je ljepše! Svaki korak kroz proljeće me veseli! A nadam se da ću tu sreću prenjeti na jednu od vas!



























Ovo je slika koju sam našla na Internetu i odmah se zaljubila u nju! Pogledajte ju dobro! Te boje, ta sreća i vedrina koju osjećam dok ju gledam! Osjetim i mirise! Čujem i pčelice kako traže bogato cvijeće! Vidim i leptiriće i Sunce koje se napokon smije !
Ovo je uvod u darivanje koje sam vam spremila! A evo o čemu se radi!

Imati blog nije lako danas. Sve više djevojaka piše blog, ne smatram ih konkurencijom, već kolegicama. Ali ono što je bitno jest čitanost, i praćenje. Niti jedna od nas, koje vodimo blog, ulažemo vrijeme i posvetimo se toliko svakom postu, svakom vašem komentaru, ne želimo da nas se čita samo zbog nagrada koje povremeno ubacimo u svakodnevno tipkanje postova! To je naše hvala vama jer ste tu za nas!

Nema više random.org-a, nema više komentiranja kada samo treba pustiti komentar ispod darivanja s imenom i prezimenom, nema više share-nja samo da obaviš svoj posao! Sada ste vi na redu!

Ja sam vam pripremila malo darivanje, čija je vrijednost velika, a vaša mašta pobjeđuje sve!




 Pravila za sudjelovanje: 

Promotrite sliku koju sam gore stavila. I razmislite što za vas predstavlja proljeće! Uzmite kistove u ruke i:
1. Osmislite makeup look ( možete slikati samo oči, možete slikati cijelo lice, fotografija na kojima su samo  našminkana usta nisu dozvoljena) kojim ste prenjeli svoj doživljaj slike (gore) na vaše lice

ili

2. Osmislite mainikuru, uredite svoje noktiće tako da prenesete svoj doživljaj proljeća kroz raznobojne lakiće.
UPDATE: Možete poslati svoju fotografiju koju ste uslikali mobitelom ili fotoaparatom; slike iz prirode, slike hrane, slike cvijeća - sve ono što vama predstavlja proljeće!

3. Na svakoj slici mora pisati na papiriću @melodyofbeauty jer tako znam da ste to vi na slici / molim vas nemojte skinuti sliku s interneta i napisati u editoru ime jer to ne priznajem
4. Zaljepite sliku na FB stranicu  ili  pošaljite na mail ( joeydeyn@gmail.com ) 
5. Morate me pratiti na FB stranici  ili preko bloga, ili na instagramu ( @melodyofbeauty5 ) nije bitno gdje ( samo ostavite nick pod kojim pratite )
6. Sudjelovati mogu svi !
7. Fotografije moraju biti dobre kvalitete, ne mora biti HQ, ali mora se vidjeti što je na slici, tako da loše  fotke ne ulaze u uži izbor!
8. Također, uvodim i skriveno praćenje top komentatora na blogu / FB-u koji će biti nagrađen svaki mjesec!
9. U slučaju da se ne volite slikati / ne znate šminkati / uređivati noktiće - ostavite komentar u kojem ćete napisati što za vas znači proljeće ( ako mi se dopadne komentar, nagradit ću ga jednim Essence sjajilom)
10. Molim vas potrudite se i nagradite vi mene za promjenu! Nek' strast za makeup-om pobijedi!

Darivanje traje do 15.5.!


 Nagrade su :
1. AVON Ideal Flawless 3u1 puder u nijansi Ivory
2. AVON ruž u nijansi Matte Grape
3. Manhattan Lotus Effect lak za nokte u nijansi 45 Q
4. Max Factor Silver Spark olovka za oči
5. NIVEA In-Shower regenerator za kožu Shea Butter
6. 2 x Biobaza testera
7. Kerastase tester
8. Zlatne naušnice



14 comments:

  1. Super ideja :)

    ReplyDelete
  2. Lijepo darivanje :D
    I super su pravila darivanja...mislim da ću sudjelovati sa noktićima, nadam se da ću uhvatiti vremena za lakiranje :)

    ReplyDelete
  3. Super si ovo osmislila, sudjelovala bih ali prepuštam to ipak drugima koji si više to žele :) Moraš mi reći za ovaj pratitelj komentatora :D

    ReplyDelete
  4. joj ja bih neke stvarčice s ovog darivanja, ali neke već imam, pa ajde...bum se držala po strani. i da, obožavam kreativna darivanja, super ideja!

    ReplyDelete
  5. Divna je ideja :) Zanima me da li možemo i mi iz Srbije da učesvujemo? :)

    ReplyDelete
  6. stvarno mi se doapda ova ideja ,alii..... sad moram li reći ALI ,ali stvarno moram reći ALi,jer ne vjerujem da mogu ovdje sudjelovat,nagrade su odlične i jaaaako mi se dopadaju,ali stvarno ne znam da li se znam šminkati ,niti sam sigurna da sam neki manikir ,a,sad nisam neki ni tekstopisac,sad možda tebe dirne ovo hahahhahaha xd


    ReplyDelete
  7. Divna ideja,predivne nagrade....nadam se da ce odaziv biti kao i u prethodnoj nagradnoj igri u kojoj sam ja ucestvovala i osvojila prekrasnu nagradu :)
    Jedva cekam da vidim radove ucesnica....Sretno curama :)

    ReplyDelete
  8. Divna ideja,predivne nagrade! Nadam se da ce odaziv biti kao u prethodnoj nagradnoj igri u kojoj sam i ja ucestvovala i osvojila nagradu :)
    Jedva cekam da vidim ucesnice i radove na zadatu temu......Sretno cure :)

    ReplyDelete
  9. Marijana ŠimićApril 24, 2014 5:00 AM

    Super ideja ,super!

    ReplyDelete
  10. Objavila sam svoj rad na fb zidu, manikura+pjesmica :)
    Divno darivanje :)
    Pratim te putem fb Samanta Barukcic (Mahidevran).

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014