Pages

December 6, 2014

Kérastase Paris Soleil CC hair cream - review

December 6, 2014
Svi znamo da kosa, jednako kao koža, treba pažnju i adekvatnu zaštitu! Moja kosa je kemijski tretirana, pa u kombinaciji sa sunčevim zračenjem gubi na teksturi, jačini, a time nestaje i prirodan sjaj! Ne moram niti spomenuti koliko je bolno vidjeti ispucalu i suhu kosu, a tome napokon možemo stati na kraj, ako koristimo preparate koji vračaju život suhoj kosi. 



" Tijekom ljetnih mjeseci žene žele proizvod koji će kosi pružiti zaštitu od sunca, ali istovremeno je i uljepšati. Kako bi odgovorio na potrebe klijentica Kérastase pronalazi inspiraciju u proizvodima za njegu kože s više blagodati. Priklanja se trendu CC krema te lansira prvu CC kremu za kosu, novi must-have proizvod za ljeto. Krema za potpunu njegu kose s tri različita djelovanja: zaštita, obnavljanje i sjaj.
Formula bogata uljem šafrana ispravlja i obnavlja oštećenja nastala izlaganjem suncu. Bogata je antioksidansima i uljem lana što je čini idealnim proizvodom za ljeto koji kosu hidratizira, čini mekšom i podatnom. Njena lagana tekstura raspetljava kosu i pruža joj sjaj. Za sve tipove kose."


Ja sam imala tu sreću pa sam kod kolegice blogerice Maruše  osvojila jednu CC kremu netom prije jakog ljetnog sunca! Napominjem da koristim kremu od srpnja te sam iskušala njeno djelovanje i u zimskom periodu.


Krema je kremaste teksture, sa shimmerastim prahom, a miris je božanstven i zadržava se u kosi i nakon ispiranja.  Možete ju nanositi na mokru ili suhu kosu, ja sam koristila u oba slučaja. Kada ju nanosim na suhu kosu, upije se brzo te ne ostavlja masan efekt niti onaj "hrskav" osjećaj, kao kada nanosite gel. Kosa je mekana, mirisna i sjajna. Često sam ju nanosila odmah ujutro, a ponekad netom prije odlaska na plažu. Nakon izlaska iz mora, aplicirala bih ju na mokru kosu koju bih isprala od slane vode. Dakle, nanošenje kreme je jednako kao leave- in regeneratorima, ne ispire se. Upije se, ne otežava kosu, a miris vas prati cijeli dan. 

Nakon korištenja tokom ljetnih mjeseci, kosa je postala zdravija i podatnija, vrhovi nisu pucali kao prije, umorni od soli i vrućine, već bi ostali zdravi, a kosa sjajna i mekana. 

Pred kraj rujna, vrhove kose sam skratila te posvijetlila. Kosa mi se promjenila. Počela se prebrzo mastiti, jednostavno je bila umorna i nije bila pripremljena na šok posvijetljivanjem. Nisam ju tretirala jedno vrijeme bilo kakvim proizvodima, osim kokosovim uljem, te sam se sjetila CC kreme. Umasirala bih ju samo na vrhove koji su bili kemijski tretirani te pustila da se osuši prirodnim putem. Ne moram reći da se kosa instantno lakše češljala, suhi pramenovi postajali su mekani i sjajniji. Također, zbog čestih kiša i hladnog vjetra, kosa gubi vlagu ili ju je često nemoguće ukrotiti, pa se CC krema i na tom segmentu pokazala djelotvornom.


 Svi znamo da je ulje lana prepuno antioksidansima, omegom 3 te da je veliki izvor esencijalnih kiselina, a svojim moćnim djelovanjem bori se protiv suhe i ispucale kose te ju hrani i regenerira.  Dok ulje šafrana snažno dijeluje protiv jačine sunca.


Za 206 kuna dobijete 150 ml božanstvene kreme koja će vam trajati dugo. Ja ju koristim od Srpnja, a nije još niti pola tubice iskorišteno! Izuzetno sam zadovoljna proizvodom jer je spasio moju beživotnu kosu  i vratio joj sjaj i mekoću.

xo

22 comments:

  1. Ova krema za kosu mi djeluje kao dobar proizvod. Nisam jos nista takvo koristila, a dobro bi mi doslo malo za osvjezit kosu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako probaj! Sa Kerastase nećeš pogriješiti!

      Delete
  2. Eto ga na, sad i to moram kupiti... zbilja ću bankrotirati... plizzz mmi reći dali bi ga opet kupila!? Meni pod hitno treba nešto slično da mi moje mrtve vrhove kose oživi. Imam šampon od kerastase, sad sam naručila neku masku matrix (prvi puta čujem, kaže moja frizerka da je odlična maska )... imam toliko toga da više ne znam kako šta koristiti i dali mi odgovara ili ne..

    Pusa ogromna od mene i Victorie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja, i ja ću bankrotirati! A gle, ako ga potrošim do ljeta, ziher ću ju kupiti opet! A sad za zimu ti možda neće trebati jer nema toliko sunca, pa probaj neki drugi serum od Kerastase za vrhove! Ja bila kod frizerke i nije imala trenutno taj neki serum / kremu pa sam preskočila! Ciment Thermique se zove!

      Puse vama ogromne!!! :****

      Delete
    2. Bas iz te linije imam sampon... prije dva dana sam prvi puta oprala kosu s njim za sada jos ne mogu reci da je savrsen ili ne... primjetila sam jedino da mi je kosa dobila malo na volumenu no nista se manje ne masti... valjda ce se s vremenom pokazati u pozitivnom svjetlu, jer nije bas da je bio jeftin :/ morat cu si kupiti onda I taj serum... hvala jube na savjetu.... mokic :* :*

      Delete
    3. I da zaboravih te pitati... taj serum, kad bi ga kupila kako se nanosi na suhu ili mokru kosu!? Ja bi nesto sto mogu nanjeti nakon susenja kose susilom za kosu... dali bi se htjela malo raspitati kod frizerke... tnx sorry sto te gnjavim :*

      Delete
    4. Ja mislim da je linija Bain Divalent od Kerastase za masnu kosu i suhe vrhove najbolja, ja sam imala tester onaj mali i bio mi je savršen! Taj si probaj drugi put uzeti, a iz ove linije Ciment Thermique taj serum / kremu mi je stavljala na mokru kosu i isfenirala me, vrhovi su bili tako glatki i mekani i sjajni da ja ne mogu vjerovat da to proizvod može postići!

      xo

      Delete
    5. A jooooj sad jos I to moram kupiti, muko moja... posto sam tek kupila sampon moram mu dati priliku da se pokaze ako ne budem zadovoljna onda definitivno kupujem bain divalent... ajme vjerujem ti :) ali puno znaci znati se isfenirati kao kad te frizerka isfenira, a meni to bas ne ide :/ hvala ti ljube na savjetima!!! P.s imam od got2b nekakav proizvod sto se nanosi prije feniranja I to sam tek kupila tako da jos ne znam kolìko e dobar.... pusaaa

      Delete
    6. Da, treba se kosa naviknut na novi proizvod, vjerujem da ce ti biti dobar. istina, ja se nisam znala fenirati, ali sam ucila preko youtubea, Jlovesmac se zna dobro isfenirati pa po njenim savjetima se ja feniram :-) i sada koristim obicnu kremu za kosu i kad se feniram ispada donekle onako kao kod frizerke, vjerujem da koristim kerastase bilo bi savrseno!

      Delete
    7. Ona je luda skroz (u pozitivnom smislu) ... morat cu proci malo kroz njen yt kanal I probat se ìsfenirat... hvala ti draga na savjetima...pusaaa

      Delete
    8. Haha ako nadjem tocan video ti posaljem :-)
      Pusee

      Delete
    9. Uh mozeeee... hvaja ti mila!!! Pusa

      Delete
  3. Njihovi proizvodi mirise tako bozanstveno. Voljela bi probati svasta od njih ali novcanik se trenutno ne slaze samnom :D

    ReplyDelete
  4. Malo je skupa,ali s obzirom kako si je nahvalila- vrijedi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali stvarno se isplati kupiti :-)
      Svi proizvodi su izvrsni,jos me nisu razocarali! Ne znam jel online narudzba njihovih proizvoda jeftinija, ali ako uz shipping dodu isto,onda je sasvim svejedno!

      Delete
  5. Ja od kad koristim kerastase šampon kosa mi se preporodila..tako da vjerujem da je i ovaj proizvod odličan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpisujem, stvarno nemam prigovora na Kerastase :)

      Delete
  6. Živciraju me Rvati koji svemu dignu cijenu, koliko god mogu :D Online se ova CC krema može kupiti za cca 110 kuna s popustima, tako da ne kuzim zasto je kod nas duplo skuplja -.-
    No, na stranu frustracije oko cijena :D meni se jako sviđa proizvod, nisam naisla do sada na niti jednu negativnu recenziju i svakako cu ga uzeti u obzir iduce ljeto ;)

    ReplyDelete
  7. Baš mi je drago da ti se svidjela. :) Super što ti služi i u hladnijim danima.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014