Pages

December 30, 2014

Favorites of 2014!

December 30, 2014
I po običaju, na kraju svake godine, vrijeme je za omiljene proizvode 2014., koji su mi uljepšali koliko-toliko proteklu godinu! Po običaju, proizvode pomno biram pa lista nije toliko opsežna. Favorite 2013. možete pročitati ovdje: FAVORITI!


Za neke stvari tek ide recenzija, jer sam imala napetu godinu gdje osim nedostatka volje za pisanje, nije bilo ni vremena, radila sam 10 sati dnevno i putovala, tako da zaista imam ispričnicu s potvrdom! 

1. Balea matirajuća krema - silikonska baza za lice koja korigira nepravilnosti, popuni pore i omogućava glatku površinu za nanošenje pudera. Detaljnije uskoro!
2. Catrice BB krema - (klik na link ) - recenzija je sve rekla. Ovaj proizvod svakim korištenjem mi je sve draži. 
3. Vichy idealia eyes - veliku ulogu ima ova mala tubica, meni je uvelike pomogla sa hidratacijom okoloočnog područja. Recenzije su aktualne i dalje, pa ne znam da li da zasebno napišem recenziju.
4. Essence lip liner 11 In the nude - ne moram ni reći da ih imam gotovo sve lip linere iz kolekcije, a koristim ovu nijansu iz dana u dan! 
5. Avon Hidrokolor Absolute ruž - Tender Mauve - (klik na link ) - uz gore navedeni lip liner, najidealnija lip kombinacija 2014. 


6. Vichy BB krema - sa faktorom 50, odlična zaštita i srednje prekrivanje. Zaista proizvod koji je omogućio mojoj koži da diše na ljetnim vručinama iako je prekrivanje bilo besprijekorno.
7. Avon fiksirajući sprej - njega sam spominjala u recenziji Avonovih 3 u 1 pudera ( klik na link ) . Odličan proizvod i mislim da bi ga svaka šminkoholičarka trebala imati u svojoj kolekciji. 
8. Kerastase BB krema - ( klik na link ) - odlična krema koja štiti i njeguje vašu kosu. 



9. Avon Little Pink Dress - iako ne znam pisati recenzije parfema, ovaj me oduševio. Naime, omiljeni parfemi su mi iz Avona, i to je nezamjenjivi Rear Pearls, ali  Little Pink Dress je baš svakodnevni slatkasti parfem, koji je baš girly girl parfem što mirisom što izgledom!



10. Freeman maska za lice od krastavca - odlična peel off maska koja, osim što osvježava, čisti i hidratizira kožu. 
11. Avon body spray - mirisna vodica koja je uvijek sa mnom u torbici!
12. Olival noćna krema s uljem smilja - (klik na link ) - iako mi dnevna nije bila toliko efektna, noćna i dalje igra veliku ulogu u njezi moje kože. Recenziju možete pročitati na gore navedenom linku.
13. Manomai serum - i dalje me fascinira koncept ovog kozmetičkog branda, i jednako koliko me fascinira toliko je serum efikasan i odlično radi svoj posao. Detaljnije možete pročitati na linku u naslovu.

Toliko o mojim kozmetičkim favoritima koji su pomogli uljepšati svaki dan 2014. godine! Mislim da je Avon u prednosti jer je izbacio zaista odlične proizvode koji će, nadam se, ostati favoriti i u nadolazećoj 2015. 

Koji su Vaši favoriti? Bez kojih proizvoda ne biste mogle ući u 2015.? 

24 comments:

  1. Obožavam Tender Mauve <3 Moram isprobati kombinaciju s tom olovkom :)

    ReplyDelete
  2. I ja obožavam Avon mirisnu vodicu! A ovaj serum me i dalje fascinira, ali u skorije vrijeme ga neću moći kupiti :D

    ReplyDelete
  3. Joj ja još nisam sigurna što mislim o Baleinom primeru! Stvarno sam skroz na skroz neodlučna!!! Od Avonovih mirisa imam City Rush koji mi je odličan, a miris koji vežem uz svoju mamu je Perceive, baš je onako, to je moja mama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je trebalo vremena da mi se dojmovi slegnu, krema mi nikako ne odgovara pa sam ju prosljedila, ali primer - works! :)
      Perceive je baš predivan miris, seka ga je imala :)
      City Rush nisam probala, morat ću :)

      Delete
  4. Odličan post, nisam probala niti jedan proizvod ali svakako imam želju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj Avonov ruž za usne i fiksator za makeup :) I napravi ovaj post :P

      xo

      Delete
  5. jako dobar post :D o svemu si rekla ono najbitnije :D
    skroz si me zainteresirala za Balea matirajuću kremu,, uvijek sam u potrazi za matirajućim preparatima :D
    Freeman maska za lice me baš privlači i kupit ću ju, volim peel off maske, koje lijepo očiste :D a još kad i hidratizira, onda odlično :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ej i mene je iznenadila, a masna mi je koza i super podnosi ovu kremicu :-) freeman mi je zakon, voljela bi i druge probati :-)

      Delete
  6. Sviđa mi se tvoj izbor :). Voljela bih probati Catrice BB krema, baš djeluje obećavajuće. Voljela bih probati Avonov Little Pink Dress, inače sam sa Black Dress baš oduševljena.

    ReplyDelete
  7. probala sam baleinu bazu ali nemam jos nikakva konkretna misljenja o njoj :D dok catrice bb kremu obozavam, vec sam jednu tubicu potrosila i onda zgrabila novu prije nego ju povukli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baza je stvarno zbunjujuća, koristim ju od ljeta i sad mi je tek sjela. Dok krema iz iste kolekcije mi nikako ne odgovara.
      Ja nažalost nisam uspjela dograbiti još jedan primjerak BB kremice :(

      Delete
  8. Aaaa, Catrice BB-ica :D Također mi je favorit, samo što sam ju prekasno otkrila i onda je otišla lagano pa-pa i neće se vratit više :( Što je najgore, imam samo tamnu nijansu za ljeto, a sad po zimi bi mi jedinica jako dobro došla. Razmišljala sam da li da uzmem ovaj Avon fiksator, no nekako mi se uvijek činio nepotreban, a sad me jako mamiš s njim! Možda padne narudžba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zašto ne, možda ti se baš svidi. Meni fiksator osim što čuva šminku da se ne razmaže, pojačava intenzitet sjenila :)
      Moramo catrice nagovorit da nam vrate BB kremicu :)

      Delete
  9. I like Balea cosmetics a lot so I'm glad you've appreciated one of them!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love almost everything from Balea :)

      Delete
  10. Catrice BB krema mi je hands down najbolja BB krema koju sam ja isprobala, jako mi je žao što su je maknuli iz prodaje jer sam je baš mislila ponovo kupiti :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Morat ćemo ih nagovoriti da nam ju vrate :)

      Delete
  11. Tender Mauve sam zbog tvojih pohvala kupila i obožavam ga <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je to čuti :) Stvarno je odličan :)n

      Delete
  12. Lijepe si favorite izabrala :D Imamo čak dva zajednička: Manomai serum i Vichy BB krema :)

    ReplyDelete
  13. Jako dobar post!
    Bi li preporučila Balea bazu za makeup ljudima koji imaju suhu kožu?

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014