Pages

October 29, 2014

Manomai - Around the clock facial serum

October 29, 2014
Drage moje! 
Nakon velike pauze, opravdane- ali o tome drugom prilikom, donosim vam recenziju jednog krasnog proizvoda, seruma za lice izrađen s posebnim sastojcima za pojedinu krvnu grupu. Samim time, ovaj proizvod po meni je jedinstven i vrijedan pažnje, a ugodna suradnja s Manomai timom me je oduševila, jer je bila posebne prirode, kao da se poznajemo dugi niz godina. Manomai je tajladnski brend, a o njima možete pročitati više ovdje .



Prije dva mjeseca me dočekala predivno upakirana kutija, žarko crvene boje koja je bila ukrašena svilenkastim vrpcama. Porukica od Manomai tima bila je preslatka, knjižica s njihovim proizvodima iznimno poučna, a sam serum elegantno upakiran u staklenoj bočici. 

Kao što i same znate, ja proizvod testiram dosta dugo, tako da sam si uzela vremena i za ovaj serum, koji ima anti-age učinak. Što će tebi anti-age, pitate se? Bolje spriječiti na vrijeme! 


Ja sam 0 pozitivne krvne grupe, a sastojci koji su obilježili serum za moju krvnu grupu su ekstrakt morskih algi te ekstrakt lista guave. 
Ekstrakt morske alge pun je vitamina i minerala te amino-kiseline u tragovima, koji su izuzetno hranjivi i pomažu u održavanju zdrave i mladenačke kože. Usporava proces starenja i ujedno ju štiti od nepogodnih vanjskih učinaka, koji znaju veoma štetno utjecati na našu kožu. Fitonutrijenti pronađeni u algama, ubrzavaju protok krvi te upravo to čini našu kožu sjajnom, mekom i zdravom.

Ekstrakt lista guave se dobiva iz listova guave koji se inače koriste za upalne procese i infekcije. Ekstrakt koji se vadi iz listova sadrži visoka antibakterijska svojstva. Također, pospješuje proizvodnju kolagena. 

Također, ekstrakt trešnje tonizira i obogaćuje našu  kožu. Prirodni je izvor vitamina C, a sadrži i sadrži i antioksidanse koji sprječavaju  štetne učinke slobodnih radikala.

Još neki od bitnih sastojaka su: organsko arganovo ulje, shea maslac, maslinovo ulje, ulje jojobe, vitamin E, ekstrakt zelenog čaja te koenzim Q10. 



Serum je mliječne izuzetno rjeđe teksture koja bi vam možda i zasmetala prilikom apliciranja na pumpicu, jer je pritisak pumpice prejak za rijetku teksturu proizvoda. Ali osim toga, nisam naišla na ništa drugo što mi je zasmetalo. Bočica je staklena, vrlo dobro napravljena, a sve je printano sojinom tintom. 
Isto tako, ovaj serum ne sadrži parabene, mineralna ulja, umjetne boje i mirise, diazolidinil urea te
Iodopropynyl Butylcarbamate. Miris nije nešto posebno ugodan ali se izgubi nakon nekog vremena. 

Prije nanošenja, koža mora biti čista, a dovoljno vam je malo proizvoda, ja pumpicu pritisnem samo jednom i to mi je dovoljno za cijelo lice. Potrebno ga je nanositi dva puta dnevno, ujutro i navečer. 
Nakon apliciranja seruma, možda ćete imati ljepljiv osjećaj prvih nekoliko trenutaka, no kada se serum upije u kožu, ona postaje glatka i baršunasta, iznimno ugodna na dodir. 

Nakon korištenja ovog seruma do današnjeg dana, moram priznati da sam izuzetno zadovoljna jer mi je koža svježija, zdravija i ima onaj prirodan sjaj. Područje oko očiju mi je hidratizirano bez upotrebe dodatne kreme za to područje. Serum nije izazvao prištiće niti osipe, što je za moju kožu čudno jer bez obzira na sastojke, meni izbije barem jedan prištić upotrebom nekog novog proizvoda. 

Ako ste u mogućnosti, svakako isprobajte ovaj proizvod, nećete požaliti. Prirodni i organski sastojci njegovat će vašu kožu na zaslužen način i poboljšati ju. Koncept Manomai kozmetike i zdrave prehrane  je izuzetno zanimljiv i jedinstven, svakako istražite i pročitajte o njima više na njihovoj stranici Manomai.

Cijena proizvoda je: 80 dolara za 30 ml proizvoda!

8 comments:

  1. Slazem se, imamo skoro pa identicne dojmove glede ovog seruma :)
    Sada ga stedim jer ostala mi je mozda 1/3 ali ako budem u prilici, obnoviti cu zalihe ;)

    ReplyDelete
  2. Bogami da, čitala sam tvoj post, a najviše me zainteresirala knjiga koju si navela. Moram nabaviti primjerak! Stvarno odličan serum, i ja štetim haha :D

    ReplyDelete
  3. Potpisujem sve gore napisano. Ja sam svoj potrošila pre mesec dana i već mi nedostaje. Krasan serum, od teksture, sastava, reakcije kože- sve je odlično.
    Drago mi je da ti se dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha i ja ga ljubomorno čuvam da ga ne potrošim :) Stvarno mi je dobar!
      xo

      Delete
  4. Manomai serum je nešto najzanimljivije što sam probala. Imala sam onaj za A krvnu grupu i oduševljena sam s njim, pravo malo čudo od seruma s predivnim sastavom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno zanimljiv koncept, mislim da su večinom pozitivna iskustva što se tiče seruma :)

      Delete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014