Pages

October 31, 2014

Last minute Halloween Ideas!

October 31, 2014
Bok!

Jedan brzinski post!
Iako nisam ove godine Halloweenu dala preveliku pažnju, jako volim to doba godine i obećajem da ću sljedeće godine biti puno aktivnija po tom pitanju. Ove godine ne izlazim pa me maske nisu pretjerano niti zanimale. Ali... mnogo vas ide na zabave te tematike, pa evo nekoliko ideja.


Jeftine boje za lice možete kupiti sada u bilo kojoj trgovini, čak i lokalnim, a poslužiti će vam svakako i dogodine. Ovo su definitivno neke od jednostavnijih favorita koje bih ja, da idem na neku zabavicu, svakako isprobala. 

Nadalje, mnogo je tutoriala na youtube-u koji su iscrpni i jednostavni. A ja sam naišla na jedan presladak te ga pokušala i sama isprobati. Radi se o Bambiju! Bilo mi je potrebno svega 15 minuta, a vjerujem da sam si uzela vremena, da bi ispalo bolje u svakom slučaju! Možete staviti i umjetne trepavice, ali ja jednostavno nisam imala vremena! Također, uši možete napraviti s trakicom tako da kosu provućete kroz trakicu, a idealne su i grančice kao rogovi. Po meni je ovo jedan od najednostavnijih i najslađih ideja za Halloween.




 Ako niste za maskiranje, a svejedno idete na zabavicu, onda svakako noktiće uredite u duhu Halloweena! 






Hoćete se vi maskirati za Halloween? Što ćete biti? Hoćete li se same šminkati? :)
xo

3 comments:

  1. Sviđaju mi se prijedlozi, a ti si baš kjut Bambi. :)

    ReplyDelete
  2. Preslatko, ja nisam išla nigdje, ali jesam šarala noktiće u duhu Noći vještica :)

    ReplyDelete
  3. My brother recommended I may like this blog. He used to be entirely
    right. This post actually made my day. You can not consider just how a lot time I had spent for this information! Thanks!


    my weblog ... Louis Vuitton Online

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014