Pages

July 2, 2014

Wet n Wild - Petal Plusher paleta - recenzija

July 2, 2014
Koliko su blogerice zadivljene Wet n Wild proizvodima ne moram niti spominjati, jer ako upišete wet n wild u tražilicu, rezultat su mnogobrojne recenzije upravo njihovih proizvoda, a osvrti su i više nego pozitivni! I sama se družim s njihovim proizvodima! Dakako, pisala sam o njihovom tekućem puderu, a trenutno trošim već drugu tubicu Coverall pudera. Recenziju možete pronaći ovdje : KLIK!

Oduševljenje je opravdano, jer Wet n Wild kozmetika, osim što je kvalitetna, cjenovno je prihvatljiva, što je ogroman plus.  Ja sam se već susrela prije s njihovim trio paleticama, a jednu sam recenzirala te objavila look davne 2012. Možete ju pročitati ovdje: I Got Good Jeans!






























Krenuti ću od ambalaže. Klasična, plastična kutijica, sa prozirnim poklopcem, sadrži svega 8 sjenila, a ukupna težina iznosi 8,5 grama ( 0.3 oz.).  Sjenila su uredno posložena, a na svakom sjenilu, utisnuta je namjena sjenila; browbone, eyelid, crease i definer, što je po meni odličan vodič za djevojke koje nemaju ideju što staviti na kapke! Dolazi sa spužvastim aplikatorom, koji osobno ne koristim. Također, na poleđini je detaljno opisano kako doći do pojedinog look-a! Zaista su se potrudili! Cijena je 48,90 kuna u odabranim trgovinama (dm, accessorize).



Kvaliteta sjenila

Kako kaže na poleđini, kombinacija 8 svilenkastih i veoma pigmentiranih sjenila idealni su za dnevne i noćne kombinacije.  Zapravo sam se iznenadila koliko se miks ružičaste / ljubičaste, smeđe i zelene nijanse slažu i međusobno kreiraju  ne tako česte kombinacije. Na dodir su jako puderasta, svilenkasta, a usuđujem se reći i delikatna. Klize pod prstima, a pritom se ne truse. 

Ono što me je najviše začudilo jest pigmentiranost sjenila. Dovoljno je prst mekano prisloniti na sjenilo i već se dostatna količina preslikala na prst.  Tri su mat sjenila, a to su prva tri u lijevom redu. 

Lijevi red: 
Bijelo puderasto sjenilo ( browbone ) koje je najmanje pigmentirano, idealno je za nanošenje ispod obrva, a ja ga koristim i po cijelom kapku. Nekada pojačam nijansu sa Avonovim fiksatorom!
Ljubičasto mat sjenilo ( eyelid ) također sjenilo s manjom vidljivošću, ali idealno kao samostalno. Ja ga nanosim preko cijelog kapka u kombinaciji sa crnim eyelinerom i maskarom. 
Tamno ljubičasto mat sjenilo ( crease )  sjenilo izvrsne pigmentacije, idealno za smokey eye efekt.
Ljubičasto shimmer sjenilo ( definer ) jedino sjenilo na lijevoj strani koje ima shimmer, a idealno je za nanošenje na centar kapka da podigne čitav look.

Desni red:
Biserno rozo shimmer sjenilo ( browbone ) multifunkcionalno, pigmentirano sjenilo, dovoljno ga je vrlo malo, a osim ispod obrva, nanosim ga u unutrašnjost kapka.
Bakreno smeđe shimmer sjenilo ( eyelid ) sjenilo koje ne znam najbolje opisati, a opet toliko pigmentiran i daje odličan efekt samostalno na kapku. 
Tamno, smeđe, crveno shimmer sjenilo ( crease ) kada prstom povučete po ovom sjenilo, ostane vam duboko crno sjenilo, ali kada ga razmažete po ruci, vide se crveni ( i ostali ) komadići shimmera. Izuzetno pigmentirano.
Zeleno tamno shimmer sjenilo ( definer ) možda meni najdraža nijansa u paleti, izuzetno pigmentirano sjenilo, tamno, puno shimmera raznih boja, lako se razmazuje i daje odličan efekt. 

Svako sjenilo se lako nanosi, razmazuje i blenda sa ostalim sjenilima, ne truse se i izuzetno se zahvalno ponašaju na kapcima. Često ih nosim samostalno, bez baze i nisam primjetila da se preslikavaju, nestaju ili blijede tokom dana. Isto tako, nema prevelikih poteškoća prilikom skidanja, dovoljno je malo vode i sapuna, ili obične vlažne maramice.


                                                      Gornja slika je bez flasha, donja sa flashom!


Jeste li probali Wet n Wild proizvode? Koji vam je najdraži proizvod od njih? Želite li dnevni ili večernji look sa ovom paletom? 

xo
 


23 comments:

  1. I love the shades of this pallete :)) gorgeous

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  2. imam i ja njihove proizvode,od palete još moram napravit swatcheve a u katalogu sam nasla još njih koje bi voljela kupiti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako, obožavam njihove proizvode ! :)

      Delete
  3. Vec dugo se protivim kupiti njihove proizvode jer mi ambalaza izgleda tako jeftino i to mi kvari cjelokupni dojam o proizvodu. Sve blogerice ih hvale, pa cu morati i ja isprobati kad tad! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uvijek ih možeš depotat u z-palete :) super su kvalitete :)

      Delete
  4. I absolutely love this palette. I am constantly amazed at the quality of Wet n' Wild shadows!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Krasna je paleta, morat ću nabaviti koju od njih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaš još niti jednu? :D Totalno moraš probati :)

      Delete
  6. privlači me ova paleta već duže vrijeme :)
    najljepše nijanse su mi tamno ljubičasto mat sjenilo i bakreno smeđe shimmer :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, imam još dvije :) obožavanje wnw :D

      Delete
  7. Imam Comfort Zone i jako ju volim, no i ova mi je divna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. CZ je uvijek rasprodan, ali nabavit ću i nju!

      Delete
  8. Imam jednu paletu i zadovoljna sam,super su sjenila.

    ReplyDelete
  9. Jako vam zavidim sto imate W'n'W kozmetiku, posebno ove palete, nadam se da cu biti u mogucnosti da konacno probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako to da ga vi još niste dobili? Bezveze, ali tako ja vama zavidim na mac-u :)

      Delete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014