Pages

July 21, 2014

Summer Tag !

July 21, 2014
Internetom kruži jedan simpatičan ljetni tag, a ja sam naišla na njega kod kolegice Ivane ( Anaviglam ) . Zaista dugo nisam neki tag stavila na blog, pa sam odlučila baš ovaj riješiti! 

 ( izvor: weheartit )

1) Najbolje od ljeta - dugi dani, toplina, osjećaj slobode i hladno voće, svakodnevno kupanje i lagana odjeća! Sladoled!

2) Omiljena ljetna pića i hrana - samo hladna voda! Pokušavam izbjegavati gazirane napitke i kavu, ali primarna je voda. Od hrane najdraže mi je kuhano povrće i kuhano meso te voće!

                                                                           ( izvor : weheartit )

 3) Omiljeni ljetni odjevni predmet? Lagane košuljice i hlačice ili ljetne haljinice i suknje.

4) Omiljena ljetna obuća? Japanke i ravne sandale!


5) Najdraži ljetni makeup look? Brončano ili zlatno sjenilo sa crnim tušem i highlighter i sjajilo!


6) Najdraži bronzer, miris i lak za nokte? Trenutno koristim S-he bronzer, lak za nokte je najčešće tirkizni ili rozi, a miris je od Avona Rare Pearls već 4.godinu za redom!

7) Ljetni styling kose? Ravna, najčešće ispeglana kosa ili lagano nakovrčana! A još ćešće pundže!

8) Samotamnjenje ili izležavanje na suncu? Živim na moru pa je sunčanje ipak primarni izbor, ali ja se ne volim sunčati pa nekada posežem i za losionima za samotamnjenje!

9) Omiljeni spf proizvod? La Roche Posay Anthelios spf 50+ krema za lice i Nivea Sun Protect & Refresh Spray ( recenzija ) .

10) Kada bi mogli birati, koja bi ljetna destinacija bila idealna? Definitivno Bora Bora! A još neke od idealnih destinacija su  Maldivi, Tajland ( Phi Phi ) i Lopar na otoku Rabu! 


I to je to od mene! Sad tagam sve vas :) 

xo

9 comments:

  1. Slike su super, ova slika sa psom koji se sunča je zakon ahahaha. Rare pearls je i meni divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, haha pasić je super! Rare Pearls je baš parfem za mene :D

      Delete
  2. simpatičan tag :D
    i ja izbjegavam gazirano i samo po vodi tučem, ali se kave ne mogu odreći :/ hehe
    ali ju barem ne pijem po cijele dane (utjeha) :)
    a što se frizure tiče,, kao što si i sama rekla, pundža je najbolja, svezana u onu krafnu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, i ja kavu pijem ali ju kao izbjegavam zbog dehidracije :D
      xo

      Delete
  3. Drago mi je da ti se dopao tag i da si ga odradila ;).

    ReplyDelete
  4. Moram pohvaliti izbor slika, predivne su :D Pogotovo prva i zadnja. Znači, voliš trope? Me too :D Jednog dana ;)

    ReplyDelete
  5. uuu koja dobra slikica :)) (ova zadnja)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014