Pages

July 25, 2014

Somersets ulje za brijanje - recenzija

July 25, 2014
Prije mjesec i pol dana sestra mi je poklonila minijaturnu bočicu od 15 ml, koju ja zovem bullet i rekla mi da je ovo čudo odlično za brijanje nogu. Kako? Zar ta mala bočica? Pa potrošiti ću je odmah, dodala sam, gledajući bočicu u čudu!


Somersets je kod nas tek stizao, a već vidim da su dame poludile za bulletom, kao i ja. Pročitala sam negdje, da je ovo ulje najprodavaniji britanski proizvod, a i veliki plus je što je 100% prirodan! 
Sigurno se pitate, kao i ja, kako će mi ta bočica od 15 ml pomoći da obrijem dlakave noge s lakoćom? Sada ću vam detaljnije opisati!


Najbolji dio je što je potrebno svega nekoliko kapljica ovog ulja za brijanje obiju nogu! Sastoji se od kombinacije biljnih ulja i eteričnih ulja: mentola, aloe vere, ulja francuske lavande, ulja sandalovine, ulja noćurka, ulja slatkog badema, ulja šafranike, ulja čajevca, ulja grejpfruta, ulja korijandra, ulja palmarose, ulja ružmarina, ylang ylang, ulja čileanskog šipka. 
Koenzistencija je vodenasto-uljna, a mentlo i čajevac prevladavaju. 

Nanosi se tako da 4-5 kapljica utrljate u dlanove te nanesete na mokru kožu masirajući ju. Nakon 30 sekundi, dlačice bi trebale biti dovoljno mekane i spremne za brijanje. Jedina mala zamjerka je što mi je britvica "zaštropana" nakon brijanja. 

Dlake su vidno mekše nakon nanošenja, valjda kombinacija ulja djeluje tako na njih. Brijanje je olakšano i nema peckanja niti crvenih točkica nakon brijanja što me oduševilo. Mislila sam da će pojedina eterična ulja djelovati agresivno nakon brijanja, ali to nije bio slučaj.  Aloe vera i ulje slatkog badema ostavili su kožu glatkom i mekanom, a ne moram niti reći da prvi put nakon brijanja nisam nanosila kremu u obilnoj količini, već je ulje ostavilo nahranjenu kožu.


Ulje možete koristiti i sa epilatorom, samo bez vode ovaj put umasirajte par kapljica direktno na noge. 
Ova mala bočica, koja ima  odličan aplikator za lako doziranje, dostatna je za 90 brijanja, a košta 21,90 kuna u dm-u.

Ja sam oduševljena i uvijek posežem za njime kada sam u žurbi jer znam da neće biti opći kaos kao s uobičajenim  gelovima i pjenama. 

Jeste ga probali?


16 comments:

  1. Nagovorila si me na kupnju :D prvo sam mislila da si recenzirala lak za nokte jer nisam dobro procitala naziv i onda vidim da je to mini ulje...inace ne kupujem pjene za brijanje, ali ulja mi dobro odgovaraju, a ovo stvarno nije skupo i jos ako kazes da dosta dugo i potraje, super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha :D mali bullet :D
      je, možda ako si alergična ili osjetljiva na kakva mint ulja, svakako pripazi! :)

      Delete
  2. Planiram ga isprobati, ali ga uvijek zaboravim kupiti jer me zaokupe druge stvari, a i počesto ga ni nema u ponudi, mislim ima tablica sa cijenom i kukica na koju trebaju biti obješeni ali nema ulja, očito ga kupuju cure ko lude =D

    ReplyDelete
  3. Prvi put čujem za ovo! Stvarno se ispalti isprobati, očekivala sam veću cijenu :) a bočica mi je preslatka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cijena je odlična :) Probaj svakako! :)

      Delete
  4. ala kako fora proizvod :D šta sve neće izmisliti hehe
    odlično je što ne ostavlja te točkice, koje nas sve iritiraju :D
    sigurno ću potražiti u DM-u :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod mene nema više dosadnih točkica, baš je odličan za brzinsko brijanje :)

      Delete
  5. Potrazit cu ga,zainteresirala si me za ovo ulje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je, nadam se da će ti se svidjeti! :)

      Delete
  6. ma daaaa, ali barem predobro izgleda :D

    ReplyDelete
  7. Isprobala, slažem se sa svime rečenim, i neću više kupovati pjene, jer mi upropaste kožu na nogama :)

    ReplyDelete
  8. Probala i ostala ravnodušna. Zaista ostavlja kožu glatkom, no začepilo mi je britvicu kombinacijom ulja i dlačica i jedva sam ju oprala. I ne vidim poantu brijanja ovim uljem ili nekim drugim. Količinaje pramala i to se brzo potroši, ok ja sam fkt dlakava ali da ne budem potpuni parti brejker, kupit ću neko drugo iz njihove ponude. Možda me obori s nogu .D

    ReplyDelete
  9. Ulje za brijanje??? Ja koristim Gilette i Olay pa ne treba ni pjena i balzam, sve je na britvici.

    ReplyDelete
  10. candymakeupgirl.blogspot.com pogledajte moj blog :)
    Zahvaljujem

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014