Pages

July 22, 2014

Oriflame - The One Collection

July 22, 2014
Oriflame je švedska kozmetička kompanija, a vjerujem da je gotovo svaka djevojka probala barem jedan njihov proizvod! Unazad nekoliko mjeseci, njihov tim je osmislio novu kolekciju The One, koja se sastoji od tri podkolekcije : Svakodnevna ljepota, Snažan dojam i Dugotrajan izgled.  Ja sam dobila nekoliko proizvoda na recenziju, a današnja recenzija pripada proizvodima iz kolekcije Svakodnevna ljepota!



Illuskin Foundation -  tekuća podloga u nijansi Fair Nude sa zaštitnim faktorm 20, idealna je podloga za svakodnevno apliciranje. Dolazi u staklenoj bočici od 30 ml, a pumpica olakšava doziranje proizvoda. Nijansa je mrvicu presvijetla, pa sam ju odlučila koristiti za hladnije dane, a faktor 20 idealna je zaštita  od sunca kada je sunce blaže. Nadalje, tekstura pudera je tekuća, a pokrivanje je zaista minimalno, može se nanijeti dva sloja za bolju pokrivenost i neće dati dojam "zakrčenosti" na licu! Nisam primjetila prištiće nakon korištenja, a dugotrajnost samog pudera je usitinu kratka za masnokošce kao što sam ja. Možda bi se, uz primjenu baze ispod tekućeg pudera, mogao produljiti vijek trajanja na masnom licu. Podloga dolazi u 6 nijansi, a cijena je 62,90 kn! 



Illuskin concealer - dolazi u nijansi Nude Pink! Pakiranje je simpatično, a praktično. Tubica od 10 ml, sa produljenim aplikatorom za lakše doziranje. Koristila sam ga svaki dan od kada sam ga dobila, i još uvijek nisam sigurna što točno osjećam prema njemu. Tekstura je, kao i kod tekuće podloge, dosta tekuća i kremasta, a pokrivanje je zaista minimalno. Zbog svjetlije nijanse, koristim ga kao posvjetljivač, a blendam ga sa duo fiber kistićem! Jako mi se sviđa što hidratizira područje ispod očiju i ne uvlači se u borice! Dostupan je u 3 nijanse, a cijena je 42,90 kn! 



Illuskin powder - posljednji proizvod iz kolekcije koju posjedujem je puder u kamenu! Dolazi u preslatkoj kutijici od 8 grama, a kutijica sadrži ugrađeno ogledalce te spužvicu za nanošenje pudera. Nijansa je Medium. Tekstura pudera je puderasta, svilenkasta i mekana na dodir. Od navedenih proizvoda, puder u kamenu mi se najviše dopada. Potrebno je zaista malo proizvoda da bi fiksirao puder i korektor, a dugo se zadržava na koži bez ponovnog apliciranja tokom dana. Dolazi u tri nijanse, a cijena je 89 kn!



Na kraju sam vam odlučila pokazati sva tri proizvoda na dijelu! Lice je svježe očišćeno od masnoće, a kremu nisam nanosila na lice ispod proizvoda.  Prva slika je naravno bez podloge, dok druga slika je sa dva sloja kremastog pudera.


Nakon tekuće podloge stavljam korektor, a ovaj pust sam ga koristila samo ispod očiju.  Nanijela sam nekoliko točkica korektora ispod oka te izblendala s kistom. 


I na kraju, kako bih fiksirala sve, koristila sam puder u kamenu, mekanim eco tools kistićem te u samo nekoliko poteza fiksirala puder na obrazima te po čelu!


Slike su neobrađene, samo su smanjene. Slikane su na prirodnom svijetlu, a kako je oblačno vrijeme, neke su slike tamnije dok su neke blijede, a to je uzrok skrivanja sunca iza oblaka!

Nadam se da sam vam pomogla ovim člankom! Puder je dostatan ako vam lice nije problematično, bez akni i prištića, a ako ima akne, onda puder možete miješati sa nekim tamnijim, gušćim kako bi dobili idealnu nijansu. Sve u svemu, meni se sviđa finish i idealan je za svakodnevnu upotrebu koja je sasvim lagana!

Jeste li probali ovaj puder? Kako vam se čini?


22 comments:

  1. Od svega ovoga ja sam jedino primjetila predobro sređene obrve XD otkrij mi tajnu

    ReplyDelete
    Replies
    1. trenutno su u fazi rasta haha :D al' oblik isti držim već godinama, taj mi se najviše sviđa :D

      Delete
  2. Imaš jako lijepu kožu ...bas super izgledaš :D
    Sviđa mi se kako prekriva ovaj puder, ali nekako još uvijek imam averziju prema oriflameu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zbog nekog određenog razloga ili?

      Hvala ti puno! :)

      Delete
    2. uglavnom zbog lose ambalaze i nedostupnosti u trgovinama. iako mi se ovi proizvodi cine super a cak mi je i pakiranje izgleda prilicno kvalitetno :)

      Delete
  3. Mnogo si slatka. :) Čini mi se da ti ova boja kose mnogo lepše stoji. :)
    Nisam probala ove proizvode, ali mi deluju O.K. za svaki dan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to ti je napokon prirodna boja kose :) Skroz je izrasla, ali nažalost sjaj se izgubio! I hvala ti puno!
      Ako ti se pruži prilika, svakako ih probaj! :) Odlični su za svaki dan!

      xo

      Delete
  4. Predivni proizvodi, kako ja nemam velike nepravilnosti mislim da bi mi bio idealan.Da li je još uvijek dostupan u katalogu?
    Inače odličan blog
    Mnogo pozdrava, predivna si :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bok!
      Je je, pušteni su 1.4.2014. još uvijek su dostupni, samo su cijene možda akcijske pa su niže ! :)
      I hvala ti puno!

      xo

      Delete
  5. Mene zanima sa čim popunjavaš obrve??? Koristila sam 2-3 pudera od Oriflame i bilu su mi ok ali su mi bolji neki drogerijski a cijena ima ista ili manja od onih iz oriflamea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catrice duo za obrve, 3.godina za redom :-)

      Delete
  6. lijepo ti lice izgleda nakon nanošenja ovih proizvoda :) najbolje mi je na kraju kad naneseš puder u kamenu :)
    sviđaju mi se nazivi podkolekcija :D

    ReplyDelete
  7. Vidim da su svi primjetili obrve, kao i ja :D Prekrasan oblik obrva i očijuuuu :) puder preskačem

    ReplyDelete
  8. Imaš predivne oči :) Jako volim stvari iz Oriflamea i super su mi novi The One lakovi, ali ove stvaričice ću preskočiti jer meni ipak treba nešto jače prekrivanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Defibitivno nesto jace za pokrivanje :-)
      Hvala :-)

      Delete
  9. Nikad mi Oriflame proizvodi nisu bili interesantni, Avon mi mnogo više odgovara. Od Oriflame-a sam imala metalik sivi ajlajner koji mi je izazivao iritaciju oka, pa sam ga bacila. Otad nisam ništa njihovo kupila, možda bi me privukao korektor, ali meni treba ipak jače pokrivanje podočnjaka.

    ReplyDelete
  10. Kako volim lagano prekrivanje, odgovaraju mi tekući puder i korektor. Puder u kamenu nisam probala.

    ReplyDelete
  11. Lijepo ti izgleda lice s ovim puderom, a i slazem se da su obrve super :) nisam ga isprobala, ali djeluje stvarno privlacno!

    ReplyDelete
  12. Ja bih zaista probala ovaj puder, a ovaj tvoj post me je taman ubedio. Izgleda divno na kozi! :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014