Pages

July 6, 2014

Nivea Sun Protect & Refresh Spray

July 6, 2014
Svi znamo koliko je krema za sunčanje važna, pa time i znamo da  se na takvim stvarima ne štedi! Što je veći faktor, veća je zaštita! Jedna mala napomena kako krema za sunčanje sa zaštitom djeluje: prilikom nanošenja kreme na tijelo, štetne zrake sunca apsorbiraju sunčeve zrake te ih pretvaraju u toplinu, a štetnost zraka se razvodnjuje i time gube svoj učinak, pa tako ne mogu prodrijeti u našu kožu jer im razina faktora to ne dopušta.

Da budem iskrena, ne volim se mazati kremama koje se ne upiju, a ostavljaju bijele tragove po koži. Neke kreme i u maloj količini, beznadnim utrljavanjem ostavljaju masne tragove, a i ne naprave svoj posao kako treba. 
Zahvaljujući današnjim inovacijama, te iste kreme su napravljene u obliku sprejeva koji olakšavaju nanošenje, a učinak im je jednak ili čak bolji.  Upravo takav je i Nivea Sun Protect & Refresh sprej, za stepenicu bolji od drugih sprejeva, a evo i zašto.































Invisible & non-greasy - bez pretjerivanja, jedan od rijetkih sprejeva za sunčanje koji ne ostavlja ljepljive tragove. Zbog decentne špricaljke, nanošenje je izuzetno lako, a možete ga nanositi iz bilo kojeg kuta, bez ikakvih poteškoća. Transparentni losion se s lakoćom razmazuje i vrlo brzo upija, a kako je vodootporan, ponovno nanošenje nakon kupanja nije potrebno, ali neka vam ne bude mrsko nanijeti ga nanovo zbog zaštite.































UVA / UVB zaštita  u skladu sa standardima EU

Razlika  između UVA  i UVB zraka je velika. UVA zrake su prisutne tokom cijele godine, a prisutne su i kada nema sunca, kada je oblačno. Bezbolne su, ali izrazito su razornog svojstva; prodiru u kožu te mijenjaju stranice i uzrokuju alergije, pigmentacijske mrlje, ubrzano starenje i gubitak elastičnosti kože te rak kože. UVB čine ostalih 5% zraka, i one su odgovorne za brončan ten, ali kao i UVA razorno djeluje na našu kožu, stvarajući opekline, alergije i rak. Zato je nužno koristiti preparate koji nas štite od UVA i UVB zraka!


Nivea Sun Protect & Refresh sprej sadrži faktor 30, što je za moje izlaganje na suncu, sasvim dovoljno. Odlazim na plažu tek iza 16 sati, a prije odlaska nanesem sprej kako bih se zaštitila. Također, bitno je naglasiti da je obavezno nanošenje i ujutro, ako odlazite na posao, u grad na kavu ili u kupovinu, zato što su zrake sunca u jutranjem djelu dana, najjače. Dobro je što ovaj Nivein sprej možete lako nanijeti, jer se brzo osuši, ne ostavlja tragove, a kožu ostavlja mekanom i glatkom.Idealan je za nošenje u torbici, a znam se svako toliko našpricati radi efekta hlađenja. Primjetila sam osjećaj mekoće, a kao da mi ostavlja blistav film na koži!

















Miris spreja je baš ljetni. Tipičan miris krema i losiona za sunčanje. Obožavam taj miris osjetiti kada se vraćam iz grada ili s plaže na tijelu! Djeluje osvježavajuće i dosta se dugo zadržava na koži!





























Bitno je napomenuti prije upotrebe:
- Dobro protresti proizvod 
- Obilno nanositi prije sunčanja, nakon kupanja da bi se postigla prvotna zaštita
- Izbjegavajte prskanje u oči te udisanje proizvoda izravno
 
Moram priznati da se proizvod jako sporo troši, a koristim ga religiozno svaki dan. Valjda zbog izuzetno dobrog raspršivanja proizvoda i lakog razmazivanja. Sprej dolazi u čvrstoj, plastičnoj bočici od 200 ml, a maloprodajna cijena mu je 95,90 kn ( SPF 20 ) i 99, 90 kn ( SPF 30 ). Dostupni su u svim drogerijskim prodavaonicama i trgovačkim lancima.






























Zaključak: Ljepota ovog spreja je  započetak, samo nanošenje! Ne pada vam mrak na oči kada se sjetite da morate 30 minuta razmazivati kremu prije odlaska na plažu. Lako se nanosi, brzo se upija i ne ostavlja ljepljive tragove niti mrlje na odjeći. Iako je vodootporan, ja ga osobno nanosim nakon svakog kupanja! Miris je ljetni i nije previše intenzivan, a osjećaj hlađenja zbog mentola mi je jednostavno zabavan! Osjećam se sigurno jer znam da me ova "rajska vodica", unatoč laganoj teksturi, štiti gdje god odem i ne bojim se destruktivnih zraka koje su sveprisutne u bilo koje doba dana! Svakako vam preporučam da uložite za dobar proizvod koji će vas zaštiti od sunčevih zraka, a ekstremno je koristan i lako prenosiv, pa ga možete nositi u torbici tokom dana za ekstra zaštitu!


Ingredients: Alcohol Denat, C12-15 Alkyl Benzoate, Homosalate, Octocrylene, Cyclomethicone, Glycerin, Butyl Methoxydibenzolymethane, Ethylhexyl Saliylate, Menthol, Acrylates / Octylacrylamide, Aqua, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Eugenol, Citronellol, Coumarin, Geraniol, Parfum.

Jeste li probali ovaj proizvod? Koji je vaš omiljeni proizvod za sunčanje? 
*pr proizvod


21 comments:

  1. Ovo nisam probala, sumnjam da hoću ali čini se okej. Nivea je pa mora biti :D

    ReplyDelete
  2. Ja obožavam ove Niveine za zaštitu od sunca, većinom njih koristim kad sam na moru :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovaj sprej onda, odličan je! ;)

      Delete
  3. Imala sam ga jedno ljeto, pakiranje je jako praktično!
    :)

    ReplyDelete
  4. Joj ne volim niti ja teške i masne kreme :D Samo nek je u spreju i da se instant upije. :D Imam sad dosta proizvoda za zaštitu od sunca pa cu ovo preskocit, ali ću je imati na umu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, Nivea je uvijek na dnu torbe ako ništa :)

      Delete
  5. alergicna sam na vecinu niveinih proizvoda tako da necu riskirati al izgleda fino :) koristim Avon losion sa faktorom 30,neki novi osvjezavajuci,upija se brzinom munje,fino hladi i mirise diiivno,naravno i stiti dobro jer sam se u nedjelju przila na suncu od 12 do 19h i dobila sam finu boju bez crvenila...iako je vodootporan,ja to volim ponovno namazati kad izadjem iz mora,to mi je ipak sigurnije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to mi se čini nekako slično ovome samo što je to losion, a ovo je sprej :) Morat ćeš mi reći koji je, da ga naručim!
      Ajmeeee, mora da imaš zavidan ten sada, brončan!
      :*

      Delete
    2. eh da je barem broncan,ja potamnim k'o cigance,sva ssam smeckasta,hehe...a losion se zove Fresh protection losion za suncanje F30,trenutno je 12,50KM (Maja)

      Delete
    3. ahaha, ma ja ti volim biti crna ko ciganče kako ti kažeš :D dugo mi drži boja, prošlogodišnja boja mi je izbljedila tek negdje oko 2.mjeseca :)
      Hvala ti što si mi javila ime Avonovog losiona :)

      Delete
  6. Nivea drži cijenu, ali definitivno ima najbolje proizvode za sunčanje :D

    ReplyDelete
  7. Ja koristim sun dance kremu od dm-a-SPF 30, a kad se ta kremica upije namazem se zlatnim pekmezom od bio baze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sun dance je odličan, imam kremu poslije sunčanja i odlična mi je :)

      Delete
  8. zvuči kao idealan ljetna zaštita od sunca :D
    super što je lagan, ne ostavlja masne tragove i još hladi :D
    super stvar što postoje ovakvi proizvodi, jer smo svi manje više kod spremanja i izlaska iz kuće/odlaska na plažu u žurbi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idealan je za užurban način življenja :D

      Delete
  9. Super mi je ovaj sprej! Lako se nanosi, štiti, rashlađuje, brzo se upija i divnog je mirisa. :)

    ReplyDelete
  10. Niveu sam cesto koristila na moru, super post i preporuke, ipak, sve suncalice treba nanositi 30 minuta prije izlaganju bez obzira sto proizvodjac Pise. Ne radi se o upijanju vec o zastiti jer ako odmah izadjes van prvih 30 minuta nisi upce zasticena iako namazana. Ne svidja mi se alkohol na prvom mjestu, posebno na suncu.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014