Pages

July 1, 2014

June favorites 2014 !

July 1, 2014
Lipanj je spremio kofere i odlazi na godišnji! Sad je Srpanj na redu, da nam uljepša ove ljetne dane i odabere nove favorite! Ali, dok se Srpanj priprema, ove mojih slatkih favorita mjeseca Lipnja! 






























Kao što vidite, moji su favoriti uvijek minimalni, ali moram vam reći da su pomno odabrani, i svaki proizvod me jednako veseli prilikom korištenja!

1. Balea tuširalica -  Carambola Lambada, nažalost iz limitirane kolekcije.  Uživam u svakom tuširanju, što zbog preveselog i osvježavajućeg mirisa, što zbog blagog efekta na koži. Hvala sestri što mi ga je poklonila! Definitivno probajte, iskušajte ovu tuširalicu koja dođe svega 10ak kuna!





























2. Avon Sun magic tan - losion za samotamnjenje! Ovaj sam losion kupila vrlo rano, za samo 45 kune, da ne odlazim na plažu  bljedunjava. Blagog je mirisa, vidi se njegovo djelovanje vrlo brzo, lako se nanosi. Veoma učinkovit losion, ali o njemu više uskoro u nadolazećoj recenziji!





























3. Olival noćna krema na bazi smilja - krema koja je zamijenila sve kremice koje sam koristila i uvelike pomogla u njezi moje kože. Iako je namijenjena za noćnu njegu, ja ju koristim i za dnevnu. Recenziju možete pročitati ovdje : Olival kreme ( KLIK ) !





























4. Wet n Wild Coveral puder - podloga usporedive kvalitete sa skupljim gigantima! Zaista dobra podloga, uvijek prisutan u mojoj kolekciji! Već drugi put kupljen, gotovo pri kraju! Što da vam kažem, osim što ju morate sami probati! Recenziju možete pročitati : OVDJE!





























5. Angled kabuki kist - kosi kist namijenjen za nanošenje tekućeg pudera, a ja ga koristim za nanošenje pudera u prahu, bronzera ili rumenila! Odličan je! 

6. Oriflame puder u kamenu - neću puno duljiti o njemu, zaista me je oduševio i koristim ga svakodnevno otkako se našao u mojoj kolekciji! Recenzija uskoro!

7. S-he rumenilo - otkako sam potrošila gotovo cijeli Candid Coral od Elf-a, ovo rumenilo je slične nijanse, kvalitete i postojanosti kao CC! Svaki dan na mojim obrazima! 






























8. Wet n Wild ruž za usne - u nijansi E511B Nouveau Pink! Gdje ću ja bez rozog ruža po ljeti? Odlično kremast, izržljiv i podsjeća na stare ruževe / karmine što je moja mama u svojoj mladosti kupovala! Ne trebam duljiti, WnW ruževi osvojili su srca gotovo svih djevojaka! 






















I za kraj, nekozmetički favorit - knjige! Gotovo svaki dan, kada sunce počinje zalaziti polako, ja sam na terasi, pijuckam kavu i čitam! A ovo je pogled sa moje terase! 


























Koji su vaši favoriti Lipnja? 

20 comments:

  1. predivaan pogled :D
    baš me zanima kako miriši ovaj gel za tuširanje od Balee, ja sam u lipnju voljela Melon Tango gel :D
    predivan mi je ovaj wet n wild ruž za usne,, i oriflame puder mi se čini super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Predivno miriši probaj, ja sam već vidjela kod tebe onaj Melon Tango i isto ga želim :)

      Delete
  2. Ovu Balea tuširalicu i ja trenutno koristim, i sjajna je da sam morala kupiti još jednu, fivno miriši i miris traje oko sat vremena na koži - divnoo.. Uvijek sam imala podozrenje prema proizvodima za samotamnjenje valjda zbog toga što se često dešava da koža ispadne narandžasta, što svakako ne želim a i lako tamnim, ali sam i ranije čula da su Avonovi proizvodi za to jako dobri i normalnih nijansi. Možda ih nekad isprobam.
    Fino je ovo She rumenilo, nisam probala ništa od njihove 'izmijenjene' dekorative :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih nikada htjela biti narančasta, pa mi vjeruj na ovome :D budeš lagano preplanula, bez crta, točkica ili bilo čega drugog, ako naneseš pravilno :)
      Rumenilo probaj pod svaku cijenu, blago je i daje zdrav sjaj :)

      Delete
  3. Nemam ništa od toga, ali znaš da volim te tvoje poglede ^^

    ReplyDelete
  4. Blago ti se s pogledom.. :D Od svega s popisa volim Olival kremicu i WNW puder. I da, Baleini gelovi mirišu predivno, ali nisam još nijednog nabavila, shame on me :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trči u dm, barem po jednu baleinu tuširalicu :D Presuper su! :)

      Delete
  5. Jao pogled je predivan, zavidim ti :-)

    ReplyDelete
  6. Wet n Wild Coveral puder obožavam, kao i njihove ruževe :) Super favoriti!

    ReplyDelete
  7. Pogled ti je predivan :D WnW ruževe jako volim i ova nijansa ti je predivna, a puder nikako da isprobam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svakako ga probaj ugrabiti! Odličan je puder!

      Hvala ti!

      Delete
  8. Krasni su ti favoriti! Wet n wild puder nisam probala ali su mi Olival kreme ugodno iznenadenje ;)

    ReplyDelete
  9. Odličan pogled! Pokušavam dokučiti koji dio sjevernog Jadrana je to, ali ne ide mi :D. Volim WnW puder. Jedini kog sam našla za razumnu cijenu, a da postoji i u podosta svijetloj nijansi. Čini mi se da ovakvu četku imam... Mekana je i gusta :D.

    ReplyDelete
  10. Puder je super :)
    A ti živiš na moru ili ljetuješ :P :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Živim na otoku Cresu, školujem se u Rijeci, a selim zauvijek u Zagreb :) Hvala!

      Delete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014