Pages

July 5, 2014

Day look - Wet n Wild Petal Plusher

July 5, 2014
Prije nekoliko dana pisala sam o Petal Plusher paleti malo detaljniju recenziju ( KLIK ) , a na facebook stranici ( KLIK ) sam vas pitala koji look bi voljele vidjeti s ovom paleticom!  Odluka je pala na dnevni look!



Pa krenimo!
Na kapak sam nanijela NYX bazu. Kistom za blendanje, nanijela sam drugu po redu Eyelid nijansu iz desnog reda, na pregib kapka. Kada sam tu nijansu izblendala da ne bude oštrih linija, prvu nijansu, Browbone mat bijelu nijansu nanijela sam preko cijelog kapka u dva sloja. U vanjski kutak kapka, treću po redu Crease ljubičastu nijansu, nanosila sam kistom za blendanje  u obliku slova V te ju prenosila na donji kapak u mekanom sloju. To sam ponovila nekoliko puta. Kako bih ostavila mekše linije, drugu Eyelid nijansu iz lijevog reda nanijela sam čistim kistom kako bih ublažila bilo koju oštriju liniju. I zadnje, nanosim prvu bijelu nijansu u unutarnji dio kapka, a trećom Crease nijansom iz desnog reda, iscrtavam blagu cat eye liniju, kosim kistom, i nježno ju blendam.


Koristila sam L'Oreal Miss Manga maskaru, Wet n Wild puder, She sjenilo i Avon ruž u nijansi Tender Mauve (KLIK). 




Prva slika gore, na dnevnom svjetlu, donja slika je uz upotrebu flasha.

Kako vam se čini dnevni look? Koje boje vi preferirate?
xo

32 comments:

  1. Sjajno izgleda, koji je to Avon Mauve??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispravak, Tender Mauve! :) Ima recenzija na blogu :)

      Delete
  2. Lijepo ti je, dobro ti stoje ove nijanse uz boju očiju!
    :)

    ReplyDelete
  3. Odličan dnevni look :) Ja preko dana skoro nikad ne stavljam sjenilo hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja isto, rijetko kada, samo eyeliner, ali da pokažemo kako je moćna ova paleta, ma sve može! :)

      Delete
  4. baš si odlično ovo napravila, jedan od ljepših look-ova koje sam vidjela u zadnje vrijeme.. super mi je što si se poigrala bakreno smeđom i ljubičastom bojom, daje neku toplinu očima u boju, bez da izgleda prenapadno i lijepo prolazi kao dnevni look :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)
      Da, smeđa je to nekako sve lijepo zaokružila :)

      Delete
  5. Predivno ti ove boje ističu oči, jako mi se sviđa!

    ReplyDelete
  6. Odlično! Posebno mi se sviđa ruž <3 Nikako ne mogu naći točnu tu nijansu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Pokušati ću naći sličnu nijansu :) pa ti javim <3

      Delete
  7. Wow, prekrasno i look i ti :) Odlična kombinacija sjenila koja ti ističe boju očiju :D

    ReplyDelete
  8. Jako mi se dopada tvoj look kao i kombinacija boja koje si koristila :) Lidija

    ReplyDelete
  9. Jako, jako lijepo! Baš ti ističe oči ;)

    ReplyDelete
  10. Na divnom licu sve predivno stoji <3 kako ti je tender mauve tako svjetao na tebi? Kao da imamo dva različita ruža, a paletica mi je krasna, samo tri boje nisu moje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Martina! Ispod ruža imam olovku ( točnije za oči ) malo tamniju od moga tena, pa se pomiješala s ružem, a na njemu još imam i NYX sjajilo :D

      Delete
  11. krasotica *.*
    a i paletica mi je super, pokriva dvije skupine boja koje idu uz svaku boju očiju... i ne mogu vjerovati kako sam dobra i ništa si od w'n w nisam kupila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha morat ćemo te nagovorit da kupiš wnw, barem neke lakiće najpopularnije :)

      Delete
  12. jako lijepo ti stoji ovaj look :)

    ReplyDelete
  13. Lijepo ti stoji look, a najviše mi se sviđa ruž <3

    ReplyDelete
  14. Imam paletu i puder. Paleta mi je super,puder još moram testirati. Podivljala mi je koža u zadnje vrijeme pa nisam sigurna jeli puder kriv za to. Iskreno se nadam da nije. Jako lijepo si se našminkala.

    ReplyDelete
  15. Vrlo lijepa paleta, a look je prekrasan! <3

    ReplyDelete
  16. Super look, baš ti dobro stoji :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014