Pages

July 12, 2014

Bourjois Paris - Fresh Cleansing Gel

July 12, 2014
U proteklih nekoliko mjeseci skupila sam pozamašnu kolekciju preparata za čišćenje lica, a među njima najveću ulogu, osim krema, imaju i gelovi.  Ako ste me čitali zadnja tri mjeseca, znate da se borim sa masnom kožom i zaista mi je potrebno nešto jako, a opet blago, da me odriješi masnoće. Beznadnim tumaranjem drogerijama, naišla sam na Bourjois gel za umivanje te ga odlučila isprobati!































O Bourjois preparativnoj kozmetici nisam mnogo čitala, pa mi je isprobavanje ove gel umivalice bio pravi izazov za mene. Tu je i cijena od 38,90 kuna, koja me na prvu odbila, ali me nešto ipak natjeralo da ju isprobam. Navikla sam koristiti sapune ili blage Baleine umivalice sa jojobinim zrnicima, a ovakav tip gela, nije tipičan u mojoj dosadašnjoj njezi.

Sama tubica od 150 ml proizvoda je obećavajuća da će potrajati barem tri mjeseca, a tek nakon svega nekoliko korištenja, naučila sam pravilno dozirati gel. Naime, dovoljno je napraviti mali stisak, iovako delikatne, ali čvrste tube, te odokativno izmjeriti da vam izađe proizvoda veličine zrna graška.
Gel je nježno plave boje, transparentan, i pun mjehurića zraka. Miris je tipičan za proizvode koji u svom sastavu sadrže miris krastavca, a podsjeća me na Essence My skin gel umivalicu, koja je bila mrvicu gušća te se teže razmazivala.





























Gel je namijenjen za sve tipove kože, a ekstrakt krastavca svojim hranjivim svojstvima uvelike pomaže u upijanju sebuma iz kože, što je veliki plus za masnokošce kao što sam ja.  Prilikom umivanja, na mokru kožu sam, prethodno ugrijan vršcima prstiju, gel umasirala na lice, koji se postupno pjenio i time čistio nečistoće sa lica. Nisam ga nanosila na područje oko očiju, ali sam u nekoliko navrata očistila maskaru i šminku sa očiju, i nisam osjetila peckanje. Mogu reći da je koža nakon korištenja gela čista svega 90 % jer na blazinici sa micelarnom ostane još nečistoće koja je gelu promakla. Osjećaj zatezanja nije prisutan, a koža je hidratizirana te ima blistav sjaj.



Na kraju mi je ipak drago što mi je ruka sama posegnula za ovim gelom. Bourjois je napravio odličan multifunkcionalan gel za sve tipove kože koji ne ostavlja osjećaj zatezanja već osjećaj svježine i čistoće, a prirodna vlažnost kože je očuvana. Nije izazvao prištiće niti crvenila, a masnoću skida svojom blagom pjenom. Izuzetno sam sretna što ga koristim već nekoliko mjeseci, ne svakodnevno, a ostalo mi je gotovo pola tubice, dok je rok trajanja 18 mjeseci od otvaranja! 

Ocjena: 4.5 / 5



Jeste li probale ovaj gel? Koji Bourjois proizvod vam je najdraži?




24 comments:

  1. Nisam do sada koristila Bourjois preparativu. Nemam izrazito masnu kožu, ali imam kombinovanu koja leti ume da "proključa" i da se više masti nego inače. Bila sam veliki ljubitelj sličnih gelova za umivanje, ali u poslednje vreme sve više koristim proizvode na bazi ulja (poput mleka) ili preparate koji se baziraju na glini i biljnim čistačima. Imam utisak da manje isušuju i iritiraju kožu.
    Uživala sam čitajući recenziju :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. E ovo ti je za sve tipove pa će ti pomoći :)
      Hvala ti puno!

      Delete
  2. Puno puta sam ga gledala, ali ga se nisam ufala uzeti xD Sad bar znam da ga ne moram zaobilazit haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha zbog recenzije u trošak, story of my life :D

      Delete
  3. Nisam ga isprobala još. Davno sam koristila njihovu vodicu za čišćenje lica i bila mi je ok.

    ReplyDelete
  4. super recenzija, gel djeluje vrlo zanimljivo, nisam jos nikad koristila njihovu preparativu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo i ovo je moj prvi put da se koristim njihovom preparativom i stvarno sam oduševljena! :)

      Delete
  5. zvuči jako dobro, meni je bitno da ne isušuje, a mislim da ću ga probati jednom prilikom :)

    ReplyDelete
  6. Isprobala sam njihovu micelarnu i bolja mi je od Garnierove jer mi ostavlja prirodniji osjećaj na licu i odlično skida ostatke boje za kosu koju ste previše po licu i vratu pomazali. :DD barem ja haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah napokon netko kao i ja! Hvala ti na ovom! :D

      Delete
  7. baš sam u potrazi za novim gelom za čišćenje lica, ovaj mi se čini idealan, jer i sama imam masnu kožu...
    a krastavac kao sastojak i prisutni osjećaj svježine mi se super čine za ljetni period :D

    ReplyDelete
  8. Iako zvuči jako dobro, kad je Bourjois u pitanju mislim da ću se zadržati na njihovoj dekorativi zasad! :D

    ReplyDelete
  9. Voljela bih probati i njihove maramice za uklanjanje šminke, ali mi nažlost nisu dostupne. :(

    ReplyDelete
  10. Nisam ga probala, Bourjois dvofazni skidač okoloočne šminke mi nije dobro radio posao pa nisam ni imala volje isprobavati ostatak. Ali drago mi je čuti da nešto ipak valja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E a baš čitala za taj skidač kod jedne djevojke i kaže da je super :D

      Delete
  11. Looks good, maybe I should try this :)

    ReplyDelete
  12. Od Bourjois preparative isprobala sam samo micelarnu, bila mi je okej, ali ništa spektakularno :). Trenutno baš proučavam gelove za umivanje s obzirom da sam pri kraju sa svojim, mogla bih i ovaj uzeti u obzir pošto i se i sama borim s masnom kožom.

    ReplyDelete
  13. Meni je njihov piling i gelovi za čišćenje baš dobri. Dugo sam ih koristila, pa onda jednom nije bilo u DM i uzela sam Nivea, ali Bourjois tako divno miriši.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014