Pages

June 5, 2014

NIVEA Intense Repair Shampoo for Dry and Damaged Hair

June 5, 2014
Prije dva mjeseca kupila sam Nivea šampon za oštećenu i suhu kosu, jer su mi vrhovi dosegli razinu jednaku vrhovima metle od slame. Ne moram ni spominjati da su mi vrhovi suhi zbog prelaska iz crne boje u prirodnu boju, i to bez ičije pomoći,  i nikakvi regeneratori mi nisu mogli pomoći. Tada sam okrenula list - zdrava prehrana, puno vode, biljna ulja te dobar šampon.



Šampon dolazi u prepoznatljivoj plavoj bočici, od 250 ml.  Sadrži proteine i prirodna ulja te tekući keratin. Cijena je bila oko 20 kuna!
Ovaj šampon namijenjen je za suhu i oštećenu kosu, a sadrži i regenerator u sebi što pomaže u omekšavanju kose.  Na poleđini piše : " Obnavlja strukturu kose te smanjuju ispucale vrhove i lomljenje kose. Kosi vraća sjaj i mekoću. "

















Moram priznati da nisam očekivala mnogo od ovog šampona, ali sam ostala ugodno iznenađena prilikom prvog korištenja. Kako šampon ima i regeneratorsko svojstvo, omekšao mi je slamnate dijelove kose i dao im sjaj, a uz predivan miris koji Nivea šamponi imaju, zamirisao cijelu kuću. 
Uz korištenje od mjesec i pol dana, vidjela sam da su vrhovi ostali zdravi od zadnjeg šišanja te se lomljivost smanjila na samo nekoliko vlasi. Poslije feniranja i običnog sušenja na zraku, imala sam osjećaj da je kosa kao preporođena, lijepo je padala, imala je zdrav sjaj, a i miris se zadržavao dva dana! 

Da li bih preporučila ovaj šampon?

Da! Svakako ga kupite i probajte. Ne mora vam kosa biti suha i oštećena kao moja, ali ima super svojstva te divne sastojke. Također, ima veliku liniju ovih šampona, za sve tipove, pa sam sigurna da ćete pronaći svojeg favorita među njima. Uz prihvatljivu cijenu, ovaj šampon je napokon napravio ono što obećava, što je rijetkost danas! 


Jeste li probali Nivea šampone? Koji vam je omiljen Nivea proizvod? 

xo

8 comments:

  1. Ja sam veliki fan Nivea proizvoda tako da imam i njihov šampon - fresh energy. Super mi je.

    ReplyDelete
  2. Volim Niveine proizvode tako da mislim da ću i ovaj šampon isprobati.

    ReplyDelete
  3. Probala sam par Nivea šampona i nisu me razočarali, ali ni oduševili. Ali polako počinjem sumnjati da je problem u mojoj kosi, a ne u šamponima:^O

    ReplyDelete
  4. Nikada mi niti jedan Nivein šampon nije odgovarao, tako da ga sigurno preskačem. :) Jednostavno se nikako ne možemo složiti :D

    ReplyDelete
  5. Jako dugo, mislim godinama, koristila sam Nivea šampon i regenreator za plavu kosu i obožavala sam ih, a onda su mi odjednom počeli mastiti kosu i morala sam ih promijeniti. Imam kosu koja se brzo masti i kad pronađem šampon koji mi odgovara, ne puštam ga samo tako :D

    ReplyDelete
  6. Ja nikako ne vjerujem u to da šampon može pomoći jer koji god da sam koristila kosa mi je i dalje suha :-( Moram ovaj isprobati , hvala na recenziji :-)

    ReplyDelete
  7. Nisam probao njihove šampone i gelove te sam do sada probao samo univerzalne kreme za lice i mini pakiranje In-Shower mlijeka za tuširanje. Nisam siguran da Nivea ima liniju za masnu kosu?

    ReplyDelete
  8. Nažalost, davno sam isprobavala njiihove šampone i svi su mi prouzrokovali svrab a kosa mi je bila kao metla, tako da ću preskočiti kupnju ali drago mi je da tebi djeluju :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014