Pages

June 23, 2014

Maybelline - The Colossal GO! EXTREME - review

June 23, 2014
Obožavam maskare! Ljeti ne nosim teške podloge, pa podloge zamijenim toniziranim kremama, često uz obrve, naglasim samo oči. Trenutno isprobavam i usporedno koristim tri maskare, a danas vam donosim skromnu recenziju jedne od njih.



Radi se o Maybelline the Colossal Go Extreme volum' maskari.  Prepoznatljiv oblik tubice, upečatljive boje i inovativne četkice, sve su to epiteti koji i inače dolaze uz Maybelline maskare. 
Žute je boje, sa rozim slovima i često kada sam u trgovini, ruka sama poseže za njom. Ova maskara je posebna po tome što ima novu, posebno dizajniranu dršku s ekstra dugim dlačicama spiralnog oblika te pro-keratinska dugotrajna formula sa 20x više kolagena koja jača trepavice i radi na njihovom volumenu.




Neću puno duljiti, jer recenzije o maskarama trebaju biti kratke i jasne te obuhvatiti ono najbitnije.
Četkica  mi je često bitnija od same formule. Kako su mi trepavice kratke i prorijeđene, obožavam kada četkica zahvati i pročešlja svaku dlačicu i daje maksimalan volumen. Ova četkica omogućuje, mojim ekstra kratkim trepavicama,  duljinu te volumen. Iako su trenutno veoma rijetke, stavljam maksimalno dva sloja koja su sasvim dovoljna. Donje trepavice, koje su još kraće i rijeđe od gornjih, mi je preteško pročešljati s ovom četkicom, jer je naoko preglomazna. 



Kako nanosim maskaru  na donje trepavice glomaznijom četkicom?
Vrh četkice tj. maskare, uklonim od stranice tube tako da na njima ostane jedva malo maskare. Okrenem četkicu okomito te kratkim trzajevima prolazim kroz donje trepavice. Ako se maskara preslika na kožu, nakon što se trepavice osuše, uklonim sa malo micelarne pogreške te ponovim postupak. 


Na slici je prikazano nanošenje maskare u dva sloja. Često kapke i trepavice prekrijem slojem pudera u kamenu kako bi se čestice zadržale i prilikom apliciranja maskare dale dodatan volumen. Isto tako, nisam primjetila da se maskara trusi tokom dana niti je izgubila postojanost, te ovim putem hvalim novu formulu koja se pokazala učinkovitom.



Zadnja slika koja pokazuje duljinu i volumen samo jednim slojem maskare. Fotografije nisu obrađene profesionalnim alatima, već su samo skraćene te je dodan efekt blur-a kako bih pozornost uputila samo trepavicama.

Zaključak:
Oduševljena sam novom formulom i četkicom! Maskaru koristim gotovo dva mjeseca i još nisam primjetila da se osušila niti da je promjenila miris. Ne trusi se i ne preslikava na masne kapke!  Sve u svemu idealna je za svakodnevno korištenje! Svakako bih vam ju preporučila! Možda vas malo odbije cijena od 77,90 kuna, ali svakako iskoristite popuste koje dm i ostale trgovine nude! Ja sam iskoristila dm-ov bon popust od 15 % te time uvelike snizila cijenu!

Koje maskare koristite? Kakve su vam maskare od Maybelline?


 

26 comments:

  1. Mene je obična žuta Maybelline razočarala, kao i crvena i više ih ne koristim. Ova izgleda odlično kada se nanese, ali su moje trepavice toliko jadne da im ništa ne pomaže :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preporučam ti da stavljaš ulje ricinusa prije spavanja, umasiraj ga u trepavice. Vidjeti ćeš razliku :)

      Delete
  2. Ide na popis za kupnju. :D Maybelline maskare i ja se volimo, pa vjerujem da će mi i ova biti dobra. :)

    ReplyDelete
  3. Posljednja Maybellinova maskara koju sam koristila je One by one volum express i bila mi je odlična. Zadovoljna sam njihovim maskarama. Ova izgleda super na tvojim trepavicama, definitivno ću je uzeti u obzir kad potrošim sve trenutne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je što ti je recenzija pomogla :)

      Delete
  4. odlično ti istakne trepavice :)
    ja sam baš maybelline ranije koristila, ali se više ni
    ne sećam koje sam isprobavala, u principu, bila sam zadovoljna
    njima :) e sad, već godinama koristim oriflame wonder lash i to je
    nešto što nemam nameru da menjam u skorije vreme :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, svi pričaju o Oriflame maskari, ja nisam još probala!

      Delete
  5. odlicno ti trepavice izgledaju :) ja sam ju kupila na nekoj akciji i jos mi ceka red za isprobavanje, s obzirom da ju svi hvale nekako vjerujem da bi mi mogla biti dobra :) ja najcesce biram maybelline maskare :)

    ReplyDelete
  6. Imala sam tu žutu Maybelline maskaru jednim i bila mi je dobra, baš me zanima sad kad je s novom formulom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima 20x čvršću formulu tako da mora bit super :D

      Delete
  7. Divne trepavice imaš :D ja bih ju probala ali se baš bojim te velike četkice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :D haha ma četkica je idealna, strašna je samo za donje :D

      Delete
  8. Imam njihovu stariju već više od godinu dana i meni je super, niti smrdi niti je suha. SAVRŠENSTVO

    ReplyDelete
  9. Zavidan efekt! Odlicno ti produzi trepavice i bas ih lijepo razdvoji i sve. Da su bar sve takve maskare :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene je začudilo kako neka četkica surađuje napokon :D

      Delete
  10. Čim se pojavila želela sam da je probam, ali negde sam čitala da je grozna. Mada kod tebe je efekat sjajan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma super je, nije grozna, moraš probati :D

      Delete
  11. odlično mi se čini ova maskara, na tvojim trepavicama je wow :D
    većina njihovih maskara je hvaljena jako, pa vjerujem tako da je i ova super :D
    vjerojatno ću iskoristiti akciju u Bipi od 25 % kada bude na dekorativnu

    ReplyDelete
    Replies
    1. E, najbolje je kad neki tako sladak popust uskoči! :P

      Delete
  12. Svidjela se i meni. :) Super je i formula i četkica.

    ReplyDelete
  13. Imam je, i fina je mogu reći. Nije mi favorit, ali služi svrsi :))

    ReplyDelete
  14. Volim njihovu ,,žutu" staru maskaru, odlična mi je. :) Fotografije su ti predivne! :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014