Pages

June 27, 2014

Garnier Self Heating maska za lice - recenzija

June 27, 2014
U 3.mjesecu sam objavila New In post u kojem sam vam pokazala neke sitnice koje sam kupila, među njima je bila i ova Garnier maska za lice. Obožavam maske za lice, obožavam njihov efekt nakon korištenja, a ova ima snažan efekt i za vrijeme korištenja. 
































Dolazi u pakiranju od dvije vrečice, ukupno 12 ml proizvoda. Sadrži cink te čisti vaše pore i ostavlja lice svježim bez dosadnog zatezanja lica. Jesam li spomenula efekt zagrijavanja? Cijena je svega 9,90 kn u dm-u!


Moram priznati da su mi maske za lice praktičnije u ovakvom pakiranju, jer znam da ću ih koristiti češće te na kraju i potrošiti u strahu da mi se ne stvrdne, dok za onim maskama u tubicama i ostalim ambalažama možda  ne posežem tako često. Praktične su jer su lako prenosive; u slučaju putovanja, ne zauzima vam previše mjesta, nemate straha od izlijevanja i prljanja okolnih stvari.  Količinski, 12 ml mi je dovoljno za  oko 6-8  upotreba, jer jednu vrečicu koristim barem 3-4 puta. 


Maska je izuzetno gusta, kao pasta za zube, ali se lako razmazuje. Prigušene je sivkasto - zelenkaste boje i miris je medicinski. 






Koristeći upute, maska se nanosi za vlažnu kožu lica, ravnomjerno se rasporedi, ja stavljam tanji sloj pa držim do 3 minute. Maska se u kontaktu sa kožom počinje zagrijavati, što nije nikako neugodno iskustvo, jer djeluje veoma blago. Ta termo reakcija pročišćava pore i regulira izlučivanje sebuma  pa je koža nakon korištenja lišena masnog sjaja, a pore su vidljivo smanjene. Da li su pore očišćene i do 7 dana? To ovisi od osobe do osobe. Netko možda nema istu rutinu čišćenja lice, možda živi u napučenom gradu gdje je lice izloženo smogu više, koristi teže kreme te mnogo proizvoda, pa su pore začepljene češće. Dok neki nemaju problema sa začepljenim porama uopće. Ja imam problema s izlučivanje sebuma, a ova maska se pokazala učinkovitom. 





Koju ulogu ima cink?

Osim što je dobar u borbi protiv akni, cink ima protugljivično, antiseptičko svojstvo, a koristi se i u kremama za zaštitu od sunca.


Zaključak: Isplativ odabir maske za lice, što cjenovno što po učinkovitosti. Maska je napravila što se od nje očekuje, a efekt zagrijavanja je posebno ugodan te ubrzava proces čišćenja pora. Preporuka svima da ju iskušaju, posebice ako imate problema s aknama, začišćenim porama te masnom kožom.


Jeste li probali ovu masku? Koji Garnier proizvodi su vam najdraži?


Pobjednik/ca Facebook giveawayja je... Ivana Spudić! Čestitam!

No, ne brinite, uskoro novo darivanje gdje će vaša mašta biti potrebna :)

Pobjednica nek se javi na mail: joeydeyn@gmail.com u roku  24 sata!




10 comments:

  1. zvuči mi kao odlična maska.. imam masnu kožu lica, pa vjerujem da bi mi pomogla :)
    sviđa mi se i uloga cinka :D
    super recenzija, pročitala sam svaku riječ :D
    nisam vidjela još ove maske, ali budem si ju uskoro kupila,, nisam (sramota) već par mjeseci stavila nikakvu masku :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ako si masnokožac kao ja, navali :D

      Delete
  2. Maska je odlicna! Kupujem je iznova i iznova vec godinu i vise dana. :D
    Slazem se sa tobom! Kod mene je slucaj da mi pore vec nisu kako valja otprilike peti dan posle koriscenja. :)
    Super recenzija! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! I ja ju obožavam, definitivno ću ju kupiti opet!

      Delete
  3. Moram priznati da nemam dobra iskustva s ovakvim maskama, jako mi iritiraju kozu :/ po pitanju ciscenja pora kunem se u lush magnaminty, jos i osvjezava tijekom ljeta. :D Ili nesto jeftinija opcija je Pores Be pure iz Kozma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. E onda ću probati i Pores Be pure! :) Hvala ti Mell!

      Delete
  4. Volim maske sa cinkom jer sam masnokožac, ali ovu još nisam probala. I ja više volim maske pakirane u vrećice, nego one u tubicama jer mi je draže mijenjati maske, a kad kupim tubicu to potraje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno probaj ovu, ista stvar i kod mene za tubice :D bolje su mi vrečice svakako!

      Delete
  5. Pravo je cudo u velikom svijetu blogera naći nekog ovako dobrog i to još na hrvatskom:)
    Odlićan post,pratim te;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno Antonella :) Baš si me razveselila komentarom :)

      Delete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014