Pages

May 18, 2014

Spring in me darivanje - winner announcement!

May 18, 2014
Došao je i taj trenutak kada je proljetno darivanje završilo! Zadovoljna sam sa radovima, zadovoljna sam za trud koji je uložen u svaku fotku, makeup look ili noktiće! I mislim da je kreativnije izražavanje čitatelja najveći poklon meni kao blogeru, koja radi sve ovo za vas! Svaki mail, svaka slika, upit i vaš komentar me jako obraduje - sve osim onih koji igraju samo da osvoje, pa unlajkaju stranicu kada darivanje završi s ishodom kojim oni nisu zadovoljni. Takve "pratitelje" niti ne želim. Sve djevojke koje su se uključile, čestitam vam na trudu i volji! 

Još jedna mala napomena... neki nisu poštivali pravila. To me ljuti. Jer znam da nisu čitali već su prisustvovali samo eto jer je nagrada u pitanju. Ne možete činiti što vas je volja. Pokažite poštovanje, jer ja poklanjam od srca, a ne samo da odradim darivanje. 


Evo kolaž nekih mojih favorita:




































I naravno.... the winner is.....






































pavickaaa@gmail.com - Prati me pod imenom Martina Pavić

Javi mi se na mail ( joeydeyn@gmail.com ) kako bi preuzela glavnu nagradu!
Također, provjerite mailove jer nagrađujem i top komentatorice na FB page (KLIK)  te ovdje putem bloga! :)

Također, stay tuned, ide novo darivanje uskoro, također pripremite se jer će biti kreativno! 

xo


9 comments:

  1. Vjenac od tratincica, kako to duuuugno nisam radila, bas me vratilo u djetinjstvo. Cestitke pobjednici :)

    ReplyDelete
  2. Cestitke pobjednici! :) u zadnje vrijeme sam primjetila da uvijek blogerice osvajaju nagrade i to mi je bezveze, al look je super!

    ReplyDelete
  3. Bravo! :) nadala sam se da ću to biti ja hehe :) ali pobjednički look je divan :)

    ReplyDelete
  4. neću unlajkati stranicu jer je darivanje gotovo, pratim te i dalje :D naravno da netko tko se bavi šminkanjem ima više šanse nego ja koja nemam pojma :D
    čestitke pobjednici, naučit ću i ja jednom tako se našminkat ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drage moje, darivanja će biti još puno, jer mislim ja na sve djevojke. Evo ovaj me look oduševio zbog boja koje je ukorporirala djevojka jer je to nešto što bih ja sama napravila, a ne zbog tehnike šminkanja. Ovaj put me ovaj look oduševio, drugi put će neki drugi, tako da svi imaju šanse. Uostalom, imam mnogo darivanja, gdje će svi dobiti! :) Vaše je samo potruditi se :)

      Delete
  5. I ja bi vijenac od cvijeća :) Svaka čast curama na trudu i čestitke pobjednici :)

    ReplyDelete
  6. pobjednički look je zbilja krasan, čestitam :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014