Pages

May 13, 2014

Nivea 3u1 Micelarna voda - za sve tipove kože

May 13, 2014
Mislim da već neko vrijeme blogerskom scenom vlada opsjednutost micelarnim vodicama. Ja, kao uvijek, zadnja pokleknem trendovima, ali na kraju it - proizvodi uvijek nađu put do mene!

Trenutno ih ima mali milijun u ponudi , cijene variraju, a kvaliteta se samo poboljšava. Iskreno, ja i dalje nisam nešto posebno oduševljena tom vodicom, jer je sapun ipak prvi za kojim posežem kada je čišćenje lica u pitanju!


Krenimo od pakiranja. Idealna plastična bočica s poklopcem za lako doziranje proizvoda na blazinicu. Sadržaj je prozirna, vodenasta tekućina bez posebnog mirisa. Za 200 ml cijena je 38,90 kn, a možete ju pronaći u DM-u, Mulleru, Kozmu, Bipi te u lancima trgovina! 


Što Nivea kaže za ovu micelarnu?
 
"NIVEA 3 u 1 micelarna voda za čišćenje lica za sve tipove kože čisti, uklanja šminku s lica i područja oko očiju i hidratizira, sve u jednom koraku. Njegujuća formula s dekspantenolom i uljem sjemenki grožđa:
  • dubinski čisti zahvaljujući ekstra učinkovitom, a istodobno blagom kompleksu
  • hidratizira i osvježava kožu
  • ne sadržava parabene, boje, mirise ni alkohol.
Čisti izrazito blago, a istodobno je iznimno učinkovita. Zahvaljujući micelarnoj tehnologiji, nije potrebno ispiranje i ne utječe na prirodni zaštitni sloj kože. Miceli djeluju kao magnet: nakon nanošenja pomoću pamučne vatice, privlače masnoće i šminku, ali ne i vodu. Osvježavajuća voda nema dehidrirajući učinak na kožu i nema potrebe za dodatnim toniziranjem nakon njezine uporabe."



Moje mišljenje:

Nakon testiranja ove micelarne oko mjesec dana mogu reći svoje iskreno mišljenje. Koristila sam ju prije spavanja, a ponekada ujutro kao tonik. Čisti šminku, ali ne u jednom potezu kako navode. Moram priznati da jako dobro otapa maskaru i tuš s očiju. Ja natopim otprilike dvije blazinice, držim na očima nekoliko sekundi te obrišem cijelo lice. Nakon korištenja, lice ima ljepljiv osjećaj, koji meni posebno smeta, pa ja lice operem gelom za lice ili sapunom radi uklanjanja. Hidratacija je osigurana, a koža glatka i sjajna nakon korištenja što pripisujem linolnoj kiselini i provitaminu B5 koji obnavljaju stanice i štite kožu. U slučaju uobičajenog crvenila po obrazima, bradi i oko nosa, ova micelanrna crvenilo smiruje zahvaljujući ulju sjemenka grožđa koje sadrži antioksidanse.












Ocjena: 3.5 / 5

Preporučila bih vam ovu micelarnu jer dobro otapa maskaru i detaljno čisti lice. Smeta mi ljepljiv osjećaj na licu koji ostavlja nakon korištenja, pa ako niste fan takvog finiša, preskočite ovu micelarnu, no mislim da je ta ljepljivost idealna za one koji imaju suhu kožu. Odgovara svim tipovima kože, a ako imate masnu kožu, primjetiti ćete da vam ujutro koža nije toliko masna, što je veliki plus. Sve u svemu, proizvod je zadovoljio moje kriterije!

Koristite li micelarne vode? Koja vam je najdraža? 
xo 


*PR uzorak

25 comments:

  1. Ja ne znam kako ona tebi ostavlja ljepljiv osjećaj?! Meni je to radila Garnierova, ova nikako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam, ali imam ljepljiv osjećaj poslije korištenja :/ ah, ma' face!

      Delete
  2. Hm, malo sam sada skeptik a mislila sam ju isprobati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma probaj ju, meni je koža premasna, pa kada nešto novo testiram šokira se i kao dijete odbija sve!

      Delete
  3. pročitala :)
    moji se utisci malo razlikuju od tvojih, ali mi je drago da ti u krajnjoj liniji odgovara :)
    omiljene micelarne su mi rilastil, vichy, darphin i avene i moram reći da volim taj tip proizvoda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probala bih od Avene, stvarno sam čula dosta dobro o njoj!

      Delete
  4. Ja sam jako zadovoljna Mixom. Ne ostavlja ljepljiv trag, ali svejedno idem nakon toga lice oprati još nekim gelom. Jednostavno imam osjećaj da mi je lice nakon toga čišće..

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja moram oprati lice nakon korištenja, općenito. Čitala sam da nekima Mixa nije dala dobre rezultate, ja bih probala neki manji sample!

      Delete
  5. Ni ja nisam pobornik micelarnih, baš zbog tog ljepljivog osjećaja, a i volim umiti lice i isprati make up. Ova koju sad koristim (već mi je i gotova skoro) je od LRP i stvarno je super, ali skupa je, a brzo se troši...

    ReplyDelete
  6. Probala sam samo Garnierovu i zadovoljna sam s njom, najbolje mi skine sminku od svih drugih proizvoda za skidanje sminke...morat cu i ovoj dati sansu :)

    ReplyDelete
  7. Koristila i još koristim Biodermu i Loreal pa se sad mislim još koju isprobati. Ali ovu za sad preskačem jer ne volim tu ljepljivost na licu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok :) Ne ostavlja mi kožu lepljivom, ali ne skida mi baš najučinkovitije očni makeup pa koristim dvofazni skidač i ima malo preveliki otvor pa treba paziti pri doziranju :)

      Delete
    2. Kolika je cijena? Možda bih kupila mami pa da ona proba, pa ću joj maznuti malo :D :D
      hvala na odg

      Delete
    3. Mislim da 30 i par, ali nisam 100 % sigurna:) Hvala tebi;) p.s tako ja mami kremice kupim pa maznem:p

      Delete
  8. super recenzija :)
    trenutno ne koristim nikakvu micelarnu ... ova mi djeluje solidno, super što otapa maskaru i tuš, to je i meni jako bitno.. ma i dobro što opereš lice nakon nje, ja nekako ne vjerujem da ona sve ukloni i da se ne treba ništa poslije hehe :D voda je voda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno, voda je daleko najbolja !

      Delete
  9. Ljepljiv osjećaj? Onda bih ju preskočila :) Trenutno koristim Garnierovu i zadovoljna sam, nema ljepljivoće, a odlična mi je bila i Lorealova.

    ReplyDelete
  10. Super što odlično skida maskaru. Ljepljiv osjećaj ni sama ne volim, no ja i tako uvijek uklonim vodom ovakve proizvode. :)

    ReplyDelete
  11. Planirala sam ju kupiti, ali sad si nekako mislim da ću odustati.. (ne sviđa mi se taj ljepljiv osjećaj koji spominješ :/ )

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014