Pages

May 16, 2014

Healthy Friday : Oatmeal

May 16, 2014
Sretna sam što vam mogu najaviti da sam uvela neke minorne promjene na blogu, još su u izradi, ali polako krećemo. Uglavnom, počela sam redovito vježbati, hraniti se zdravo te izbaciti sve one loše navike iz svog života ( prejedanje svime i svačime ). Time, ulazi i nova rubrika na blogu, a to su recepti i ideje zdravih obroka te tjelovježba! Nisam sigurna, da li će ići samo petkom, ili ih uvedem i ponedjeljkom! We'll see!

Da ne duljim!

Doručak! Svakako najbitniji obrok, koji moramo uvesti u svakodnevnu rutinu! Moje doručkovanje je uvijek bilo: što kasnije to bolje, a počela bih ranom šalicom kave, a pravi doručak bi došao na red tek oko podne, i sastojao bi se od puuuno kruha + ostali dodatci! 
Dolazi ljeto, i stvarno nisam opterećena da li sam nabacila koje kilo više, no naslage celulita i trbuščić su mi počeli smetati u zadnje vrijeme, pa sam odlučila uvesti reda! Evo kako! 
Doručak je najbolje započeti s voćem, zdravim žitaricama,  mliječnim proizvodima te integralnim kruhom. Ja sam odlučila jesti raznovrsno, svako jutro nešto drugo, a ovo mi je postao jedan od omiljenih obroka  - zobena kaša!



Joj, sigurno zvuči grozno! Zobena kaša! Ali, nadam se da će vam ovo promjeniti pogled na nju i da će te ju napokon uvesti za doručak!

Zobene pahuljice su među najzdravijim pahuljicama, jer su gotovo neprerađene i sadrže vlakna i beta glukan ( snižavaju kolesterol i izbacuju ga iz organizma) , proteine i izvor su ugljikohidrata. Spriječavaju da se masti apsorbiraju, ali imaju i odličnu ulogu u obrani organizma od karcinoma, snižavaju visok tlak, štite vašu kožu ( akne, psorijaza, atopijski dermatitis, suha koža) . Toliko toga dobrog radi našem organizmu da nismo ni svjesni.  

Jako je jeftin proizvod, kila zobenih pahuljica dođe oko 7 kuna u Konzumu!  Idealne su za zdrav početak dana, a možemo ih jesti na mnogo načina.



Evo kako ih ja spremam:

Zagrijem oko 250 ml mlijeka te ubacim žlicu šećera. Možete koristiti i smeđi šećer ili med. Nakon što mlijeko zavrije dodajete oko pet žlica zobenih pahuljica i miješate. Kada vidite da je smjesa zgusnuta ( oko 2-3 minute ), dodate osušene brusnice ili grožđice. Kuhajte još minutu i sklonite s vatre. Pola banane ubacite u smjesu i zgnječite vilicom. Možete dodati voće po izboru. Ovakav obrok, bogat vlaknima i proteinima, dat' će vam energiju za cijeli dan, koliko god naporan bio, nećete se osjećati malaksalo! Možete dodati isjeckane bademe i orahe za više energije!






























(slike skinute za weheartit.com)

Jedete li zobenu kašu? Kako vam se čini recept? Što vi jedete za doručak?

xo

27 comments:

  1. Krasan post i jedno veliko bravo ;) a recept isprobam sutra ujutro ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Ivana, definitivno probaj zbog energije jer si sad prehlađena! <3

      Delete
  2. Ja sam isto odnedavno promijenila prehranu i super mi dolaze svi novi recepti i ideje :)
    Pijem ujutro prvo čašu vode i par kapi limuna iscijedim. Čisti organizam /celulit/ i skida masne naslage,a super osvježi a za doručak u blender dodam 5 kašika zobenih,bananu/jagode,mlijeko,med i malo kakao praha (odličan tko ima probleme s anemijom)
    I preukusno je,fin shake,stvarno se može eksperimentirati s tim zobenim i voćem.
    Čitam tvoj blog dugo dugo,ali evo prvi put komentiram :)
    Drago mi je za tebe i promjene koje si uvela,nadam se da će biti još zdravih snack idea :)
    Pusa iz Mostara
    M <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična ideja za vodu s limunom, i to ću uvesti!
      Obožavam shakeove, i sama ih radim i uvodim ih svako jutro kada se žurim! Moj dečko radi shake sa zobenima i preporučio mi je da probam i stvarno je fino!
      Hvala ti najljepša za predivne riječi, zaista mi je drago to čuti! A zdravi snackovi stižu :)

      Pusa Mostaru <333

      Delete
    2. Ja sam davno negdje čitala da u tu mješavinu vode i limuna ujutro ide i cimet. Cimet navodno jako dobro vadi toksine iz tijela :D
      Inače nisam ljubitelj zobenih, pretvrde su mi, ali ovaj tvoj recept ću baš probati :)

      Delete
  3. i ja često doručkujem zobene sa sušenim voćem i bademima, ili voćni shake!

    ReplyDelete
  4. Iskreno, trenutno mi već ide kroz uši.. :D Inače ju jako volim i obavezno ju jedem za doručak. Al eto, trenutno sam je se već malo navoljela, pa sam u potrazi za nekom alternativom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošto je ovo prvi health post, morala sam zobene staviti prve :)

      Delete
  5. Mislim da ce ujutro moja destinacija biti DM, golica mi sada mastu ovaj zobena kasa.. :)

    ReplyDelete
  6. Mislim da ce ujutro moja prva destinacija biti DM, golica mi sada mastu ova zobena kasa :)

    ReplyDelete
  7. Ja sam očekivala dostaaa recepata i taman sam se obradovala haha! :D 1 st je ujutru i sada sam ogladnila, gledaujći ovo. :) Ja se odavno zdravije hranim, ali gledam da se za doručak i ručak DOBRO nahanim, između malo voća, tako da je meni najpoblematičnija večera jer ručam oko 4, 5 i onda moram neke salatice sa voćem i povrćem da jedem, pa uvijek smišljam neku novu. :)
    Prrvom prilikom, isprobam recept. :)

    ReplyDelete
  8. Ovo želim što prije da probam! Vrijeme je doručka, a baš mi je žao što nemam sve potrebno na raspolaganju :D

    ReplyDelete
  9. Jedem ih sa voćnim jogurtom i voćem. Volim ih tako da mi nisu mrske.

    ReplyDelete
  10. Imam lošu naviku i najčešće ne doručkujem, a ako se baš prisilim, jedino što mogu jesti je zobena kaša :D Nekad ju jedem samu, bez voća, nekad ubacim bilo koje voće koje imam, premda mi je najdraža samo s bademima i lješnjacima :)

    ReplyDelete
  11. uuuuuu baš se veselim ovim zdravim postovima!!! :D nisam fan zobene kaše, pojedem je s vremena na vrijeme, ali baš ću probat na ovaj tvoj način, jer ja sam svoju kuhala s vodom, a ne mlijekom.

    ReplyDelete
  12. Yum! I am trying to eat healthier and this looks like a good way to do it!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja isto jedem zobene pahuljice! Stavim ih u grčki jogurt i onda stavim banane, med, cimet i borovnice....mmmmm :)

    ReplyDelete
  14. Mene si definitivno privukla. Isprobavam čim prije. Super post :)

    ReplyDelete
  15. svaka ti čast, ja se nikako ne mogu natjerati da živim zdravo ;)

    ReplyDelete
  16. Ja obožavam zobene miksati u blenderu s ostalim čudesima - voćem, mlijekom ili jogurtom, orasima, bademima, kikirikijem... svako jutro drugi smoothie/shake :)

    ReplyDelete
  17. bravo za promjene, i ja ih uvodim hehe! :D
    super ideja za doručak :D vjerujem da je jako fino, jer obožavam banane :D

    ReplyDelete
  18. zanima me dal nakon kuhanja moraju biti onako ''mekane'' kao npr riza ili cvrsce ''strukture'' pitam zato jer sam sad evo prvi put kuhala po ovom tvom receptu i nakon 5 minuta kuhanja je bila onako čvrsta nije s pretvorilo u kašu :( a sad nezz di sam pogriješila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozdrav draga!
      Ovako, prilikom kupnje zobenih, pročitaj dal su one što su za kuhanje baš kaše ili prerađene, koje se teže kuhaju. Ako su baš za kašu, skuhat će ti se i koenzistencija će ti postati nešto slično kuhanoj riži, jer će zobene upiti mlijeko, a možda si primjetila da zob ima neku brašnastu ovojnicu, koju kada staviš u mlijeko, zgusne smjesu. Ove koje si ti kuhala, vjerovatno su prerađene, isto su ok, samo stavi manje mlijeka i kuhaj nekoliko minuta, nema veze što se nisu puno raskuhale, isto su jestive i jednako zdrave! A za kašu, kupi si zobene koje su baš za kašu, vidjeti ćeš da ih ima nekoliko vrsta! Te za kašu se brzo kuhaju i nekada ti na kutiji ili vrečici piše vrijeme kuhanja! :)
      Nadam se da sam pomogla!

      Delete
    2. ahaaa tako znaci ;) ma ja sam ove uzela u dm-u jer mi se nije dalo lutati po nekom ducanu a ove su mi bile nadohvat ruke :) na njima pise bas pise Zobena kaša.
      E to me brinulo, da takve nisu jestive, znaci jesu :)) uff dobro je, vec sam se bila zabrinula hehehehe...ugl hvala ti na odg sad mi je puno jasnije :*

      Delete
  19. Bravo za promjene. :) Ovako predstavljena zobena kaša djeluje i više nego ukusno.

    ReplyDelete
  20. promene su uvek dobrodošle, donesu neku novu energiju i lepo ih je s vremena na vreme uvoditi :)
    ovakav doručak je idealan, i sama ga često praktikujem, jer volim jesti pahuljice. Nekad improvizujem sa gotovom kašom(Dobro ovsena kaša), sigurno si čula baš za njih. Dodam još voća u to, mleka ili jogurta i to je to.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014