Pages

May 8, 2014

BIOBAZA - Charcoal soap for face and shave

May 8, 2014
Kako se i sama bavim izradom sapuna, bitno je naglasiti da sam njihov vjerni korisnik i da dobar sapun nikakav gel za lice ne može (neće) zamijeniti. Mnogi se možda i ne slažu, jer im se ne sviđa osjećaj nakon umivanja / tuširanja sapunom, a to je najčešće zategnutost ili suhoća lica što je najčešće zbog lužnatog svojstva svakog sapuna. Upoznavati vas neću sa detaljima izrade ili vrstama sapuna, ali najbolje je kada ga birate, da bude što prirodniji! 
Moja koža je masna, izlučivanje sebuma je jače, stoga to sve ostavlja tragove - prištiće! Iako čistim lice dva puta na dan, ujutro i navečer, primjetila sam učestale prištiće koji ostavljaju ožiljke, koji nekad traju i do tri tjedna. I prije sam koristila sapune iz vlastite "kuhinje" sa puno eteričnog ulja čajevca, koji je moj HG, ali djevojka sa BIOBAZA štanda na BBD-u me je upoznala sa crnim sapunom iz najnovije muške linije. Dala mi je nekoliko bitnih savjeta, pa sam ga morala kupiti odmah sljedeći dan!































Dakle, radi se o sapunu crne boje, s aktivnim ugljenom, a služi prvenstveno za brijanje te umivanje lica. Jako mi je drago što je izašla muška linija, gdje su uz sapun, dostupna 4 gela za tuširanje te aftershave. Pakiranje sapuna mi se jako svidjelo, a sapunčić je, osim u smeđoj kartonskoj kutijici, smješten u plastičnu posudicu u kojem ga možete čuvati i spremiti nakon svakog korištenja! Veoma praktično!



" Aktivni ugljen glavni je sastojak većine proizvoda, a u kombinaciji s njegujućim sastojcima i mirisnim pačulijem pruža najkvalitetniju prirodnu njegu. Čestice ugljena dubinski čiste kožu od upala (prištići, akne) dok esencijalna ulja revitaliziraju i ostavljaju kožu mirisnom tijekom cijeloga dana.
Aktivni ugljen i kompleks esencijalnih ulja pačulija i lovora čiste kožu, smanjuju mašćenje i začepljenje pora te pojavu prištića. Maslinovo i palmino ulje, bogato vitaminima A i E, održavaju vlažnost i elastičnost kože. Crni sapun je idealan za njegu nečiste i mladenačke kože te za brijanje. Stvara bogatu pjenu, a prirodni sastojci djeluju antiseptički i pomažu pri regeneraciji kože. "


Moje sveukupno mišljenje:

Ovaj sapun je postao must-have u mojoj dnevnoj rutini njege kože. Iako ga ne koristim nužno svaki dan, uvelike mi je pomogao riješiti se prištića, crvenila i mitesera. Moram primjetiti da se ovaj sapun ne pjeni, iako piše da stvara bogatu pjenu! No meni to ne smeta, ja vlažnim rukama nanosim sapun direktno na ruke ili lice te masiram kružnim pokretima. Ostavlja crne tragove koji detaljno očiste kožu. Miris je izrazito prirodan, baziran na eteričnim uljima pačulija i lovora, ali ne sadržava se dugo. Isto tako, elastičnost kože je zagarantirana, i nema osjećaja zategnutosti i suhoće!

Ovaj sapun je idealan i za tuširanje! Ukoliko imate problema sa alergijskim osipom, sitnim prištićima od znoja po ramenima, leđima i dekolteu, ovaj sapun će vam instantno riješiti taj problem! Idealan je i za brijanje, ja ga često u brzini koristim za brijanje nogu i pazuha te sam primjetila da ulja masline i palme njeguje kožu i nema onih sitnih točkica nakon brijanja.

Stvarno je multifunkcionalan, a cijena je prava sitnica : 19,99 kn! Ja sam ga kupila u DM-u kod muških preparata za brijanje, a mislim da je dostupan i u Mulleru. Preporučila bih ga svima; sa svim tipovima kože, za brijanje, za tuširanje i njegu lica! Izuzetno bogata formula, a k tome ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise! Moj je pri kraju, a definitivno ću ponoviti kupnju!

Jeste probali ovaj sapun? Koje Biobazine proizvode koristite?

Pratite me na FB : Melody of Beauty
Darivanje : Spring in me!




29 comments:

  1. Bas si me zainteresirala za ovaj sapun svojim postom! Gdje ga mogu nabaviti? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Anita, skroz sam zaboravila napomenuti da sam ga kupila u DM-u kod muških preparata! Mislim da ga ima i u Mulleru :)

      xo

      Delete
  2. evo moram kupiti, mislim da bi se i mojim muškarcima svidio :D

    ReplyDelete
  3. Meni je ovaj sapun super, ali morat ću ga češće koristiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah. I da, mene zateže kad imam normalnu dehidriranu kožu

      Delete
    2. E to je slučaj sa vama normalnima, nama masnima se to ne događa :D :D

      Delete
  4. Čuo sam najbolje pohvale za Biobazine proizvode pa ću svakako obratiti pažnju na to da ju nabavim i isprobam jer i kao ti imam masnu kožu sklonu prištićima. :) Pretpostavljam da prije brijanja prvo očistim lice ovim sapunom kako bi bilo pripremljeno za brijanje, zar ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj definitivno ovaj sapun! Kažu da je sapun za brijanje - dakle njime zapjeniš lice pa onda briješ :)
      Ali moram ti reći da ne pjeni, ja noge brijem tako da mi je to ok, al malo mi je preosjetljivo za kožu lica, ne bih ti preporučila!

      Delete
  5. Od Biobaze koristim tooooonu toga i sve njihovo mi je super. Meni nije potreban ovaj sapun jer nemam problema s aknama i masnom kožom, ali čula sam općenito za crne sapune ovog tipa da su genijalni. Mislim da ću ga kupit mužu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim njihove proizvode! Probaj mužu kupit, baš me zanima dali će mu se svidjeti :)

      Delete
  6. Zvuci odlicno, zapisan i prvom prilikom ide u kosaricu.

    ReplyDelete
  7. Definitivno kupujem! :) jako mi se sviđa recenzija. i inače volim biobazu, pogotovo njihove losione za kožu, koji su mi najbolji od svih drogerijskih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu! Ja imam podosta njihovih proizvoda, stvarno su iznimne kvalitete :)

      Delete
  8. Kupila sam ga isto nakon BBday-a, podijelila sam ga na komadiće i jedan dio koristi dragi za umivanje (ima masnu kožu), a ostale komadiće korstim ja - jedan za brijanje, a jedan komadić za čišćenje kistova i odličan mi je u tu svrhu, posebno za čišćenje kistova s kojima nanosim tekuće podloge, baš fino i brzo skine svu masnoću s njih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična ideja! :) Stvarno dobro skida masnoću! :*

      Delete
  9. Taman se mislim kako ću ga kupiti dečku i onda pročitam da se ne pjeni i da ga ne preporučavaš za to. Svakako se isplati isprobati ga za te novce <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ga sebi, meni se nije pjenio, možda je kod tebe drukčija situacija :D

      Delete
  10. nisam probala ovaj sapun, ali nakon ove recenzije moram :D
    oduševilo me za što je sve namijenjen :D
    i nisam znala da je tako povoljan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da samo 20 kn! Ja ću ih kupiti još, da ne nestane :D

      Delete
  11. Izbegavam sve sa ugljem, jer su mi do sada svi proizvodi farbali lice u crno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bi trebao farbati, meni ništa ne farba ugljen, možda se radi o crnom pigmentu ako farba, s time imam iskustva.

      Delete
  12. Odličan post! kupujem ga prvom prilikom Hvala na preporuci! ;)

    ReplyDelete
  13. trenutno koristim od nubiana onaj crni sapun (vidila si hahah ) al morat cu i ovaj probati :D (niki)

    ReplyDelete
  14. Ajde da vidim da je još netko od žena kupio ovaj sapun za sebe. Ja sam također nakon BBDay-a odmah drugi dan kupilai predobar mi je. Ne umivam se svaki dan s njim već prema potrebi:)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014