Pages

May 9, 2014

Another Brick In The Wall - FOTD

May 9, 2014
Nisam dugo stavila neki makeup look, pa rekoh zašto ne. U zadnje vrijeme nosim različite boje na kapcima, idealno za proljeće, a odnedavno sam otkrila predivnu simbiozu narančastog sjenila i zelenih očiju! Iako  ovo nije specifičan dnevni look, ja volim eksperimentirati i nositi lude boje i na dnevnoj bazi.



Kasnije sam shvatila da nemam narančasto sjenilo u kolekciji, pa sam se poslužila paletom rumenila i mislim da sva kozmetika koji ,je multifunkcionalna i možete ju iskoristiti na bezbroj načina.





































Prva nijansa koju sam koristila je ova jarko narančasta, koja u sebi sadrži mrvice zlatnog šimera ( mica ) koja daje predivan finiš. Rumenilo pod brojem dva sam blendala u pregib kapka dok nisam dobila zadovoljavajuću nijansu i oblik koji paše mom oku. Ova varijanta u kombinaciji s tušem i maskarom je idealna za dnevni look, ali ja sam išla malo dalje te stvorila super ludi, noćni look.

Kako bih stvorila smokey efekt, koristila sam Catrice brow duo, tamniju nijansu i izblendala u obliku V. Za čistim kistom povremeno sam blendala sve nijanse kako bih stvorila mekši efekt. Dodala sam crni tuš  te trepavice sa BornPrettyStore



Korišteni proizvodi:

Avon Ideal Flawless  puder u nijansi - Nude
Avon Makeup Setting Spray 
s-he rumenilo u nijansi 002
Maybelline the colossal go extreme maskara
essence frame 4 frame lash glue 
Avon ruž za usne u nijansi Tender Nude
Paleta rumenila sa Buyincoins.com
Trepavice sa Bornprettystore
Catrice brow duo

Nosite li crvene na kapcima? Koja je vaša omiljena boja? 

xo




33 comments:

  1. Već sam ti na FB rekla da mi je odličan look.. :) I, sad sam se uvjerila da je narančasto.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost blic pojede boju, jer mi fotić nije pro i ne surađuje tako da se trudim što vjerinije da dođe do izražaja boja, ali fejlam :D

      Delete
    2. Ma znam taj problem s fotićem.. :( Budemo i mi jednom nabavile pro.. ;)

      Delete
  2. Da nema slike looka, već samo kozmetike pomislila bih da si luda:D Ali slika je dokaz da i ovako jarka boja može izgledati odlično! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jelda, nosivo je! Obožavam narančastu, al nisam imala tu nijansu koju želim, al sljedeća je na listi :) Hvala :*

      Delete
  3. Predobar makeup i te tvoje očiii i teeen *.* I ova fotka zadnja je odlična, koji fotić koristiš?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej draga, hvala ti! :)
      Koristim Olympus SP-570 Uz!

      Delete
  4. odlično ti istakne oči, samo se ti nastavi igrati bojama :D

    ReplyDelete
  5. ovo mi je predivno. najkreativniji i najljepši make up na očima koji sam vidjela u zadnje vrijeme. ;)

    ReplyDelete
  6. divan look, a ti prekrasna :)

    ReplyDelete
  7. lijepo/precizno napravljeno :) predobro ti stoji uz tvoju boju očiju :D

    ReplyDelete
  8. Jako mi se sviđa ova cigla, a ten... jelaous ;)

    ReplyDelete
  9. Predivno, boja je odlična i uz crnu ide fenomenalno <3

    ReplyDelete
  10. Divno :) I ja volim jarke boje na kapcima!

    ReplyDelete
  11. Super kombinacija, a meni se najviše sviđa ruž! :)

    ReplyDelete
  12. Super ti stoji, baš dobro izgleda. Ja sama sebi izgledam čudno sa sjenilima crvenkastih i narančastih nijansi tako da ih baš i ne koristim :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014