Pages

April 17, 2014

Tangled Up In Blue - Makeup Look

April 17, 2014
Mislim da sam već radila nekoliko lookova koristeći plavo sjenilo, ali evo još jednog. Naime, dvoumila sam se da li da uopće objavim ovaj look, jer nisam zadovoljna fotografijama, jer moj Olympus nikada ne surađuje sa mnom. Konstantno moram koristiti flash koji "pojede" svu boju i ispere ono što sam trebala prikazati!

Neki bi rekli: ne smiješ koristiti plavo sjenilo ako imaš zelene oči! E pa baš hoću! Obožavam plava sjenila, a ova deep blue nijansa iz Deborah quad palete ( 12 GOLD ) mi je među najdražim sjenilima.


Kao što vidite, predivne boje, multifunkcionalna paleta! S njima mogu napraviti dnevne lookove, mogu kombinirati sjenila za savršen smokey eye, lookove koristeći samo jedno sjenilo, a ovo bijelo sjenilo koristila sam kao highlighter neki dan i dao je odličan efekt!

Na poleđini vidite kako su bili vrijedni i stavili uputstva kako koristiti pojedino sjenilo, no ja sam oduvijek bila buntovna i nikada ne slušam! 

Sjenila su izvrsne puteraste teksture, lako se nanose, doslovno razmazuju i što me je oduševilo najviše, ne truse se! Lako ih je nadograđivati, a veća im je vidljivost kada se nanesu mokrim kistićem! 

Namjerno  nisam swatchala gomilu proizvoda, već sam samo jedan prst lagano prešla preko sjenila te ga preslikala lagano na kožu - mislim da se tako najbolje vidi ona prava boja sjenila. Moje mišljenje je da je kvaliteta sjenila srednje do visoka te da se ova paleta može iskoristiti maksimalno!

Paleta sadrži sveukupno 8 grama sjenila! 

Ja sam vam pripremila lagani, plavi smokey eye look, nešto što po meni nije pretjerano te može proći kao dnevni look ( iako sam samo paradirala po kući s njime )! Na vama je da odlučujete kako ćete nositi sjenila te u koje doba dana. 































Ukratko:

Zlatno sjenilo iz palete sam nanijela preko cijelog kapka kao bazno sjenilo. S tankim kistom sam unutarnji dio oka posvijetlila sa najsvijetlijim sjenilom iz palete. Plavo sjenilo sam izblendala u unutarnji i vanjski dio oka te ga postepeno nadograđivala s bojom. Kako ova paleta ne sadrži neutralno sjenilo za belndanje, koristila sam Naked iz palete Naked te dobro izblendala oštre rubove sjenila. Kada sam završila s blendanjem, smočila sam kist sa vodom te zlatno sjenilo pritisnula na sredinu kapka i polako izblendala sa bijelim sjenilom. Dodala sam i crni tuš te maskaru!

Ostali proizvodi koje sam koristila :
Avon Ideal Flawless 3 u 1 - nijansa Nude
Catrice All Matt puder u kamenu - nijansa 030 Warm Beige
Catrice Matt Bronzing Powder - nijansa 020 Deep Bronze
Elf rumenilo - nijansa Candid Coral
Eveline tuš za oči
Maybelline The Colossal Go Extreme maskara
Catrice ruž za usne - nijansa 010 Be Natural!
UD Naked Palette
Deborah Milano - 12 GOLD paleta*

Uskoro nagradna igra! Stay tunned!

*PR uzorak


27 comments:

  1. Prekrasno ti stoje ovakve nijanse na očima. :) Ja imam istu paleticu već neko vrijeme, no nikako da je isfuram, nekako uvijek mislim da mi plavo ne stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme hvala ti Saro! :) Ja mislim da bi trebala ti neki video napravit s plavim sjenilima pa ćeš vidjeti da ti dobro stoje :)

      Delete
  2. Prelepa je šminka stvarno, svaka čast :)

    ReplyDelete
  3. Prelepo i baš ti super stoji, nastavi da rušiš pravila :)

    ReplyDelete
  4. Prekrasna si mi, i sviđa mi se paletica, nekako vuče na Avonovu onu što imam, glow teal :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam čitala po netu, svi ju uspoređuju s Avonovom paleticom! Neka neka! Ako nemaš jednu, imaš drugu :D Hvaja draga :***

      Delete
  5. Odlicno izgleda. Mrzim ta pravila nesmijes ovo nesmijes ono, mora ti biti ovako ili onako >:I nista ne mora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha počele smo se skupljat, buntovnice :D
      Hvala ti :*

      Delete
  6. Kad sam vidila crno-bijelu fotku na fejsu, uopće nisam očekivala ovakav rasplet, odlično je! :D Paletica je skroz fora (zlaćana + modra, baš je "navy", i sad ću je tražit po dm-u), al ti si najprekrasnija!

    ReplyDelete
  7. Prelijepo ti stoji, i imaš prekrasnu boju očiju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Volila bih da sam nasljedila plave od mame, ali eto, zelene na tatu :D

      Delete
  8. Predivan look :) Plavo sjenilo mi je prekrasno i jako lijepo ti stoji uz oči :)

    ReplyDelete
  9. Lijepa ti i lijep look :) super sve skupa!

    ReplyDelete
  10. ne treba se voditi za nekim glupim izmišljenim pravilima, ovo ti stoji fantastično!

    ReplyDelete
  11. Super ti stoji plava i super look si napravila. Mislim da ću probati paletu na sličan način, samo ću se malo više poigrati sa zlatnom i crnom, a plavu bi isprobala umjesto tuša.

    ReplyDelete
  12. ma kako ne bi mogla nositi plavo, to su glupa pravila, stoji ti predivno :)
    i slažem se da može proći kao dnevni look :)

    ReplyDelete
  13. Ma kaj ne bi smjela - ako ti se sviđa - nosi :)
    BTW dugo sam mjerkala to sjenilo, ali sam na kraju ipak zaključila da mi ne treba s obzirom da imam L'Orealovo plavo :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014