Pages

April 28, 2014

Skincare Routine / Products - Updated Version

April 28, 2014
Moram priznati da sam u zadnjih nekoliko tjedana dobila mnogo upita o njezi kože, posebice lica, pa bi bilo najbolje da vam svima to prenesem u obliku posta. Ovakav post sam već jednom pisala, točnije prije dvije godine, a taj post možete pročitati ovdje!

 
Neću puno duljiti! Koža mi je u nekoliko navrata pokazala da joj se ne sviđa dotadašnje tretiranje, pa sam hitno intervenirala i promjenila dotadašnju rutinu! Nisam odmah primjetila da mi je koža postala masnija, ne samo uobičajena T-zona, već se masnoća proširila te probijala kroz puder! Tu su i prištići, koje sam u prethodnom postu opisala kako se grupiraju! 

Dosta toga se promijenilo, pa tako i moja rutina. No, prvo i najbitnije je čišćenje!























































Čišćenje lica je stvar navike, ono je glavno i temeljno pravilo u njezi vašeg lica. Umivanje ujutro (toplo-hladno, toplo-hladno za šok i cirkulaciju ) te temeljito čišćenje uvečer. Najbitnije je skinuti svu nečistoću s lica, a to je masnoća, šminka, prljavština ( posebice ako živite u napučenom gradu - smog ), ljuskice stare kože i dr. Osim vlažnih maramica, dobro je koristiti i vlažne blazinice kako bi se tvrdi ostaci maskare lakše otopili. Ja koristim Baleine vlažne blazinice bez ulja ( 50 komada - 9,90 kn ). 
Micelarna otopina ima vodeću ulogu u skidanju šminke te sam time uvela i nju u redovito korištenje. O njoj neću puno duljiti jer ide detaljnija recenzija uskoro, a trenutno koristim  Niveinu micelarnu 3u1 ( 200 ml - 38,90 kn ).



























Nakon što lice očistim od šminke i masnoće, posežem za Biobazinim sapunom na bazi aktivnog ugljena! Sapun ne koristim isključivo svaki dan, već svaki drugi dan ga zamijenim s Bourjois gelom za lice. Biobazin sapun namijenjen je za brijanje, ali zbog svog sastava  ( i preporuke ) ja ga koristim za umivanje. Cijena  spauna je 19,90 kn dok je Bourjois gel 38,90 kn!
Dobro je lice povremeno osvježiti i tonikom! Ja ga koristim ponekad, kada mi je lice u kaotičnom stanju, a posežem za Baleinim tonikom zbog cijene - 16,90 kn! 




Uvela sam korištenje maski jednom tjedno, najčešće nedjeljom, kada odmaram lice od bilo kakve dekorativne kozmetike. Trenutno mi je najdraža Freeman peel-off maska od krastavca ( 150 ml - 36,99 kn )!  Također, među dražima su mi maske u vrećicama ( 2x ) koje su jeftine i efikasne. Najbolje ih je kupiti u vrećicama i testirati prije kupnje full size proizvoda. Među najdražima su mi Garnier i Balea ( od 6 - 12 kn ). 
Ne koristim niti jedan specifičan piling, ali povremeno uzmem malo bijelog šećera u kombinaciji sa Bourjois gelom te kružnim pokretima masiram lice.
































Hidratacija. Jednako važna kao i čišćenje lica. Trenutno koristim Olival kreme koje sam detaljno recenzirala, a moje dojmove možete pročitati i ovdje! Osim Olival kozmetike, koristim i kreme na bazi čajevca i rimske kamilice - KLIK! Kreme su bez aditiva, konzervansa, umjetnih bojila te sadrže hladno prešana ulja koja imaju aktivne sastojke. Čajevac je najbitniji sastojak te kreme! Ukoliko imate masnu kožu, problematičnu, sklonu izbijanju bolnih prištića i akni - najbolje riješenje nudi krema na bazi čajevca. Djeluje antibakterijski, aktivno suzbija stvaranje akni i prištića, istodobno djelujući na izlječenje postojećih. 




























Za borbu protiv tamnih podočnjaka koristim Vichiy Idealia Eyes o kojem neću mnogo govoriti jer spremam detaljnu recenziju. Proizvod sam dobila na korištenje kada smo bili na Beauty Blog Day-u! 

Još mi treba nešto i za prevenciju bora. Znam da sam još mlada, ali dosta čitam da ih treba početi tretirati u ranoj dobi. Ako imate neku preporuku, slobodno mi predložite u komentarima! Zasada koristim hladno prešano ulje smilja, koje djeluje magično. 

Još jedan bitan savjet  - voda! Dobro je piti puno vode, dnevno barem 8 čaša! Voda pročišćava, štiti od raka, potiče probavu. To je samo nekoliko bitnih funkcija.















I na kraju... Ovaj "stroj" usisava crne mitesere na nezgodnim mjestima i ostavlja kožu čistom.  Nježan ali snažan - usisna snaga je prilično dobra, a rezultati su odlični!

To je sve što koristim za lice. Naravno, ima i dana kada sam nezadovoljna kako izgleda ili se osjećam nemoćno zbog pojave prištića ili crvenila, ali to lako riješim gore navedenim preparatima.  Kako izgleda vaša kolekcija preparativne kozmetike? Što sve koristite? 

xo

33 comments:

  1. Usisavač za mitesere? I need that ;)

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se tvoja postava preparative. Definitivno si moram nabaviti Biobazin sapun, nisam znala da ga imaju. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biobaza je tek izbacila te sapune, i ovo ti je muški za brijanje :)

      Delete
  3. Hmmm, prilično sam jednostavna- Balea gel za umivanje, Alverde tonik, Nivea krema i Effaclar duo krema.Zasad funkcionira.:)

    ReplyDelete
  4. Koliko dođe ovaj usisavač za mitesere i gdje si ga nabavila? Ako radi, kupujem hehe :D Super ti je postava i jedva čekam recenziju Vichy kremice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne sjećam se koliko točno dođe, naručila sam ga preko ebayja... Hvala ti!

      Delete
  5. Voda štiti od raka? Really?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. http://www.pickthebrain.com/blog/10-ways-to-reduce-your-risk-of-getting-cancer/

      2. http://www.nbcnews.com/id/38865802/ns/health-cancer/t/everyday-ways-avoid-cancer/#.U19xnqJ2Ew8

      3. http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/04/22/cancer-prevention.aspx

      ... dobro je piti vodu, tj. filtriranu vodu. ona štiti od svega. da.

      Delete
  6. Piši detaljnije o tom usisivaču, nisam nikad videla ništa slično, a jako me zanima :)

    ReplyDelete
  7. Ovaj usisivač za mitesere je genijalan! Vidim tvoj sapun je već potrošen, ja ne znam kako bi ga nanjela.. jel prvo na ruke ili na lice odmah xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D kako kad! nekad sapunom masiram lice, a nekad prvo nasapunam ruke pa onda kružno masiram lice prstima :D sklizak je dosta :D a budem crna od njega ful!

      Delete
    2. Nisi jedina. :D Ko da me hobotnica pozdravila xD

      Delete
  8. ja ću se ponoviti, ali stvarno obožavam ovakve postove :))
    i sama sam nedavno pisala na tu temu.
    čekam recenziju za vichy idealia kremicu i tvoje utiske o nivea micelarnoj :) trenutno u nezi lica imam par noviteta. Ubacila sam neke Vichy i Weleda proizvode za negu lica :)
    divne su ti sličice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Lena :)
      Da, da baš sam uzela vremena i pročitala tvoj blog! Obožavam ga! :)
      Weledu još nisam probala, ali bi bilo krajnje vrijeme :)
      xo

      Delete
    2. awww, hvala <3 ja moram da pohvalim tvoj. ne iz ljubaznosti da uzvratim kompliment, nego zato što mi se zaista jako jako dopada :) prelepa si i divno se šminkaš :))

      Delete
  9. odličan post :D
    baš bi htjela isprobati Niveinu micelarnu :) i ovaj Biobaza sapun :D
    slažem se da je voda jako bitna, ona obavi veliki dio posla, a na nama je samo da održavamo taj posao ovakvim preparatima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno probaj :) Hvala ti draga :)

      Delete
  10. Kakav je ovo miteserousisivač??? Ako funkcioniše - želim ga! :D

    ReplyDelete
  11. Stroj na kraju mi je zanimljiv :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako sam znala da će ti se svidjeti :D

      Delete
  12. Imala sam sličan stroj za mitesere , moj je slabo usisavao,nadam se da je tvoj bolji :D
    I ja koristim Biobazin sapun,hahha, super je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je, al skužila sam da trebaju puno jače baterije ići u njega! :D
      Biobaza je zakon!

      Delete
  13. Odličan post :) Stroj za mitesere, odlično, nadam se da će biti recenzija :D Vichy okoloočna mi je odlična kremica, baš ju volim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bit će :)
      I meni je Vichy za sada super!

      Delete
  14. Freeman maska mi se čini super pa ako stigneš voljela bih recenziju :D Stroj za mitesere, hmm :D Kupila sam tako mini usisavač za laptop na ebayu pa sam samo bacila pare :(

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014