Pages

April 3, 2014

Hello Spring! New in!

April 3, 2014
Nije me bilo dugo, malo sam se odmorila od svega, usput i preselila, smjestila i sada polako hvatam ritam pisanja postova.  Zadnji post je bio o Wet'n'Wild puderu!
Što se događalo?
Pa osim Beauty Blog Dayja, ništa mnogo. Post o tome kako nam je bilo neću pisati, sažetak možete pročitati ovdje  i  ovdje . Također zanimljiv post kod Ane pročitajte ovdje te moje drage Maruše ovdje!  Veliko hvala portalu Ogledalo te Avonu ( i ostalim sponzorima) koji su uveličali taj predivan dan. Meni je bilo divno, krasno, ali putovanje i umor su me svladali! Najljepši dio BBD-a je to što sam upoznala Ivanu (Anaviglam) i Anu ( Maybe ). Obje su predivne, još ljepše u živo!

P.S. Novo - imam instagram @melodyofbeauty5 ! 

Kako je došlo proljeće, skupile se i ponešto novih proizvoda. Nešto dobiveno, nešto kupljeno, nešto poklonjeno. 
Recenzije kreću polako, naravno, kada proizvode dobro istestiram ( ja testiram mjesec dana prije nego napišem recenziju). 


Catrice BB krema / puder, zasada sam jako zadovoljna. Biobaza sapun za brijanje, kojeg koristim za tuširanje, po preporuci drage djevojke koja je predstavljala Biobazu na BBD-u.  Essence maximum volume nova maskara, zasada je dobra, iznenađuje me kvaliteta te Essence lakić za nokte.



 Avon ruž Mauve nijansa, Loreal Mythic Oil koji predivno miriše, EL sjajilo za usne, Vichy Ideal Eyes, Avonova glicerinska krema za ruke te losion za tijelo koji miriše na ružu i čokoladu - sve što me je oborilo s nogu.


Biobaza testeri, točnije njih 14. Nivein tester nove Q10 kreme davno je nestao i mogu reći da je to najbolja krema za lice koju sam probala. Nivea powder touch mini deodoranski koji su idealni za torbicu.


Od Avona mi je stigao prekrasan poklon - puder ideal flawless koji sam toliko željela u 5 nijansa te shower gel i parfemski sprej za tijelo. Sve sam već isprobala i mirišim na kilometre!


Zadnje, najprirodnije trepavice na svijetu ( svega 1,95 $ ), zlatne 80's naušnice te uklanjač mitesera dočekalo me nedavno pred vratima i toliko obradovalo.  

Ne mislim vas daviti sada pričama i pričicama. Ovo je picture heavy post. Dakako, biti će tu dosta recenzija, lookova i darivanje koje kreće uskoro.

Kako ste vi? Što ste kupile zadnje?

32 comments:

  1. Odlične stvarčice! ;)
    Nemam konkretno masku od krastavaca ali Freeman me baš i nije oduševio :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitam svugdje na fb, na blogovima da su cure masovno razočarane, ja sam to pročitala kada sam ju već kupila, pa prošla baba s kolačima. Al' ova nije toliko loša. Dosta je dobra! Nisam vidjela nikakve nuspojave, već naprotiv, koža mi se oporavila. :)

      Delete
  2. Morat cu i ja po ovaj sapun od biobaze. :) niki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma još nisi išla po sapun??? Grrrrr! :D

      Delete
    2. a nisam kad mi je dosao jedan sto sam s iherba narucila i ni njega jos nisam otvorila :(

      Delete
    3. Ako stigneš, uzmi ga. Samo što se brzo topi, onako gnjecav bude ak se ne posuši dobro ahahaha il sam ja luda s tim sapunima više

      Delete
  3. Upoznavanje vas 3 mi je definitivno poboljšalo dan:-)

    ReplyDelete
  4. Gdje si kupila trepavice?

    ReplyDelete
  5. Uuuuuu najsić, ima tu nekoliko stvari koje bih ti ukrala :PPP

    ReplyDelete
  6. divni noviteti, a moram izdvojiti Biobaza men sapun - kako to dobro miriše <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tek kako je super :D baš sam oduševljena ! Malo isušuje, ali to mi paše za prištiće!

      Delete
  7. aaa vidim da si započela sa biobazom i onim tuljcem što smo dobili :D miris je intenzivan, ali vjerujem da baš iza njega postoji jakost ovog proizvoda! Oh Avon te zbilja iznenadio :)
    Nisam imala prilike vidjeti ovaj sapun za brijanje lica... zanimljivo ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuljac sam seki dala, njoj je super!! :D ja koristim onaj nivein Q10 serum!
      Ja sapun koristim za tuširanje i stvarno je odličan!

      Delete
  8. Obožavam ovu masku za lice, odlična je i predivno miriši ;)

    ReplyDelete
  9. umjetne trepavice i Biobaza sapun izgledaju odlično :D :*

    ReplyDelete
  10. Divni noviteti :) Imam Freeman masku s osam vrsta voća i solidna mi je, jedino me sastav jako razočarao...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, šta ćeš... kemija nad kemijama :D ali ako djeluje onda sastav i zanemraimo katkad :P

      Delete
  11. Baš sam neki dan kupila tu masku za lice, ali onu verziju i vrećici pa ćemo vidjeti :) Jako me zanima učinak crnog sapuna :P Idem guglat trepavice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ok zasada, ima baš krastavac miris :D svježa je! Sapunčić je must! Trepuše su tako jeftine a preeeedivne!

      Delete
  12. Bas lijep new in :) najvise mi se svidja Vichy Idealia Eyes i zanima me kakva ce ti biti Freeman maska za lice, mene su jako razocarale...

    ReplyDelete
  13. Baš me zanima Nivea za protiv celulita.

    ReplyDelete
  14. <3

    Jedva čekam dojmove o puderima. :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014