Pages

April 7, 2014

Healthy meal - Greek Salad

April 7, 2014
Obožavam salate! Jednostavno, a opet toliko ukusno. Nije da živim baš zdravo i da pazim na kalorije, jer nisam imala nikada problema s kilama, ali salate su moje omiljeno jelo! Uvijek ih mogu jesti! Sama eksperimentiram, a većinu ideja dobijem od sestre koja je majstor u kuhanju! Ovo je zapravo njena verzija / inačica grčke salate.



Za ovu prefinu salatu, koju možete jesti za ručak ili kao laganu večericu, potrebno vam je tek nekoliko sastojaka:


200 grama Feta sira
masline - ja sam odabrala očišćene zelene, njih više preferiram
1 krastavac salatar
2 srednje rajčice
1 crvena paprika 
zelena salata 
umak - blue cheese

Dakle, tek nekoliko namirnica vam je potrebno za ovu salatu koja će vas oboriti s nogu i htjeti ćete ju jesti svaki dan!

Povrće dobro operite i nasjeckajte na kockice, a zelenu salatu natrgajte na komadiće kako bi bile idealne za zalogaj. Sve sastojke zajedno pomiješajte te dodajte umak - mi smo koristile Blue Cheese koji smo kupile u Lidlu. Ne trebate dodavati sol jer je feta sir slan, po želji možete dodati malo papra i svježeg peršina.

Bon appetit!





























Neki od prijedloga što možete dodati  u salatu : kukuruz, avokado, luk, kuhano jaje, zelene paprike, naribana mrkva, celer, rikola, grah iz konzerve, mladi luk, rotkvice.

A od umaka, možete koristiti kupovne ili napraviti svoje : malo jogurta, dvije žlice senfa, soli, octa, malo maslinovog ulja te papra. Možete dodati i malo vlasca. 

Volite salate? Koji je vaš najdraži preljev za salatu?

xo


10 comments:

  1. Sad si mi dala ideju za sutra. Ja inače volim rižu skkuhati, dodati tunu, papriku, kukuruz i rajčicu i to pomješati i ohladiti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, rižaaa ! Jao! Obožavam i tunu u svim oblicima! <3

      Delete
  2. Izgleda super, sad sam gladna. Ja još nekad dodam surimi, kukuruze i sve povrće koje imam u kući. A od preljeva nekad više volim obični jogurt pomiješati sa peršinom ili bosiljkom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obožavam surimi štapiće u hrani općenito! Jogurt sa vlascem je isto odličan preljev!

      Delete
  3. I tako ja naglo ogladnih :) A prekrasno mi je da jedem :) Dobra ideja za sutrasnji rucak.

    ReplyDelete
  4. Obožavam salate, a Grčku da ne spominjem - volim! Jedino, ja uvijek sve zalijevam domaćim maslinovim uljem - jednostavno ga prevolim i nikakvi jogurt umaci i sl. mi ga ne mogu zamijeniti! :D

    ReplyDelete
  5. Moja večera obično ovako izgleda.. jako ukusno i zdravo! sad sam gladna :D

    ReplyDelete
  6. Volim salate u svim varijantama i njih najčešće i jedem. Baš izgleda njami :3

    ReplyDelete
  7. Super izgleda samo sam sumnjiva prema bijelim umacima/preljevima jer ne volim ništa vrhnjasto xD Kakav je taj blue cheese preljev, što ide unutra?

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014