Pages

April 26, 2014

Cheap lipstick gone expensive? Eveline AQUA platinum

April 26, 2014
Ne znam za vas, ali kada vidim neki ruž, bio on 10 kuna ili neke divne nijanse (koje ionako već posjedujem), a kvaliteta mu je jednaka kvaliteti kineskog kišobrana, ja ga svejedno kupim i sretna sam kao malo dijete!
Kroz godine sam naučila, kako ruževe niske kvalitete malo doraditi, mahnuti čarobnim štapićem i eto ti zavidne nijanse koja ti donosi komplimente! Dobro, ne znam kako se vama sviđaju takve metode miksanja ruževa, dodavanja svakojakih preparata na usne prije i šta sve ne, ali evo vam nekoliko mojih savjeta, koji će vam poslužiti!

Eveline ruževe nisam prije nikada probala, iako im je cijena primamljiva. No, sasvim slučajno sam vidjela AQUA platinum kolekciju u nijansi 476 i odmah se zaljubila. Dovoljno je što sam sestru pogledala očima malog štenca, na što je ona rekla: " A, hajde, uzmi ga! " I bio je moj, za nekih 20-ak kuna! 

O mirisu konstantno pričam - lubenica! Predivno miriši! Ako ništa, onda vam je ovo jedan od razloga zašto morate probati Aqua kolekciju! Kvaliteta ruža, nije visoka, ali po meni je zadovoljavajuća. Ruž je kremaste teksture no mrvicu vodenast! Naime, kada sam ga prvi put stavila na usne, nije mi se uopće svidio! Izgledalo je kao da nisam nikada napravila piling usana, ruž se doslovno razlio u svaki prorez mojih usana. Nisam mogla vjerovati! Odmah sam napravila piling usana te nanijela labelo! Čini se da je taj drugi put ruž surađivao!


Na slici gore možete vidjeti ponašanje ruža u njegovom originalno izdanju. Ja ga volim i takvog, ali sam ga htjela malo iskoristiti na drukčiji način.  

Tekući puder sam kabuki kistom nanijela preko cijelog lica, tako i usana. Dobro sam ga utapkala i pustila neka se upije. Nakon toga sam aplicirala ruž, boje crnog vina te ga pustila da mi malo ofarba usne! Nakon minutu, skinula sam crveni ruž paprinatim ručnikom tako da sam ga pritiskala na usne. Moje usne nakon toga su imale roskastu boju, prirodnu boju usana, a kao i da se volumen usana promijenio jer je ruž ofarbao i rubove usana. Nakon toga, nanijela sam puder u prahu i to prstima sam ga utapkala na usne.
Tek sada slijedi ruž za usne. 



Finalni izgled ruža! 
Izgleda vidno kremastije i kvalitetnije. Ne znam da li primjenjujete ovakve metode, ali ja ih obožavam i koristim različite! 





To je to! Da li vam se sviđa?  Želite li vidjeti još neke metode kojima se koristim? Koje vi metode koristite?

43 comments:

  1. Imam jedan iz te kolekcije, potpisujem sve što si rekla. :) Moj vuće na smeđe, pa ga ustvari ni ne nosim, jer mi takve boje ne pristaju, al, eto, prevarilo me svijetlo Kozma.. :D I jako mi se sviđa ovaj look.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomiješaj ga s nekim drugim :)
      Hvala ti puno!

      Delete
  2. Super izgleda, posebno nakon ovih tvojih "trikova". Svaka čast :D

    ReplyDelete
  3. Prije ruža oduvijek OBAVEZNO na usne stavim korektor (da je ruž bilo koje boje) jer tek onda nijansa izgleda realno i meni lijepo, stvarno nikad u životu nisam stavila ruž bez pudera ranije :D Ali nikad nisam isprobala tvoju drugu metodu s tamnijem ružem, možda isprobam i to...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja uvijek stavim sloj tekućeg, i to je to, ne baš korektor, jer su mi usnice dosta blijede. Ja volim ovu metodu, baš nekako daje drukčiji oblik i dojam.
      :*

      Delete
  4. Lijepa je nijansa jako, super ti stoji. Nisam probala njihove ruzeve, ali citala sam dosta dobrih recenzija o njima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) probaj ih, super mirišu :D

      Delete
  5. Zanimljiv trik, baš ću isprobati! :) Meni se baš sviđa ova nijansa. Nikad nisam obraćala pažnju na njihove ruževe ali baš ću ih malo pogledati.
    Baj d vej, super look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) Drago mi je da ti se sviđa :)

      Delete
  6. Lijep je ruž, ali meni takve nijanse ne stoje. Tebi baš lijepo stoji, a moram reći da si jako lijepa :)

    ReplyDelete
  7. Genijalne metode nisam nikad probala :D Ali meni ovakve nijanse uopce ne pristaju, dok tebi divno stoji ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) možeš i s drugim nijansama probati :)

      Delete
  8. Prekrasna si :D

    Vidi se razlika u nijansi i teksturi. Ja rijetko puder stavim preko usana. Inače su mi usne suhe, najčešće nosim mat ruževe pa mislim da bi mi puder samo dodatno isušio usne :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :)

      Možeš samo probati onda s tamnijom nijansom ruža da ti "ofarba" usne pa preko toga, možda uspije :D Ja volim miješati i kombinirati ruževe, a nekako mi s puderom dulje traje :)
      xo

      Delete
  9. Sviđa mi se trik! Vratit ću se na ovaj post onog dana kad skupim hrabrosti staviti neki ruž :D Tebi baš lijepo stoji taj Eveline tj. sviđa mi se cijeli look :)

    ReplyDelete
  10. Tebi krasno stoji ova boja, ja bih s njom izgleda kao mrtvac...super trikovi, ja ih ne koristim jer iskreno ne mogu podnijet puno proizvoda na usnama koje su ionako sklone isušivanju, a blijede su već same po sebi pa mi tekući ni korektor ne trebaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti si sretnica po tom pitanju onda :) Onda puno labela ili nevenove masti stavljaj da ih hidratiziraš :)

      Delete
  11. Prekrasna si! Ruž mi nije loše izgledao ni u startu, ali ova metoda ti je dobar tip!

    ReplyDelete
  12. ja vrlo često koristim puder u prahu za ovakve prmijene. Čudo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čudo ? :D onda slične načine koristimo :)

      Delete
  13. Jako ti lijepo pristaje ta boja na usnama. A i cijeli kompletan look je odličan. :)

    ReplyDelete
  14. Odlična mi je tvoja metoda miješanja ruževa i puno mi je ljepši u toj kombinacije nego samostalno :D

    ReplyDelete
  15. ajme divna je nijansa, i točno mogu zamisliti kakav miris ima kad kažeš lubenice. ja obožavam ovakve nijanse, ali nešto ih učestalo ne kupujem jer me nekako ova nijansa ispere... oće to tak s ruževima. a što se tiče ove čitave procedure koju si napravila, stvarno dobro izgleda...i lijepa si :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Trubice :) Isto možeš raditi s drugim nijansama :)

      Delete
  16. Stvarno ti lijepo stoji kao sto su svi rekli :) a ruz izgleda kao da kosta 200kuna, dokaz da je to sve isto :D definitivno ga kupujem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) definitivno cijena ne znači ništa kada ga možeš popraviti, vrijedi obostrano! Hvala ti :)

      Delete
  17. Odlično ti stoji! Ni ja nisam od onih koje lako daju dosta para za ruž, prosto mi je žao kad ima jako dobrih,a jeftinih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Je, sve ti je to nakraju isto, plaćamo ime :) A i jeftin lako popravimo s drugim ružem :) :*

      Delete
  18. Bas lijepa nijansa i tebi divno stoji.:)

    ReplyDelete
  19. nikada nisam primijenila ovu metodu, ali stvarno zvuči super :)
    ovo je idealan ruž za neki smokey eyes look, možda ga nabavi :)
    tebi odlično pristaje :)

    ReplyDelete
  20. Ponekad stavim puder prije ruža. Da li bi probala ostaviti malo više crvenog, ne puno, tek mrvicu više?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja stavljam od flormara L15 koji mi ofarba usnice kada ga obrišem, a sviđa mi se rezultat. Miješam ja ruževe pa bi time dobila rozu nijansu, da ga pomiješam s malo crvenog.

      Delete
  21. Bas ovakvu boju trazim :) Odlican je trik, mrzim kada se ruzevi uvlace u usne pa deluju kao da su potpuno ispucale, a nisu. Cula sam i za trik sa puderom u prahu, ali nisam probala.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014