Pages

March 5, 2014

Wishlist #1

March 5, 2014
Normalno je da žene konstantno šire svoju wishlistu jer internet vrvi svakakvim divotama koje želimo sada i odmah. Ništa drukčije nije ni kod mene. Ja sve želim imati, barem probati, ali novca nema! Svi znamo kakva je kriza u našoj državi, ne nazire se dobro, pa ću zasada ove stvarčice gledati u svom folderu na kompjuteru. Zasada! 


Pa krenimo!


Već dugo želim ove divotice u svojoj kolekciji! Radi se o ružu Obey i Illamasqua Masquara! Od Illamasque želim podosta stvari, ali ovo najprije! Ruž je naprosto nezamjenjiv, a o maskari sam čula puno!


MAC kozmetika! Što reći. Toliko ju guglam, i pronalazim na Internetu da više ne vjerujem koja je prava, a koja je fake. Nekako mi je najsigurniji odlazak preko granice po divote koje gledam neko vrijeme.

 
Benefit. Nekako sam u zadnje vrijeme zapela za njih i želim sve i želim odmah! Erase paste već godinama je na mojoj wishlisti i uvijek zaboravim na taj korektor.


Sigma kistovi, cijela kolekcija. Ma riječi su suvišne. The Balm, također. U zadnje vrijeme opsesija je jednaka kao prema Benefitu.

 

Da ne bih pisala samo o kozmetici, idemo malo i na fashion dio. Wedgesice i sandalice u bež i zlatnoj, idealne za ljeto.


Kombinezoni i haljinice u svim bojama, ali laganog materijala. Nažalost kod nas nema puno izbora, pa se volim osloniti na online shopove.


I za kraj... Canon eos 600 D. Ovu bebicu želim, a mislim  da  će se još neko vrijeme nalazit samo na wishlisti!

Što je na vašoj wishlisti?

(slike preuzete sa weheartit.com)

16 comments:

  1. Wisham isto ovu zadnju bebu, i situacija je kao i kod tebe.. wishat ću je još neodređeno

    ReplyDelete
  2. Amazing wishlist! I am totally lusting after those blush shades. I love how bright and bold they are.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ovaj Benefit prvi put vidim i oduševljena sam. Jel moguće da nikad nisam čula za ovu kozmetiku? Ja bih isto jedan aparatić da ne moram uvijek koristit laptop i mobitel s lošom kamerom u tu svrhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad ćeš se i ti navući na Benefit :D
      Jao, znam sve, isto proživljavam sa fotićima i sama... ugh! I need job!

      Delete
  4. Predivan mi je ovaj Illamasqua ruž <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jelda!? Obey je meni najljepše iz Illamasqua kolekcije!

      Delete
  5. Benefit kozmetika je predivna, i sve predivno izgleda, i ne znam kako se nekome ne bi našla na WL :)
    sandale i kombinezoni su predivni :)

    ReplyDelete
  6. Sve mi se sviđa, Illamasqua kozmetika mi je dugo bila na wish listi, al evo zapalo me, sad imam 2 ruža, 1 rumenilo i 1 puder :D Benefit još ništa, malo su mi preskupi, a i ne dostavljaju u HR, TheBalm Mary Lou želim već ohoho i nikako kupit ga :D
    A o fotiću da ne pričam ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, znam da se lako navućeš. I ja ću krenuti istim stopama :D

      Fotić nam je svima tiha patnja :D

      Delete
  7. Predivna WL :) Meni se najviše sviđa fotić :)

    ReplyDelete
  8. Illamasqua maskara je mrak, trošim već treću :)
    svoju wish listu se ne usuđujem niti spominati :D

    ReplyDelete
  9. super wish lista, mnoge stvari s nje bih i sama (a neke imam) :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014