Pages

March 9, 2014

Wet n Wild Coverall Cream Foundation - review!

March 9, 2014
Najdraži dio svakodnevnog šminkanja po meni je tekuća podloga. Pokušavam naći dobar drogerijski brand koji je cijenom prihvatljiv, a zauzvrat nudi dobru pokrivenost. Oko Božića sam svratila do lokalnog dm-a i u svoju košaricu žurno stavila Wet n Wild podlogu. Nisam htjela čitati dotadašnje recenzije niti slušati tuđe mišljenje o njemu već sam mu sama htjela dati priliku. Obično, i sama sam veliki fan iste kozmetike koju sam tada naručivala online sa beautyjoint.com stranice. 


Wet n wild podloga, punim imenom Coverall Cream Foundation dolazi u praktičnoj, plastičnoj tubi, idealna za svakodnevnu uporabu, a teži svega 29.6 ml! Dolazi u sedam nijansi, a ja posjedujem nijansu E816 Fair / Light.  Cijena ovog pudera je 38,90 kn!


 Što Wet n Wild kaže za ovaj puder?

- traje cijeli dan
- srednje do jako pokrivanje 
- lagana podloga, satenski i mat finiš
- reducira / popunjava bore te pomlađuje kožu

 

Što ja kažem za ovaj puder?

Podloga je tekuća, a opet dovoljno gusta i kremasta što omogućava srednje pokrivanje. Nema onaj osjećaj tonirane kreme, iako doista nalikuje na jednu. Nanosim ga sa Sigminim F80 kistom, a katkad ga malo smočim s vodom radi lakšeg apliciranja. Veliki plus ovom puderu je što ga se može nadograđivati, a ne ostavlja podlogu teškom. Naprotiv, daje licu prirodan sjaj. Ipak, volim fiksirati podlogu puderom u kamenu.

Prva teza da traje cijeli dan po meni i nije posve istinita, upravo jer to od drogerijskog pudera katkad ni ne očekujem. Podloga je dobra veći dio dana, ali osjećam nakon nekoliko sati da bih ga trebala ponovno fiksirati puderom u kamenu. Naime, nazire se sjaj po obrazima te na T-zoni.

Podloga jest lagana, i ima satenski finiš. Složila bih se da i ima učinak popunjavanja bora bez nanošenja baze, jer ih profesionalno popuni ne ostavljajući vidljive tragove pudera - kako to neke tekuće podloge znaju. Da li pomlađuje kožu ne znam, ali ostavlja toliko zdrav finiš da bi vam se moglo dati barem dvije - tri godine manje! 




Horor na kraju. Na lijevoj slici sam ja bez ikakve podloge, obrade i uređivanja slike. Na slici možete vidjeti crvenilo, nepravilnosti, sitne venice na očima te podočnjake. Dok na desnoj strani možete vidjeti učinak wet n wild podloge sa samo jednim nanošenjem. Pokrio je gotovo sve nepravilnosti te ostavio moje lice nahranjenim i zdravim. A to sam postigla samo malom količinom pudera, veličine zrnca graška.



































Imate li ovaj puder? Što sve imate iz Wet n Wild kolekcije? Koji puder u kamenu je za vas najbolji?

xo

17 comments:

  1. Jao svi i njihove mame pricaju o ovom puderu i svima se svida i po tome sto pisu mislim da bi se i meni svidio ali suzdrzavam se....a bas bas ga zelim probat haha

    ReplyDelete
  2. pročitala sam par recenzija ovog pudera i dovoljno su pozitivne da prvom prilikom kupujem iz razloga što je meni potreban puder koji prekriva u ovoj mjeri kao što si ti pokazala sa ovim slikama. da ne izgledam poput zombija i da mi lice živne. tak da, fala ti na svojim dojmovima i fotkama, jako sam ga htjela vidjeti u praksi. :D

    ReplyDelete
  3. Danas je ovo druga recenzija koju čitam o WnW puderu i također je pozitivna :) Želim probati ovaj puder, ali moram potrošiti zalihe koje imam pa će neko vrijeme pričekati :D

    ReplyDelete
  4. Ne koristim puder toliko, više se baziram na BB kremu ali kada prodam Vichyjev mislim da ću uzeti možda ovaj.

    ReplyDelete
  5. Ma koji horor, o čemu pričaš? Ten ti je super! :) Kupila si me recenzijom, sada ga moram isprobati! :) Tereza

    ReplyDelete
  6. ahahaha horor na kraju - nijee baš si lijepa :D
    sviđa mi se ova podloga - nije skupa, lijepo izgleda na tvom licu, sviđa mi se što je lagana, i daje zdrav finiš :)

    ReplyDelete
  7. I ja sam danas fotkala ovaj puder za nadolazeću recenziju, sad kad si stavila fotku prije i poslije me sve sram stavit svoju jer stvarno imam grozan ten :( Ali moram jer ne volim recenzije pudera bez fotke prije/poslije, to mi je najbolji pokazatelj kakav je puder.

    ReplyDelete
  8. wow!!! odličan je, baš ti super stoji!
    od pudera u kamenu (pitala si za pudere u kamenu, valjda nije greška) šta se drogerijskog ranga tiče, meni je Bourjois odličan.

    ReplyDelete
  9. Gdje je taj horor, što ti pričaš?
    Čini se stvarno super podloga za cijenu. Lajkam!

    ReplyDelete
  10. Imam taj puder.Fulala sam nijansu jer je ova preroza za mene :/ inace je dobar osim sto ga treba matirati nakon par sati

    ReplyDelete
  11. Imam ga i za sada sam dosta zadovoljna :D Najviše time što sam ima tako svijetle nijanse. Da, definitivno ne traje cijeli dan, ali to mi uopće ne smeta. Super je :).

    ReplyDelete
  12. Super izgledaš i bez podloge!! :-)

    ReplyDelete
  13. Slazem se sa Miss kitsch bez podloge izgledas odlicno!! :D stvarno je lijepa podloga, izgleda prirodno.

    ReplyDelete
  14. Odlično izgleda! Baš prirodno, iako ti je divno lice i bez pudera. :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014