Pages

March 6, 2014

NYX - Paris vs. Essence - Wear Berries!

March 6, 2014
Ne znam ni sama koliko sam puta spomenula koliko volim NYX kozmetiku, a posebice ruž iz round kolekcije - Paris! 
Kako je moj najdraži ruž pri kraju, sasvim slučajno sam naišla na sličnu nijansu, neću reći jeftiniju, jer su cijenom također slične. 
NYX kozmetiku sam naručila preko BeautyJoint.com stranice, a mislim da je cijena tadašnjih ruževa bila oko 6 dolara (34 kn). Sada se prodaje za samo 4 dolara ( oko 23 kn ).
Essence longlasting ruževi su dostupni u divnim nijansama, a meni je za oko zapela Wear Berries 09! 
Njihovi ruževi koštaju svega 20-ak kuna, pa ako vam se neda čekati da vam ruževi dođu iz Amerike, onda skoknite do dm-a, jer po meni su ova dva ruža blizanci!

Mala napomena: slikano je uvečer u 20 sati, korišten je flash pa su slike malo isprane. Inače je nijansa malo tamnija!



Osim što je jeftiniji, essence ruž mi ima mrvicu bolje pakiranje od samog NYX-a, koji je moj Holy Grail svih ruževa. Jedina zamjerka NYX-ovom Parisu je plastično-limunast miris koji mu nimalo ne ide u prilog, ali kremasta tekstura i hidratacija koju pruža ovaj ruž je popravilo cijelu sliku!
Essence ruž ima miris old school ruževa, iliti karmina. Miris me podsjeća na djetinjstvo kada sam mami uzimala ruževe i trackala se njima. Sada je obrnuto! Mama krade ruževe od mene! :D








































Na gornjoj slici, naravno uz flash, jer je slikano navečer, po swatchu se svejedno može vidjeti sličnost koju ovi ruževi dijele.
Moram priznati da je essence ruž mrvicu "ružičastiji" na usnama, jer je po meni tekstura možda malo prozirnija od NYX-ovog Parisa, pa kada se nanese više slojeva, daje dojam tamnije nijanse. Ali sve u svemu, po meni je ovo dovoljno dobar duplikat!













Da moram birati, odabrala bih Paris naravno jer već dvije godine nisam promjenila mišljenje o njemu i još uvijek je prvi na listi od omiljenih ruževa za usne, a Essence se polako penje! Kapa dolje longlasting ruževima! 

Koristite li NYX kozmetiku? Koje ruževe iz loglasting linije imate?

xo

16 comments:

  1. Ovo za mamu je totalna istina, haha čak mislim da sam spomenula to u jednom od postova ili u ovom što ide sutra online xD

    Nemam NYX jer ne naručujem sama online, ne vjerujem si toliko, a longlasting sam kupila nedavno i to nijansu 'Barely There!' koju kad nanesem u dva sloja uopće nije barely there nego there ali odličan je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha nego je there :D zakon si!

      Delete
    2. Hahha, uvjerit ćeš se za tjedan dana :P

      Delete
  2. stvarno su slični :) nisam znala da su NYX toliko jeftini, nemam iskustva s online narudžbama :)
    i sama sam neki dan probala uslikat taj essenceov, i boj nikako i nikako ne ispada onako kako izgleda u stvarnosti :) :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ja se borim sa flashom na ovom fotiću, grrrrr

      Delete
  3. Ništa od NYX-a nemam, jer mi nije dostupan :( a sa neta naručuem samo s ebay-a :)
    Imam istu nijansu Essence ruža, i još Coral Calling i On the Catwalk i sviđaju mi se :) s tim da meni Wear Berries ne pristaje dobro kao tebi :D i NYX izgleda odlično :)

    O mama.. Počelo je s ruževima i sjenilima, a sada se ponaša kao da je sve njeno. Opraštam joj, ipak je mama, ali zna me nervirati s tim, jako :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obožavam te nove ruževe, stvarno su mi dobri!
      :D hahaha isto i kod mene mama :D

      Delete
  4. ajme kako su prekrasni, gotovo da se ne primjeti ni razlika između njih. sad si me u biti naložila da uzmem ovaj essenceov za prvu ruku! :D

    ReplyDelete
  5. Ne uspijevam naći nigdje na BeautyJoint.com baš tu Paris nijansu... Inače prekrasna nijansa, mislim da bi mi baš pasala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej ni ja, ni na cherrycouture.com! ne znam, možda su promijenili ime! :S

      Delete
  6. Ovo mi je jedna od ljepših nijansi koje postoje :D Probala sam Essence Wear Berries i na meni je bordo-ljubičasta-roza, ni približno ovoj :D
    Sigurno zato što sam jako svijetla.

    ReplyDelete
  7. Divna su oba, a na slici su gotovo identična :) Nisam probala još Essence longlasting ruževe, a Nyx ruževi su mi odlični :)

    ReplyDelete
  8. stvarno su na slici gotovo identični :)
    NYX ruževe jako volim, ovu Essence liniju nisam probala :)

    ReplyDelete
  9. Na slikama odlicno izgledaju i jedan i drugi i slazem se sa svima, razlika je minimalna...:) sad si me potaknula da razmislim o kupnji opet :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014