Pages

March 4, 2014

New in #3 !

March 4, 2014
Rekla sam da neću kupovati više i kreće program štednje, ali kada mi dođe prvi paketić na kućnu adresu, onda krene lavina novih proizvoda. Treba mi ovo, treba mi ono, pročitala sam dobru recenziju ovdje, onde, i opet je vrijeme za New in post. Kod mene su uvijek ovakvi postovi oskudniji, ali eto od srca! 



































1. Prva je Garnier maska "self heating" koja duboko čisti pore, a piše da je sa cinkom. Jedva ju čekam probati! Cijena je 9,90 kn u dm-u!


2. Balea ulje za tijelo poslije tuširanja - ovo mi je zapelo za oko prije dva tjedna kada sam sa sestrom šetala dm-om. Obožavam ulja pa sam se odlučila na ovaj. Ima još jedna verzija sa kokosom i vanilijom, ali mi je miris prenapadan pa ga nisam uzela. Cijena je 19,90 kn



3. Nivea Fresh and Pure baby vlažne maramice - uzela sam malo pakiranje jer su vlažne maramice u torbici uvijek potrebne! Ovaj paketić od 20 maramica dođe 5,90 kn




4. Pip propolis plus - što drugo reći! Prirodan spas za bolno grlo. Našla sam ga u dm-u za 25,90 kn 20 ml! Ovo nije beauty product, ali ako niste zdravi niste ni lijepi, zar ne? :)































5. Nivea intense repair šampon za suhu i oštećenu kosu - morala sam ga kupiti jer je upravo moja kosa suha i oštećena pa tražim spas u njemu. Moram malo promjeniti šampon. Cijena oko 19 kn!































6. Bourjois gel za čišćenje lica - zasada mi se sviđa, miris je svjež, ostavlja čisto lice, skida i šminku! Detaljniju recenziju ću objaviti uskoro. Cijena je 28,90 kn u dm-u.

































7. Palette boja za kosu u nijansi "kakao". Jedina nijansa koja mi se svidjela u moru boji za kosu. Inače, Palette je jedina farba koja dovoljno nahrani moju kosi i ostavlja prirodan sjaj. Cijena je 25,90 kn!





























8.  Kistovi! Naišla sam na simpatične kistove na e-Bayu! Naime, trebao mi je kist za blendanje, onaj divni bijeli, a čula sam puno o Emily kistovima. Te sam ga našla OVDJE, kist #222! Cijena je negdje 25 kn sa poštarinom, a došao je za dva tjedna. 
Te kopiju RT kista round powder kista u plavoj boji koji je došao za tjedan dana, a cijena mu je oko 18 kn! Možete ga naći OVDJE


9. Naked 2 - šećer na kraju!  Sama sam se počastila ovom paletom i skupljala toliko za nju, da sam toliko sretna da je napokon došla. Kako je konstantno rasprodana, prijavila sam se da mi jave kada dođe u zalihu pa da ju naručim. I tako je i bilo prije dva i pol tjedna. Naručila sam ju za 37 funti što je negdje oko 350 kuna! Kupila sam ovu paletu na Hqhair.com gdje sam kupila i prvu Naked paletu.





























To se zadnje našlo u mojoj košarici! Zahvalna sam za svaki proizvod jednako i divim im se i jedva ih čekam potrošiti! 
Što ste vi zadnje kupile? Imate li Naked palete?

18 comments:

  1. bit ću iskrena, vidjela sam link posta na FB-u i scrollala sam samo da vidim ovu krasotu od naked2 palete *.* mogu misliti samo koliko si trenutno hepi, osobito jer si marljivo štedila za nju, hihi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, baš sam sretna i sad štedim za basic i trojku! :D ah mi žene!! :D

      Delete
  2. lovely haul <3

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  3. Zanimaju me dojmovi Emily kista jer ga i ja gledam, javiiiii kad isprobaš :) Tereza

    ReplyDelete
  4. moram malo zastati i prosliniti nad naked-icom, neka si bila zločesta i nisi je otvorila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam nisam, jer će recenzija uskoro :D

      Delete
  5. Čestitam ti od <3 na kupnji Naked 2 palete, vjerujem da su presretna... ja ju još uvijek nemam, ali nekako imam osjećaj da će ove godine biti moja :)
    od ostalih novih stvarčica me privlači Garnier maska, jer čisti pore... Nivea maramice sam imala dok sam bila u bolnici slomljene noge i dobro su me služile :D
    Kopija RT kista se čini jako dobra, javi dojmove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoro više o svim stvarčicama :) Hvala ti!

      Delete
  6. Javi za tu prvu garnier kremu kako se pokazala :)

    Check out my latest posts onVenoma's fashion diary and feel free to enter my Rosewholesale 30$ gift card giveaway !
    XoXo Venoma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš smo mama i ja masku sada stavile, odlična je!

      Delete
  7. Divni noviteti :) Baš me zanima Bourjois gel za čišćenje lica jer nisam probala ništa njihovo od preperative :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ovo prvo od dekorative, moram priznati da sam zadovoljna!

      Delete
  8. Zanima me ova maska, tako da javi dojmove. Što se kistova tiče, upikla sam set od 20 komada za 55kn pa čekam da mi ga dečko da kad se vidimo idući put :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014