Pages

February 27, 2014

Pantene Split End Serum & Strengthening Serum!

February 27, 2014
Kosu sam proteklu godinu dana toliko kemijski istretirala da sam primjetila da osim teškog raščešljavanja ima i češće ispucale vrhove te se lomi  prirodnim sušenjem. Iako kosu kratim svaka 2-3 tjedna, ispucali i neprivlačno izlomljeni vrhovi su i dalje učestala promjena.

Ljeto je zbog jakog sunca te čiste otočke soli dodatno nagrizla i isušila moju kosu, ali tu je uletio Pantene Split End Mender Serum za ispucale vrhove.Moram priznati da je ovo najpreciznija recenzija jer ovo mi je druga bočica od Srpnja. 




Pantene Split End Mender Serum 

Ovaj serum dolazi u praktičnoj plastičnoj bočici od svega 75 ml koja je idealna za nošenje u torbici! Barem u mom slučaju! Sadržaj bočice je gelasta, prozirna tekučina koja je dovoljno tekuća, a opet dovoljno viskozna. Miris je intenzivnija inačica nego u Pantene šamponima, što meni odgovara, no mnoge cure su rekle da se osjeti alkohol u njemu.

Serum je na bazi silikonske te alkoholne baze ( sadrži silikonska ulja te derivate iz ulja kamilice, različite mirisne aditive).
Proizvod je glatke, gelaste teksture, lako se umasira u kosu, ne pjeni se ( zahvaljujući Dimenticonolu) te zaglađuje ispucale vrhove instantno nakon nanošenja. 
Dovoljna je jedna pumpica ovog seruma za moju tanku kosu. Proizvod rasporedim između dlanova te umasiram u vrhove, zaglađujući ih od polovice do dna. Proizvod isključivo stavljam nakon feniranja, kada je kosa suha jer uprotivnom stvara osjećaj masne i teške kose. Ostavljaju lijep finš. Kosa mi se sjaji, fino miriši, a što je najbitnije - vrhovi su zaista zaglađeni!



Što kaže Pantene za serum?
"Intenzivno hrani suhe i oštećene vrhove. Serum duboko prožima vrhove kose te ju štiti i instantno djeluje na ispucale vrhove. Hrani oštećenu kosu sklonu lomljenju. "

Po mom mišljenju serum izvrsno radi svoj posao, toliko dobro da sam već na drugoj bočici. Potpisujem svaku riječ!

Proizvod je dostupan u svim drogerijama, a cijena je 39,90 kn! 



Pantene Strengthening Serum

Ovaj proizvod mi je slučajno zapeo za oko u dm-u jer sam tražila leave in conditioner, koji ne moram ispirati. 
Dolazi u plastičnoj bočici od 145 ml, iz linije nature fusion! Ovaj serum je, za razliku od split end seruma, gušći, blijede boje, jednako intenzivnog mirisa, gladak na dodir.
Ovaj serum je idealan za uporabu nakon pranja, ručnikom osušenu kosu, a prije sušenja. Naime, ja volim četkom i sušilom stvoriti volumen, pa nanesem ovaj proizvod netom prije. 
Dovoljna je jedna pumpica proizvoda koji ravnomjerno rasporedim vrhovima prstiju po kosi, ne dodirujući pritom tijeme koje bi u protivnome bilo masno. 

Sastav je sličan, no  sadrži više ulja  no prethodni. Sadrži i malo više alkohola, koji eto u mome slučaju, nimalo ne isušuje kosu. Ono što je dobro je što u sastavi čitam da ima ulje koštica grožđa ( Vitis Vinifera Seed Oil ) koje je dobro za zdražavanje vlage. Sadrži i ulje avokada ( Persea Gratissima Oil), kojeg i sama volim koristiti pogotovo ako imate malo suše vlasište te vraća sjaj kosi.

Što sam primjetila kod korištenja ovog seruma je da doista jača kosu, ne otežava ju, ne masti, ostavlja ju mekom i pomaže pri raščešljavanju kose. Ostavlja zdrav izgled kose, a u kombinaciji sa Pantene Split End serumom čini ju i sjajnijom i mirisnom.




Jako sam oduševljena Pantene proizvodima i uvijek im se iznova vračam! 
Ovaj serum sam kupila za svega 9,90 kn u dm-u, a mislim da je inače dostupan po regularnoj cijeni od 19,90 kn!  Mala bočica koja će dugo trajati, a nećete se razočarati njihovim djelovanjem.

Na kraju slika od sestrine kose (koja je tisuću puta gušća i lijepša od moje - left) i moja izmučena, tanka kosica ( right ). 

 

Koje proizvode vi koristite za kosu? Jeste li probale jedan od ovih seruma? Koji biste preporučile?

Maska za kosu koju koristim pročitajte OVDJE! 
Šampone koje koristim pročitajte OVDJE! 
Darivanje u kojem možete sudjelovati do petka 28.2. do ponoći potražite OVDJE!










17 comments:

  1. Dugo sam koristila isti zeleni serum, no sad sam isprobala zuti iz nove linije i za sada je super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ću probati i taj, jer ova linija mi je zakon :)

      Delete
  2. Zeleni imam i zadovoljna sam.
    Jel tvoja sestra ima narančastu kosu i još neki ombre? Ovako na fotki, sviđa mi se JAAAKO :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seka ima samo narančastu, ovo dole je toliko sjajno da je blic pokupio sjaj :))) nema ombre, al baš bi bilo zanimljivo <3

      Delete
  3. Oh my gosh, their products are always so so good. Thanks for sharing this!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nisam probala ni jedan serum, ali djeluju mi zanimljivo, pogotovo ovan drugi :) Inače namam problema s suhim vrhovima, ali nakon pranja na suhu kosu nanesem malo ulja na vrhove, reda radi i to je to :) Moju kosu mući drugi problem, a to je što se brzo mast.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj tonik od koprive ili u šampon staviti eterično ulje ružmarina :)

      Delete
  5. Ajme koju boju ti sestra koristi? *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Garnier iz Mullera :) ne znam broj točno!

      Delete
  6. volim Pantene proizvode, ali ih ne kupujem često, ne znam ni sama zašto :/
    ovaj Split end Serum bi si mogla kupiti, jer na proljeće i sama planiram malo posvjetliti kosu, i vjerojatno će biti svega, jer je i sad dosta suha na vrhovima :/

    ReplyDelete
  7. Pantene proizvode nisam godinama koristila... ko mala se sjećam da nam je mama kupovala za kosu njihove proizvode... ali zanimljiva je ova stvarčica od seruma... no super, evo identična stvar kod seke i mene, moja tanka kosa njena gusta i čvrsta i sve naj naj -.- kmeee...

    ReplyDelete
  8. Ovdje se stvarno vidi efekt ravnanja! I sjaj :) super vam izgleda kosa objema :) a za te novce isplati ga se probati...

    ReplyDelete
  9. Imam ovaj leave in regenerator i traje stvarno dosta. Ne koristim ga baš uvijek, ali često posegnem za njih. Jesi li probala Pantene sprej koji se nanosi prije sušenja i peglanja(izlaganja toplini općenito)? Meni je odličan i isto traje sto godina. Od preparata za kosu još koristim i Macadamia ulje,masku i oduševljena sam maskom i šamponom iz Douglas parfumerije.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014