Pages

February 25, 2014

NEW IN! #2

February 25, 2014
U posljednje vrijeme ne kupujem mnogo kozmetike, osim onoga što mi je zaista potrebno. Pokušavam koristiti sve što imam u svojoj kolekciji jer imam neke prioritete za koje skupljam novac. Ali, kao svaka žena koja je zaluđena kozmetikom, moram obogatiti svoju kolekciju još jednim proizvodom koji mi nije nužno hitan.




Nedavno sam na kućnu adresu dobila sladak paketić sa Olival kozmetikom, za koju ste već mnogo čuli protekli mjesec, te moguće sudjelovali u darivanju.
O ovoj kozmetici sam čula i prije jer se radi o prirodnoj kozmetici kojom se i sama bavim te je tekstura krema slična mojima. O njima ću malo više u uskoroj recenziji govoriti. Dobila sam dnevnu i noćnu kremu sa uljem smilja!

Primjetila sam da mi je u kolekciji nestala crna olovka za oči, a kako mi MaxFactor ne paše jer me oči peku i zacrvene se, uzela sam najjeftiniju dok se ne posavjetujem s drugim djevojkama. Ova essence olovka mi se čini dosta kremasta i pogodna za svakodnevno korištenje. 





























Nisam mogla odoljeti Eveline ružu za usne u predivnoj nude - breskvastoj nijansi koja mi vjerovatno ne odgovara trenutno dok sam blijeda, ali će biti savršen na ljeto. Nijansa 476.







































To je moj mali post o new in stvarčicama. Što ste vi kupile posljednje? Koju olovku za oči u crnoj boji koristite, a da ne izaziva crvenilo ?

Igrajte se u darivanju do 28.2. - OVDJE!


8 comments:

  1. Ruž mi izgleda super kolika je trajnost? Pošto je dns u kozma bio popust od 30 posto na make up suzdržala sam se i uzela samo jednu stvar. Bravo ja jer moram potrošit ono što imam štednja na djelu. Uzela novu essenceovu maskaru get big lashes vidit ćemo je li bolja od i love extreme...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onako, traje uobičajeno, samo je bolje nanositi kada su usne lijepo ispilingirane

      Delete
  2. trenutno koristim Wet n Wild eye&brow pencil - olovku za oči crnu :) meni je oke :) a košta 14 kuna :D
    Od Olival sam kupila piling za lice s uljem smilja i super mi je zasad :D

    ReplyDelete
  3. Ruž baš lijepo izgleda, obožavam takve nijanse :)

    Roseybelle

    ReplyDelete
  4. Divni noviteti :) I ja sam si stavila zabranu na shoping kozmetike, ali kad imam zabranu, onda ni sve izgleda hitno treba :) Ali dobro, bila sam relativno dobra ovaj mjesec :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014