Pages

February 26, 2014

February Favorites 2014!

February 26, 2014
Prošli mjesec nisam pisala o favoritima u Siječnju, ali sam pisala o favoritima 2013. pa ih možete pročitati ovdje!
Veljača mjesec, iako je kratak, obilježio je moje dane nekolicinom proizvoda koji nisu napuštali moju kozmetičku torbicu. Iako su kupljeni negdje prije Božića, korišteni su svaki dan i time dobili glavnu ulogu u današnjem postu.































U svakodnevnoj rutini "trackanja" lica, top 3 proizvoda su:

- Wet n Wild coverall puder u nijansi E816 Fair/Light - iako mnoge blogerice ne vole pudere u tubicama, ovaj je po meni odličan, em što se prilagodio skromnom studentskom budžetu, em što dobro radi svoj posao. Iako radim malo detaljniji post o njemu, mogu reći da bih ga opet kupila!

- Catrice Matt Bronzing Powder u nijansi 020 deep bronze - podiže moju prirodnu blijedu put na posve drugi level. Osim što nema shimmera, lijepo se blenda i dugo traje na licu. A mogu reći da će ova kutijica od svega 9,5 grama dugo trajati!

- Revlon quad paleta u nijansi 520 Brazen Desinvolte - pustila sam Naked paletu da malo odmori, a i štedim ju jer mi je favorit među sjenilima, pa trošim Revlonovu paleticu koja ima predivna sjenila za svakodnevni look. Jednostavno favorit mjeseca.
































Što sam mazala na usne?

- Wet n Wild ruž u nijansi E511B Noveau Pink - divna, jarka nijansa roze boje, predivno upotpunjuje jednostavan eye look.

- Essence tamnija roza - ljubičasta u nijasni 09 Wear Berries! - također sam umirovila NYX-ov Paris te ga zamjenila ovim ružem koji je totalni duplikat. Ova linija ruževa je kremasta i jako me ugodno iznenađuje iz dana u dan.

- S-he sjajilo u nijansi 141/132 (?) - nisam sigurna jeli broj na ambalaži ujedno i ime sjajila, ali nisam nigdje pronašla decentno ime. Ovo sjajilo se često nalazilo u mojoj torbici ovaj mjesec.









































Kistići koji su mi pomagali ovaj mjesec su EcoTools flat shader brush za nanošenje sjenila te pointy kabuki za nanošenje korektora i podloge. 




























I još jedan proizvod koji sam koristila je zelena NYX jumbo olovka za oči u nijansi  607 Horse Radish
Idealna je za svakodnevnu uporabu. Želite li vidjeti look s njom?

Koji su vaši favoriti?

Darivanje traje do petka - uključite se OVDJE!

11 comments:

  1. Divni favoriti :) Kiristim Esence bronzer s kojim sam također zadovoljna. Veselim se recenziji Wet m Wild pudera, nadam se da je dobar kao i ostali njihovi proizvodi :)

    ReplyDelete
  2. Ova Revlonova paleta izgleda predivno! WNW Cover All sam uzela u najsvijetlijoj nijansi za zimu i ugodno sam se iznenadila. Isprve mi je bio malo neobičan i taj miris mi je smetao, ali kasnije sam se privikla na njega. Da se lijepo nadograditi ako na nekim mjestima treba jače prekrivanje, traje dosta dugo, jednostavno super. Planiram i za ljeto nabaviti ga, ali nijansu tamniju, tako da se me zanima tvoja recenzija. :) ss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš ja miris nisam ni primjetila :D i ja bih ga uzela za ljeto!

      Delete
  3. Baš me zanima ovaj Catrice bronzer, sad ga bome uzimam! :) Tereza

    ReplyDelete
  4. Mene nijansama privlaci Revlon paleta, ali nedostatak mat nijansi isto tako odbija. Voljela bih probati Catrice bronzer jer imam slican Essence i odlican mi je. WnW ruzevi su predobri u odnosu na cijenu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, da ima koja mat nijansa bilo bi bolje :)

      Delete
  5. Kad bih baš spomenula tubice nije da baš preferiram staklene ko ostatak ekipe blogosfere :P no opet, odabrala bi proizvod po sastavu, a ne po tubici...ako je odlično prikrivanje, lagan i sve ostale karakteristike koje me privuku, nebitna mi je tubica... revlon paletica mi se sviđa! da nisi stavila na prste samo bih proletjela kroz sliku, ali jako me zainteresirala jer ima sve boje koje na moje zelene oči idu :D lajkam essence ruževe, jeftini ali su mi mrak!:)

    ReplyDelete
  6. Baš mi htjela probati Catrice Bronzer, privlači me,,, iako trenutno koristim Essence matt bronzer za brinete i jako mi je dobar :)
    Revlon paleta je jako lijepa, baš onako za sve prilike :)
    Baš sam neki dan slikala ovaj Essence ruž i boja mi nije nikad dobro ispadala na fotiću hehe

    ReplyDelete
  7. lovely favourites ;))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014