Pages

February 17, 2014

Favorites of 2013!

February 17, 2014
Prošla je i 2013. Hvala Bogu! Jedina loša stvar u 2014. je što ću napuniti 24 godine, što mi se nikako ne sviđa, I wanna be forever young!
Iako je bila loša, 2013. sam pokušala uljepšati, sa kozmetikom naravno.
Više manje, te proizvode sam konstantno vrtila po blogu, često su tagirani, spominjani i već su toliko istrošeni i jadni!



Prvo jedna napomena : Niti jedna životinja nije stradala tijekom slikanja, i nije bila bila izložena nikakvim oblicima nasilja te bila prisiljena da se na njoj slikaju proizvodi!

Što vam prvo upadne u oko?
Naravno, jedna jedina - Naked paleta. Ovo je moj Holy Grail. Iskoristila sam ju maksimalno, a još uvijek je nedovoljno istražena. Toliko toga može, od highlighta cijelog lica, dnevnih lookova do večernjih lookova.
Koliko je samo klijenata ova paletica prošla. Ponosna sam na nju, a na wish listi su i druge dvije!


Moja prva BB krema. Koristim ju samo zimi i u rano proljeće, kada sam još svijetle puti. Volim kako ostavlja čisto lice i prekriva nepravilnosti. Recenziju možete pročitati ovdje


NYX korektor u maloj staklenoj posudici je dvije godine star i jednako je dobar! Često zaboravim na njega jer ne stavljam puno korektora, ali uvijek je tu da popravi situaciju! Preporučam! 



Evelinov tuš za oči, je noviji u mojoj kolekciji, kojeg sam dobila za rođendan, ali je u svakodnevnoj uporabi i jednostavno ga volim! Aplikator je malo predebeo pa često crta izgleda deblje, što volim izblendati sa smeđim sjenilom te napravi prigušeni smokey eye za dnevni look!


Jimmy Choo toaletna vodica koju mi je poklonio dragi za 4 godine veze! Ovo je mini Raj u predivnoj staklenoj bočici! Inače ne koristim skupe parfeme i proizvode jer mi je budžet oskudan, ali ovo je vrijedno svake lipe!



Pantene serum za kosu koji mi svakodnevno pomaže u prikrivanju oštećenja na vrhovima. Često ga nosim u torbici zbog brzog djelovanja! Recenzija slijedi!


Catrice sjenila. Nebitno koje. Ovo predstavljeno je najbljeđe i služi mi za all over lid sjenilo u svakodnevnom korištenju. Pigmentirana, lako se blendaju, mekana. Jedino što se truse!


Essence Lip Cream matt ruževi za usne. Divote iz Essence kuhinje, koja su me naprosto oduševila. Imam ih nekoliko, a nadam se da će ubaciti još neke boje u kolekciju! 



Paleta 10 rumenila, kupljena povoljno, a kvaliteta jednaka skupoj verziji! Dugo traju, imaju različite nijanse i što je najbitnije, mogu ih nositi sa sobom tokom putovanja! Ako ste u mogućnosti, kupite ju! 



A od kistova godinu su mi obilježili elf kist za blendanje te face kabuki pointy kist za nanošenje korektora ispod očiju! Mislim da je to sve od favorita koji su obilježili moju 2013. 
Koji su vaši favoriti ?








11 comments:

  1. Znaš da su povukli Essence stay mattove?
    Inače ja ću napuniti ove godine 28, tako da molim te nemoj tu kmezati - i smatram se još uvijek jako mladom :D Ali da, I wanna be forever young too! :D
    Sviđa mi se što si stvarno suzila favorite na nekoliko stvari, onda su stvarno favoriti! Nisam vidjela ovaj tuš, ja imam Celebrities varijantu - ako nisi isprobala moraš, kistić je tanak i precizan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Povukli essence? Neeeee :O

      Probat ću celebrities varijantu! Hvala ti :)

      Delete
    2. povukli su stay matt lip cream u toj varijanti, ali će se vratiti u obliku njihovih xxxl sjajila, ali će to biti jedni te isti proizvodi kao i stay matt lip creamovi

      Delete
    3. Nisam imala pojma, al ok ako ih vračaju u drugom obliku :D

      Delete
  2. da,povukli su tekuće ruzeve,ja sam ih uzela na rasprodaji među zadnjima. odlični favoriti. za godine ne brini,ja sam u početku 30ih, uzivaj u 20-ma dok još mozes ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajme vidiš ja ih nisam vidjela na rasprodaji, prvi su otišli vjerovatno!
      Hvala ti :)

      Delete
  3. Prvi put sam na ovom blogu, svidja mi se jako dizajn i slike su ti predivne :)
    Lijepi favoriti, nazalost meni nije odgovarao taj Eveline tus, ali znam da ga puno cura voli. Parfem me zanima :D

    ReplyDelete
  4. Ja tuševe mijenjam ko čarape pa ću probati još njih, ako neki preporučaš samo šibni koment! :)

    Parfem je ekstra :)

    ReplyDelete
  5. Divni favoriti! UD paleta mi je jos uvijek na WL :D

    ReplyDelete
  6. daaaaaj stara babenko od 24 godine! :P o čemu pričaš? vidi mene - 30 laganih! ;)
    super su ti favoriti!

    ReplyDelete
  7. Right here is the right web site for anyone who really
    wants to find out about this topic. You understand a whole lot
    its almost hard to argue with you (not that I personally will need to…HaHa).
    You definitely put a new spin on a topic that's been discussed for many years.
    Excellent stuff, just excellent!

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014