Pages

February 16, 2014

Empties #2

February 16, 2014
Još jedan post o proizvodima koje sam potrošila! Jako sam spor i štedljiv "potrošač pa su moji "empties" postovi skromni i kratki! Neke proizvode i bacim i zaboravim na ovakve postove!

Prije nego što krenem na post, želila bih se ispričati zbog odsutnosti! Dogodilo se mnogo toga protekli mjesec, zauzetost školom, poslom i privatnim životom! Napokon sam se dokopala slobodnog vremena koje sam htjela upotpuniti bloganjem, ali internet stick je zakazao te nisam mogla objavljivati postove. 
Mislim da je taj problem riješen, pa će i postovi biti češći! 


Najbrže potrošim šampone, deodoranse i maskare! Kako je moja kosa oštećena zbog prelaska iz crne u smeđu, moram koristiti, uz hladno prešan ulja, šampone koji sadrže ulja i maslace te imaju obnavljajuću funkciju. 



Garnier Ultra Doux - obnavljajući šampon sa dodatkom ulja avokada i karite maslaca! Po njihovom, služi za jako oštećenu i suhu kosu te dubinski obnavlja kosu ostavljajući ju mekom i sjajnom. Moram reći da sam primjetila da se kosa brže masti kada ju perem ovim šamponom, ne bih to primjetila da nisam koristila šampon od lavande iz iste kolekcije.

Balea maska za kosu - pokušala sam svim silama omekšati slamu koju je blajh ostavio te sam koristila raznorazne maske. Ova maska nema silikone u sebi pa kosa nema onu "težinu" koju silikoni inače uzrokuju na mojoj tankoj kosi. Bila je dobra koliko je trajala, ali ne bih ju ponovno kupila.

Wellaflex lak za kosu - treća bočica, i jedini lak za kosu koji ću ja koristiti za sitne popravke na kosi. Mislim da ću probati i njihovu pjenu za kosu.



Alverde krema za lice s avokadom - krema za lice koja je preporodila moje lice. Toliko sam ju štedila da mi je potrajala, ali sam ju i kombinirala s drugim kremicama. Lagana, ugodnog mirisa, ostavlja kosu nahranjeno. Kupila bih ju opet!

Alverde piling s uljem nevena i marelicom - još ne znam kako stojim s ovim proizvodom, a nekako se nećkam pri ponovnoj kupnji. Osim što sam imala gadne prištiće nakon prva dva korištenja, ostavila sam ga sa strane, dok mi se lice ne smiri. Pokušala sam ponovno i onda je bio sasvim dobar prema mojoj koži. I kasnije, opet ista priča. Bolni prištići i crvenilo. Ali kasnije sam shvatila da je krivac Balea krema koju nikome ne bih preporučila. Piling je blag, predivnog mirisa i dosta hranjiv. Kupila bih ga opet!

Essence gel za čišćenje lica - odličan je. Blagog mirisa, gelaste, pomalo ljepljive strukture, ali blag i nježan. Cijena je prihvatljiva. 



Fa deodoransi - najviše mi odgovaraju, ne znam zašto. Miris im je osvježavajuć, jeftini su i dugo traju na koži.

Nivea in shower body milk - detaljniju recenziju ću objaviti kasnije, ali ukratko - miris je predivan, ali proizvod je mrvicu prenježan za moju suhu kožu. Iako je djelomično obavila posao, kožu sam morala dodatno nahtaniti maslacem za tijelo.

Aveo krema za ruke - kupljena u Mulleru za nekih 9 kuna, ali nije mi poslužila dobro. Kombinirala sam ju sa hranjivim maslacima iz kućne radinosti jer je prevodenasta za uporabu i teško se upija.



S-he tuš za oči - tuševi su kod mene must na dnevnoj bazi, toliko ih volim da ne mogu bez njih. Ovaj s-he tuš u crnoj boji je odličan samo je aplikator predebeo pa je nanošenje bilo obilno. 

Maskare za oči - obožavam maskare i često ih mijenjam. Volim probavati nove, a ove dvije su poslužile. I love extrime je u početku bila najbolja maskara na svijetu, a onda se osušila i postala neuredna. A Maybelline maskara One by One ima najbolji aplikator i bila je odlična! Ne znam da li bi ih ponovno kupila, jer maskare volim mijenjati i isprobavati nove.

To su moji empties proizvodi u zadnjih mjesec, mjesec i pol. Ubrzo će nova tura.
Koje proizvode ste vi potrošile u zadnje vrijeme?


16 comments:

  1. skupilo se i kod mene svega,čekam još 2 proizvoda da se ispazne pa ide post. koju su to kremu imala od balee kad ti je radila nered na licu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bijela tubica s rozim čepom, piše za normalnu kožu čini mi se. Katastrofa.

      Jedva čekam vidjeti tvoje empties :)

      Delete
  2. Od mehanickih pilinga sa zrncima cesto hoce iskakati bubuljice. I meni se to desilo sa tim i sa Balea pilingom iako inace nemam problema sa licem. I onda sam presla na enzimske pilinge i sve ok. Ta Maybelline maskara mi se svidjela, a od Essence-a vise volim onu prvu crno pink.

    ReplyDelete
  3. meni je ovaj šampon jedan od najboljih ikada,a imam plavu i suhu kosu :) i Fa su mi također jedni od najdražih dezića

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je bio dobar dok nisam uništila kosu, a kad ju je blajh izjeo, sve mi brzo umasti kosu ili ju ne dodatno osuši :/

      Delete
  4. izbjegavala sam ovaj Essence gel za čišćenje lica, ali budući da je dobar, budem ga isprobala :D

    ReplyDelete
  5. Moram isprobati ovu Maybelline maskaru, njihove maskare su mi inače odlične i moje trepke ih jako vole. :D

    ReplyDelete
  6. Bila si vrijedna :) Wellaflex lak za kosu i ja volim i baš odgovara mojoj kosi, Alverde krema za lice s avokadom mi djeluje zanimljivo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam jesam :)

      Probaj kremicu svakako, dosta je gusta!

      Delete
  7. Imala sam Balea šampon i nisam oduševljena, a u kupila sam i ulje kontajući bolje će djelovati ali ništa od tog :D Za omekšavanje probaj Avon serum sa arganom. Za moju jako suhu kosu ovo je trenutno najbolji proizvod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam zasad masku samo koristila, nije neš. Imam argana kući pa ću se natopiti, samo što je brzooupijajući pa ga pomiješam sa drugim uljima :)
      thanks :)

      Delete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014