Pages

February 19, 2014

Easy purple - makeup tutorial!

February 19, 2014
U zadnje vrijeme vadim stare paletice i sjenila i pokušavam što više boja ukorporirati u dnevne lookove. Zašto ne? Naišla sam na zanimljivu duo paletu iz essence Denim Wanted kolekcije  (02 - My Boyfriend's Jeans) gdje mi je divna ljubičasta zapela za oko.

Što se tiče izgleda palete, ovakvo nešto mi se jako sviđa. Iako je paleta starija, još uvijek je očuvana, iako sam spužvasti aplikator izgubila ( namjerno) pa nije potpuna.
Na unutrarnjem dijelu palete, kada se otvori, opisan je postupak korištenja sjenila, to meni ne predstavlja ništa jer se ne držim pravila. #badass.
Paletica ima i mali prozorčić preko kojeg se vide nijanse u paleti. Meni su se najviše svidjele ove dvije nijanse, a mislim da je bila neka roza i zelenkasta. Ne sjećam se dobro.

 
Što se tiče sjenila, pigmentiranost u posudici je izgledom dobra, ali treba puno živaca da se postigne upravo ta nijansa na kapku. Osim primera, koristila bih i vodu za bolju presliku boje. Dosta se truse, ali to mi nije predstavljalo veće probleme. Isto tako, ovo ljubičasto, a i sedefasto, imaju sitne svjetlucave komadiće koji reflektiraju svjetlost i čine nijansu još posebnijom.



 Idemo na mini tutorial.

Prvo sam nanijela bazu za sjenilo i to kremastu NYX bazu za oči, moja najdraža.
Zatim sam kistom, na cijeli kapak, utapkala ljubičastu nijansu iz palete,  sve dok boja nije postala vidno vibrantnija. 
Na pregib kapka sam kistom za blendanje, nanijela više topliju nijansu bordo sjenila te lagano izblendala sjenila mekim kistom.
Ljubičasto sjenilo sam pencil kistom povukla na donji kapak kako ne bi ostalo jednolično.
Da bi cijeli look bio kompletan, dodala sam tuš i maskaru. Tuš je opcionalan. Može se i tanka linija crne olovke izblendati kako bi trepavice izgledale punije.


 Final look. 


Eto. To je moj finalni izgled ljubičastog dnevnog look-a. Da li vam se sviđa? Nosite li boje tokom dana ili samo neutralne, zemljane tonove? Kakve boje volite?

Moj stariji ljubičasti look  pogledajte ovdje !

Zadnja dva posta : Empties #2
                               Favoriti 2013!

xo

17 comments:

  1. ova ljubičasta divno pristaje tvojima očima :) baš se nekako lijepo slažu boje :D

    ReplyDelete
  2. This makeup look is so gorgeous! Love those eyeshadow shades.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Krasno, sviđa mi se look :D. Koju maskaru koristiš?

    ReplyDelete
  4. svježe, proljetno! divan look

    ReplyDelete
  5. Prekrasno ljubičasto sjenilo :) Ne znam zašto, ali ljubičasta sjenila mi nekako idu uz zimu pa ih zimi češće i nosim :D

    ReplyDelete
  6. Divno. :) Ovaj look me odmah podsjetio na proljeće koje željno isčekujem. :D

    ReplyDelete
  7. dala si mi super ideju za look za sljedeci tjedan za posao :D (niki)

    ReplyDelete
  8. Imaš najdivniji mogući oblik oka! :D Da je moje takvo stalno bih stavljala tuš hahah, ovako mi ne stoji lijepo -.-

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014