Pages

February 28, 2014

Born Pretty Store - Concept Eyes Lipstick!

February 28, 2014
Prije nekoliko mjeseci Born Pretty Store mi je na kućnu adresu poslao paketić sa slatkim ružem za usne u cilju da ga isprobam. 
Odmah na prvi pogled, pakiranje mi se svidjelo. Mala crna kartonska kutijica sa našminkanim usnicama na svakoj strani. 



Inače, za taj brend nisam čula do tada, radi se o Nanda ruževima, iz linije Concept Eyes. Čudno za ime, jer se radi o usnicama ne o očima, ali svakako simpatično.
Odmah sam se uputila na istraživanje i ostala ugodno iznenađena recenzijama i slikama ruževa iz iste kolekcije. 
Evo kako ruž izgleda.


Pakiranje je klasično - plastična sjajna tubica koja sadrži svega 3,8 grama proizvoda. Lako se zatvara i izgleda jako dobro napravljeno. Ja sam odabrala ruž u nijansi #303!
Miris nije klasičan, malo je drukčiji, prigušen, ali opet ugodan. Ruž je doista kremast, hidratantan i jako se lijepo razmazuje. 


Nijansa koju posjedujem, je koraljno-roza, ali opet to je klasična roza prilikom nanošenja.

Postojanost ovog ruža nije dugotrajan.  Primjetila sam da ga tokom dana moram više puta nanositi jer se lako prenosi na čaše, topi se i blijedi. Ali to za mene ne predstavlja problem jer i inače od ruža ne očekujem da traje cijelu vječnost.































































Zadnje dvije slike su slikane bez blica. Kao što možete vidjeti, ruž u tubici izgleda tamnije, no prilikom apliciranja se izgubi i rekla bih "istanji" pa ostane blago roza, kremasta nijansa.
Ruž je jako hidratantan i nije ljepljiv, već gladak i ugodan. Definitivno bih probala još nekoliko nijansi u budućnosti.
U istimenoj kolekciji nalaze se i sjajila u tubicama te  lip markeri. 
Dok sam tražila isti ruž na Born Pretty Store stranici, primjetila sam da više nisu dostupni na toj stranici, a mislim da sam shvatila i zašto. Nanda ruževi su postali veći brend, pod nazivom StyleNanda te se proširili i promijenili cijelu kolekciju, jednostavnije postali su HE brend. Cijena pod kojom sam ja naišla na ove ruževe bila je svega 3,99 $, a sada iznosi 20$. Mislim da je jasno zašto se više ne nalazi na Born Pretty Store stranici.

Sve u svemu, ja sam zadovoljna s ovim ružem, idealan je za svakodnevnu uporabu. Mislim da će još lijepše izgledati na preplanulom tenu u nadolazećim ljetnim mjesecima!

Imate li vi ovaj ruž? Kupujete li preko stranice Born Pretty Store? Imaju zaista veliki izbor kozmetike, nakita, odjeće te čak i slatke maske za mobitele. U slučaju da kupite nešto možete iskoristiti kod DDL91 koji će skinuti 10% sa ukupnog iznosa, a shipping je besplatan! 

__________________________


Pobjednica Mini Giveaway 2014 je ... Anita Kepić! Čestitam! Dobitnica se mora javiti u roku 48 sati na mail : joeydeyn@gmail.com ili na FB inbox te mi ostaviti svoje podatke! 
Uskoro, kada skupim 2000 like na FB, ide novo darivanje! Sretno svima! <3 

 


12 comments:

  1. iako ne vidimo komplet lice, mislim da ti nijansa odlicno stoji na ten. Ja stalno muku mucim s tim podtonovima , da li si ti roza?

    ReplyDelete
  2. Baš je lijep ali meni svijetlije nijanse nikako ne stoje, ali nema veze, više volim jače nijanse ruževa pa ne žalim puno :))

    ReplyDelete
  3. stvarno su se onda potpuno promijenili, nije to mala razlika u cijeni :)
    ruž je jako lijep :)

    ReplyDelete
  4. ajme divna je nijansa, samim time jer ja obožavam takve nijanse ruževa, a i ovaj swatch je primamljiv. i ne mogu vjerovati da im je cijena tako skočila :O

    ReplyDelete
  5. divno ti stoji! :D nisam nikad tamo kupovala, a čula sam za njih valjda 100 puta! ;)

    ReplyDelete
  6. Nijansa je stvarno divna, no meni ne pristaju ovakve boje! :/ Tereza

    ReplyDelete
  7. krasna boja, i sama bih ju rado nosila :D

    ReplyDelete
  8. Pretty! This was an incredibly wonderful post. Many
    thanks for providing these details.

    Also visit my webpage Online jobs

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014