Pages

January 7, 2014

New in #1

January 7, 2014
Današnji post, i uvod u bloganje 2014, želim posvetiti zadnjem pozdravu 2013. godini koja je bila najteža i najlošija, pa bih ju završila i s kozmetičkim novitetima u mojoj kolekciji kao dokaz da nije sve tako crno!
Ovo je nešto nalik na one collectiv postove, gdje se kroz unazad mjesec-dva skuplja kozmetika te kada se akumulira podosta, napravi veliki post. 
Večina stvari je dobivena kao poklon, a to mi je možda i draže od same kupovine jer me najviše obraduje dečko, koji ne zna ništa o kozmetici, a potrudi se i kupi najbolji mogući poklon!
Pa krenimo!


Svi znamo da je Wet'n'Wild izdominirao takoreći, zadnja dva-tri mjeseca! I kod mene se našao na wishlisti otkada sam nekolicinu proizvoda naručila preko beautyjointa. Moja najdivnija sestra obradovala me je sa tri palete i dva ruža. Naravno, postolje WnW-a u dm-u je odavno poluprazno, pa je uspjela na vrijeme prigrabiti neke palete!

Wet'n'Wild palete koje mi je sestra poklonila su: E736 - Petal Plusher, E737 - Blue Had Me At Hello i  E334 - I'm Getting Sunburned!  Moram priznati da sam najviše oduševljena sa Petal Plusher paletom jer o njoj se puno blogalo i vikalo, tako da je morala biti moja! A seki hvala još jednom!


Ipak, najomiljenija paletica mi je Revlonova quad paleta u nijansi 520 Brazen, koju mi je poklonila moja ljubav! Nekako ju ne želim niti koristiti već čuvati čitavu vječnost jer mi znači puno! Nijanse su predivne i nekako je pogodio nijanse koje koristim svaki dan!
Zadnje sjenilo je Essence 3D sjenilo u nijansi 07 - irresistible smokey eye koje sam dobila od djevojke koja me iznenadila za Božić nesebičnim poklončićem! 


Slijede ruževi, meni najdraži dio beauty svijeta! Dm mi je poslao ruž i sjajilo iz S-he kolekcije, ali o tome više u nadolazećem postu! Boje su predivne! Seka me obradovala sa dva WnW ruža u rozoj i breskvastoj nijansi, koji su ultra pigmentirani! Predzadnja dva su Essence ruževi, koje sam sama kupila i koje obožavam jer su naprosto, najbolji dio cijele Essence priče! Formula je korektna i unatoč lošim iskustvima s Essence ruževima, ovi su me očarali! I zadnji, Concept Eyes by Nanda je ruž koji su mi poslali na testiranje!




Iako nisam tip za lakiranje noktiju, a nekada sam bila strastveni lakoholičar, obradovao me S-he lak za nokte u predivnoj zelenoj nijansi koja ima sedefaste detalje! Iako nisam donosila odluke u novoj godini, možda sada donesem jednu - više lakirati nokte! 


Nešto što me već veseli iz dana u dan, je stavljanje pudera, a toliko sam ga zavolila da njegove nadnaravne moći želim zadržati samo za sebe. Radi se o još jednom WnW proizvodu, Coverall cream foundation - lagan puder kojeg ni ne osjećam tokom dana! 


Još nekolicina stvari koja uveseljava moj život iz dana u dan su; Rare Pearls - Avonov parfem o kojem konstantno govorim i kojeg uvijek iznova kupujem, Dove beauty finish deodorans koji je došao s mirisnom kremom za tuširanjem koja miriši na kokos i jasmin, Pantene serum za beživotnu kosu te Eveline krema za ruke koja misteriozno nestaje baš kada ju zatrebam.


 Trepavice koje sam dobila na probu, koje djeluju fantastično, samo je ljepilo koje je došlo s njima bezveze, pa ih još nisam testirala. Mislim da su me oprskrbili do kraja života s trepavicama. Ili nisu?

 

Kao šećer na kraju, ostavila sam narukvicu i naušnice koje sam uz Essence sjenilo dobila kao poklončić od jedne djevojke! Mislim da malene stvari znače i govore puno više! 

Ima još nekoliko sitnica koje sam zaboravila nabrojati, slikati ili sam zaboravila da ih posjedujem! Okvirno, ovo je nešto što me obradovalo i svaki dan me uveseljavaju te sitnice koje sam dobila od dragih ljudi! Kao uvijek, kod mene neka ekstremno skupih stvari i nešto što si večina nas ne može priuštiti samo zbog hirova i znatiželje jer ih drugi imaju! Svako toliko je dobro sam sebe razveseliti nekom sitnicom koja će nas malo odvući od surove stvarnosti i gadosti ovog svijeta! 

Feels good to write again!  

Želim vam sve najbolje u 2014! Iskoristite ju maksimalno od početka i nemojte dozvoliti da vam netko pokuša maknuti osmijeh s lica! Volite i poštujte! 

Voli vas Melody! xo

16 comments:

  1. sviđju mi se noviteti posebno ova revlon paleta :) Tereza

    ReplyDelete
  2. Nikada do sada nisam razmišljala o kupnji Essence ruževa jer sam se uvijek bazirala na Catriceovim, no sad bih mogla. Što se tiče W'n'W paleta, htjela sam ih kupiti no kako sam čula da je pakiranje jako loše odustala sam.

    Lijepe stvarčice, nikad ih dosta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nemoj da te pakiranje obeshrabri. Uvijek ih možeš deptoat u palete :)

      Delete
  3. Paletice Wet n wild su mi divne. Ja ih gledam već neko vrijeme i nikako da se odlučim na kupovinu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj ovu Petal Plusher, cijena je nevjerojatna za kvalitetu sjenila :)

      Delete
    2. Iz nekog nepoznatog razloga ne mogu ostaviti komentar, nego mogu samo ovako na "reply", pa ću se prištekat Moninom komentaru... :)
      Želim ti sve najbolje u Novoj, budi sretna! :))

      Delete
    3. Probat ću vidjeti što je s komentarisanjem :D

      Delete
  4. Već dugo uspješno zaobilazim Wet n Wild palete, al tako su mi divne da ću si morati priuštiti jednu. Revlon quad palete do sada nisam zapazila, ali ova tvoja jako lijepo izgleda - dragi ti ima dobar ukus. ;)
    Martina

    ReplyDelete
  5. Super članak ,obožavam nove Essence ruževe jer su me jako iznenadili kvalitetom :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti :) baš su odlični ruževi :) xo

      Delete
  6. Super članak,obožavam nove Essence ruževe jer su me jako iznenadili kvalitetom :))

    ReplyDelete
  7. veliku plavu paletu od wnw mjerkam evec tako dugo, prekrasna mi je ali mislim da nosim premalo plave da bi je kupila :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014