Pages

October 27, 2013

Pretty Little Liars Talk - Grave New World!

October 27, 2013
Ok, jedva sam dočekala da dođe Halloween epizoda, i mogu reći da sam dočekala očekivano - Alison se napokon pokazala! Da, mislim da smo svi mi, koji smo blago je reći opsjednuti serijom, znali da je Alison živa, ne samo zbog scenarija iz knjige već po razno raznim teorijama koje su kružile "okolo". 


Naravno, ima i stvari koje su mi bile dosadne - uvod u Ravenswood - nova serija iz iste produkcije s Calebom kao glavnim likom. Mislim da je bilo nepotrebno da nas upoznavaju s Mirandom i njome zatpravaju seriju. Mislim da neće imati nikakve veze u Pretty Little Liars serijalu pa ju nisu ni trebali predstavljati, jer je Ravenswood prikazan isti dan kad i Halloween special PLL. Mislim da je više minutaže otišlo na razgovor Caleba i Mirande nego na glavne junakinje serije.


Idemo mi nazad na seriju.

Još uvijek mislim da Ezra nije -A, upravo zbog toga što je scenarij promjenjen u zadnji trenutak i večina stvari se ne bi poklapala. Po meni je ( zbog teorija koje sam čitala) jedna od djevojki -A. Ne želim reći tko. A i producentska ekipa nije potvrdila Ezru kao -A.
Prvo, -A čine skupina ljudi ( dio ekipe znamo, ali ne i glavnog ), ali definitivno po meni to nije Ezra. Ezra traži Alison isto kao i djevojke, i on je onaj "board shorts" s kojim je Alison bila, a do zadnjega su mislili da je to detektiv  Willden. Isto tako, nagađa se da je Alison bila trudna (?) s Ezrom te izgubila dijete. 
Dosta stvari je konfuzno još uvijek pa sam i ja malo zbunjena. 

Zar je Ezra toliko glup da naudi djevojkama?

Govorim točnije o napadu na Spencer. Zar je stvarno toliko lud da joj naudi? Ali Spencer ( inače, ona je moja omiljena iz serije :3 ) ga je iznenadila i porezala mu desnu ruku te ga onesvijestila. Neće to moći sakriti nikako... Nažalost, Spencer nije uspjela vidjeti tko je iza maske.  Isto tako, skoro je Ariu (?) i Emily ubio sa staklom sa prozora, ne mislim da je slučajnost. 


Probušena guma, Ezra se odjednom pojavljuje

Naravno da Ezra zna da djevojke neće odustati od pronalaska odgovora, pa ih čim prije želi u tome zaustaviti ili preteći. Zar je toliko očajan da želi preko njih doći do Alison? Razrezao im je gumu na autu da bi ih on mogao povesti te se raspitati o mogućim tragovima koji bi ga doveli do Alison. Po meni, Ezra je nagluplji potez koji je I.Marlene King mogla napraviti. Zar stvarno, jednog od najpozitivnijih likova odjednom pretvore u neprirodnog psihopata koji je odjednom ono smireno ponašanje zamijenio sa konstantom sumnjičavosti? Zar stvarno? U samo dvije epizode da se sve ono iz prethodne tri i pol sezone svede na toliki preokret, po meni toliko negativan... 

Znam da popularnost serije raste iz dana u dan, i upravo zbog toga, su napravili nagli preokret, ali nisu trebali u dvije epizode sve nagurati. Nikako. Jer zna se da je -A netko tko ima grupu ljudi i nadzire svaku od djevojaka konstantno. Dakle netko tko je stalno s njima, tko zabilježava svaki pokret. Upravo to je i bilo kada je Ezra bio odustan, kod svoje bivše djevojke kada je mislio da ima sin, tko je tada bio -A. Zašto tada nije bio manijakalan i zašto tada nije pratio djevojke u stopu? Zašto odjednom?


Što vi mislite?

Tko će dočekati 7.1. za nastavak ostalih 11 epizoda? Da li ćete pratiti Ravenswoon? Što mislite o likovima iz Ravenswooda? Mislite li da je Ezra -A? 


3 comments:

  1. Obožavam ovu seriju, ali svejedno joj jedva čekam kraj i da sve već jednom dođe na svoje mjesto. Previše je pitanja, a premalo odgovora... Imala sam nekoliko teorija do sada, a što se tiče Ezre isto mislim da je glup potez što su napravili. Sve u svemu, jedva čekm nastavak i kraj serije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, također. Rekoše da će i film napraviti po seriji :D

      Delete
  2. joooooooj kako su me naživcirali s ovim odugovlačenjem, stvarno ne kuzim :( tko ce docekati prvi mjesec :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014