Pages

October 22, 2013

Dinner Time : Healthy Cold Salad

October 22, 2013
Kako svi volimo dobro jesti, odlučila sam svako toliko neki recept uvesti u beauty blog, a prilikom uređivanja dizajna, uvesti ću i poseban tab posvećen hrani! 
Volim kuhati, isprobavati nova jela, pa se nadam da će Vam se svidjeti moji recepti! 

Na red je došla hladna salata, idealna za lagane večere. Znam da mnogo djevojaka izbjegava jesti večere jer svi paze na liniju, ali ovakva salata će Vas zasititi, razveseliti i neće povećati kile!

Isto tako, znam da je mnogim studentima budžet manji, pa ću Vam pokazati i takve recepte !



Sastojci : pašta ( može biti bilo koja, ja sam se odličila na mašnice )
                 kiseli krastavci 
                 svježa rajčica
                 mozzarella ( možete koristiti i Feta sir ili Goudu da krupnije komadiće )
                 kuhano jaje
                 kiselo vrhnje
                 začini po želji


Dok se pašta kuha, narežite sve sastojke ( krastavce, rajčicu te kuhano jaje ) na kockice.  Mozzarellu natrgajte grubo s rukama, možete veće ili manje komadiće. Možete koristiti bilo koji sir, ja sam odabrala mozzarellu jer nije slana, dok kiseli krastavci imaju slanoću pa nisam htjela previše soli. 
Ako imate svježi peršin, natrgajte ga ugrubo te pospite po sastojcima. Kada se pašta skuha, ocijedite ju začinite maslinovim uljem, dodajte ju ostalim sastojcima i sve dobro pomiješajte sa kiselim vrhnjem. Dodajte i papra po želji!


Vrijeme pripreme : 15-20 minuta
Cijene namirnica: pašta ( 3-5 kn), krastavci ( 7 kn ), mozzarella ( 8 kn ), vrhnje ( 2 kn ). 
Ukupno oko 25 kn.


Možete kombinirati drukčije sastojke, te uvrstiti lagano pečenu piletinu, kuhano povrće kao što su cvijetača, brokula, mrkvica, krumpir... Isto tako volim umiješati i svježu rikolu, koja uvene od topline pašte.

Probajte! 

Javite mi svoje recepte!



5 comments:

  1. ja u svoju stavim pastu, krastavce, kukuruz, sir, sunku, papriku (crvenu i zelenu) i pola vrhnje a pola majonezu od jogurta :) to je onako kaloricnija pasta :D (niki)

    ReplyDelete
  2. Fino! Ja radim na sličan način hladnu salatu od tunjevine, samo ne stavljam jaja i ubacim još kukuruz i grah :)

    ReplyDelete
  3. uuuu ovo se definitivno isprobava :D

    ReplyDelete
  4. Pozdrav,

    Nedavno smo lansirali stranicu Svajela.hr, što je tražilica recepata sa blogova i stranica web s receptima. Primjetili smo da imate super recepte na Vašem blogu koje bih voljeli indexirati na našoj stranici. Ako želite saznati više o nama i kako se prijavit, molimo Vas da posjetite našu stranicu ovdje: http://www.svajela.hr/ ili da nam pošaljete email na info@svajela.hr.

    S poštovanjem,
    Senka

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014