Pages

September 19, 2013

NOTD - Essence - 110 Modern Romance

September 19, 2013
Inače na mome blogu, postovi o noktima nisu česti, ali našla sam predivnu nijansu od Essence-a i morala sam taj lak podijeliti s vama. O Essence lakovima sam možda već i pričala da su, za nisku cijenu iznimno kvalitetni. Ovaj lakić sam kupila na sniženju za samo 9,90 kn, a inače je u prodaji za 13,90 kn!


Dovoljno je samo dva sloja da boja bude postojana kao na slici. Slikano je na dnevnom svijetlu, bez blica.
Inače sam ga nosila ljetos samo na nožnim noktima, i odlično su komplementirali tamnijoj puti! Ali morala sam ga iskušati i na noktićima!




Već tjedan dana nosim lak i tek sam sada primjetila da se lak malo okrhnuo, ali to je zato što rukama radim sve, uključujući konstanto pranje ruku i tuširanje. Za postojanost ovaj lak dobio je čistu peticu!

A boja je predivno nježno breskvasto-roza, i jako puno komplimenata sam dobila tokom prošlog tjedna! 


Jeste li vi probale lakove iz Essence-a? Kakvi su vam? 

11 comments:

  1. ajoj, meni essence otpada čim ga pogledam :( Boja je krasna! ali me maybelline colorama ugodno iznenađuje već 4.dan... :)

    ReplyDelete
  2. predivno izgleda, a cijena je stvarno presmiješna :D

    ReplyDelete
  3. Imala sam neku sličnu nijansu, prvo sam mislila da je ista, ali mislim da je moja imala sitan, sitan shimmer u sebi. Čudi me da ti tako dugo traju, meni 3 dana maksimalno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima još jedna slična nijansa da, ima sitne čestice pa reflektira svijetlo, a i malo je roznija :D

      Delete
  4. stvarno je predivna boja i lijepo ti stoji ;)

    ReplyDelete
  5. Sjajna nijansa, nosiva preko cele godine pa cak i na poslu :)

    ReplyDelete
  6. Imam par lakova iz te "kolekcije" i najbolji su mi dosad od njih. Ovu boju sam htjela uzeti, no preskočih ju ipak, ali je prelijepa.

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014