Pages

August 12, 2013

Pancakes with ham and cheese with mozzarella salad!

August 12, 2013
Kada je ljeto, nekako nemam običaj jesti masnu i tešku hranu, već živim na laganim salaticama i jednostavnim poslasticama! Pokušavam jesti što više voća, zelenila te morske plodove! Ali, tu i tamo odlučim nešto baciti u zagrijano maslinovo ulje te ispeći boga u njemu! Ovaj put su to bile slane palačinke! Pa krenimo s receptom!


Recept za palačinke svi znamo, ali ako niste sigurni onda se poslužite mojim receptom!  ( 15 palačinki)

1 ili 2 jaja
400 ml mlijeka
200 g brašna
malo soli

Kada smo ispekli palačinke, potrebno je pripremiti nadjev kojim ćemo napuniti palačinke. On je veoma lagan i jednostavan. 


Za nadjev vam je potrebno:
20 dkg šunke
20 dkg sira Gouda
1 kiselo vrhnje
1 jaje
sol i papar
malo senfa ( ako želite )  

Sastojke sjedinite i spremni ste puniti palačinke. Kada punite palačinke, nadjev stavite sa žlicom na sredinu te lagano razmazujte po cijeloj palačinki. Krajeve polagano počnite motati tako da nadjev ne ispadne prilikom pečenja!




Kada ih napunite, spremite smjesu za paniranje. Ove sastojke koje sam ja koristila, bili su dovoljni za paniranje oko 15-ak palačinki!

1 jaje
šalica mlijeka
brašno i krušne mrvice 

Jaje i mlijeko sam pomiješala zajedno u jednoj posudi, a u drugoj sam pomiješala brašno i krušne mrvice zajedno sa malo soli i papra. 



 
Palačinke sam prvo uvaljala u jaje s mlijekom te u brašno s krušnim mrvicama. Ako vam nije dovoljno s jednim jajem, možete kasnije uvaljati još jednom panirane palačinke u još jednu smjesu da vam budu hrskavije. Pržite dok palačinke ne porumene i ne postanu hrskave. 
Pržila sam ih u maslinovom ulju, a svaku isprženu palačinku sam položila na papirnati ručnik koji je upio višak masnoće.



Uz njih sam poslužila hladnu salaticu, vrlo je jednostavna, a možete kombinirati različite sastojke. Evo što sam ja koristila. ( 1 porcija )

1 glavica mozzarelle
zelene masline ( poželjne su one bez koštica)
1 rajčica
maslinovo ulje, sol i papar 

Sastojke pomiješate zajedno, dodate mnoooogo maslinovog ulja te malo soli i papra! Možete dodati i malo luka, kukuruza te mrkve ili slatkog graha!



Dobar tek!

Ako imate neke slatke i lagane recepte, slobodno podijelite u komentarima!


22 comments:

  1. odlicno izgleda! ja jos u smjesu za palacinke dodam krastavcica, kukuruza i kapulice :) (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAAA! Pogotovo kapulica! NJAM!
      Al sarma je ipak nešto najbolje i dalje :D

      Delete
    2. oooooo da, sarma <3 bas sam za vikend bila u karlovcu i imala ju 2 dana za rucak <3 :)

      Delete
  2. Obozavam ove palacinke a nisam ih jela sto godina :)

    www.lemakeupfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jooj takve zazubice si mi sad napravila. :( Definitivno nagovaram nekog da mi ovo napravi :D

      Delete
  3. jaooo, slinim po tipkovnici! :D ništa, odoh vidjeti dal' imam sve potrebne sastojke!

    ReplyDelete
  4. Mmm, ovo izgleda divno :)
    Moram probati..

    ReplyDelete
  5. Mmmmmm miriše mi do Zagreba! ;)

    ReplyDelete
  6. Kako ovo divno izgleda ;) Hvala puno na receptu, moracu da probam :)

    ReplyDelete
  7. Mmmmm pre fino izgleda, nista drugo mi ne preostaje osim da ih napravim i da ih slasno poznjopam :* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno! Znam da voliš palačinke! :)

      Delete
  8. Ajooj strava izgleda! *O* Im hungry now. :DD

    ReplyDelete
  9. Inače ne volim slane palačinke kao ni palačinke općenito,nekako su mi žilave i jedna mi je dovoljna da me zasiti ali ovo izgleda mmm!Mada mogu se samo divit slikama jer ja u kuhinji mogu napraviti jedino nered,ništa drugo,meni i jaje zagori hahahah :D.A kad pravim palačinke il su pretanke il predebele il dobijem uštipke umjesto palačinki:D .I crkla sam na onu rečenicu "Ali, tu i tamo odlučim nešto baciti u zagrijano maslinovo ulje te ispeći boga u njemu!" hahaha :D

    ReplyDelete
  10. lovely blog!
    what about following each other?

    x
    dahi

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014