Pages

August 2, 2013

Favorite Summer Lipsticks - Melody of Beauty!

August 2, 2013
Danas donosim malo drukčiji, ali meni jedan od dražih postova - post o ljetnim ruževima! Naime, od malih nogu sam se trackala maminim ruževima i mogu reći da mi je to najdraži makeup alat koji ukrašava naša lica na dnevnoj bazi!

Ljeti uvijek eksperimentiram sa različitim bojama, ali nekako se držim one tradicionale preplanulog tena, lijepe nježne ružičaste boje, ponekad s dozom strastvene blage crvene! Pa evo moj ljetni izbor ruževa!


Moja skromna kolekcija se sastoji od ruževa, bilo hidratantnih bilo matt te sjajila! Neki od najdražih ruževa su mi definitivno NYX, Catrice i Flormar ruževi, a sve mi se više počinju sviđati noviteti iz  Essence kolekcija! Nemam skupe ruževe tako da sve ruževe možete kupiti u obližnjim drogerijama za manje od 30 kn!



Kleancolor / Tea Rose - nježno roza, vrlo dobro pigmentirana za jetin brand. Ovaj ruž volim nositi na dnevnoj bazi jer ne opterećuje. Jednostavan je, a po meni ta jednostavnost izaziva onaj efekt koji volim kod ruževa. Jednostavan, a opet uočljiv!

NYX / Paris - moj all time favorite ruž za usne. NYX ruževi su mi među najdražima, jeftini su i kvalitetni. Ovaj me uvijek nanovo obraduje kada ga ukomponiram sa crnim tušem na očima i mrvicu rumenila! Jednostavno najdraži! Ako tko zna ruževe sličnih boja, onda neka mi javi ! :)

Catrice / Be Natural - običan nude ruž, koji naglašene oči ostavlja čarobnima! Uvijek kada radite efektniji makeup očiju, pogotovo kada dobijete lijepu bojicu ljeti, nanesite nude ruž i vidjeti ćete transformaciju! 

ELF / Nostalgic - ovaj ruž sam upotpunosti otkrila prije dva mjeseca kada sam se spremala za izlazak i htjela sam nešto neutralno na usnama. Pri recenziji ovdje pobijedio je Kleancolor, ali nekako sada ne mogu bez njega. Nekada ga pomiješam i s crvenkastim ružem i dobijem predivnu koraljnu boju! 

Essence / Velvet Rose - kremast, nude, mat ruž! Ovo je postalo must u svakom slučaju! Pruža taj predivan efekt kada se nanosi na usne. Dugotrajan je i zaista ne isušuje.

Essence / Smooth Berry - daje isti mat efekt, samo što je boja malo vibrantnija i jače izražena. Nisam fan crvenkastih  ruževa jer mislim da mi ne stoje dobro, jedino za nekakve svečane prilike si priuštim decentne crvene ruževe, ali na dnevnoj bazi ipak se držim svojih ružičastih nijansi!


Eto, skroman izbor ljetnih ruževa koje nosim svaki dan! Koje nijanse vi nosite?



17 comments:

  1. I ja imam Essence matt ruževe, i to baš ove koje ti imaš.. Joj meni nisu tak super kak su svima :( Ne znam zašto, ali nakupljaju mi se na sredini usana i onda je to gadno za vidjet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. možda neki balzam ispod kao primer pomogne? :/

      Delete
    2. i meni se isto nakuplja velvet rose i to bas ruzno i pisala sam o tome :) ne pomaze ni balzam ni nista. onaj rozi iz guerilla gardening je bolji teksturom.

      Delete
    3. možda malo pudera utapkat, al onog u kamenu, da popuni te udubine. ne znam, nisam imala problema s time. jedino s ruževima i sjajilima koji imaju vodenastu strukturu. a to ni ne kupujem.

      Delete
  2. super boje :D i u istoj ovakvoj kutijici stoji dio mojih ruzeva :D (niki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mislim da je to ono od ferero rošer bombonjerice jelda? :D :D

      Delete
  3. Meni su se u posljednje vrijeme počeli pravo dopadati ruževi nezz ni sama zašto :D ali drago mi je zbog toga, ali žao jer u mom gradu u dm-u većinom imaju samo nezz osnovne marke, što znači catrice, flormar i sl. mi je nedostupno :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda bi mogli neki swap održati :)

      Delete
    2. e cak bi možda i mogli, ali steta sad se moram suzdržavati od trosenja nobaca, ipak se maturalac bliži :D

      Delete
  4. Wow, ne znam koji je ljepši! Imam jedino Velvet Rose od Essencea a moram priznati da je ovaj Kleancolor predivan!

    ReplyDelete
  5. i ja isto imam smooth berry ali trenutno nenosim nista na usnama jer nemam priliku. ruzeve imam,ali planiram prvo izbjelit malo zube jer su mi požutili a neke boje to još dodatno naglašavaju

    ReplyDelete
  6. Zelim da probam taj NYX Paris <3 Skroz moja boja :)

    ReplyDelete
  7. Paris je prelep i sviđaju mi se tvoje nežne nijanse :D

    ReplyDelete
  8. smooth berry je moj izbor! ;)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014