Pages

August 21, 2013

Favorite drugstore products! #1

August 21, 2013
U interesu mi je proštiriti ljubav i dati priliku kozmetici, kako dekorativnoj tako i preparativnoj, koja ne košta mnogo, a vrijedi puno! Visoka cijena nekada ne znači nužno kvalitetu, jer tu plaćamo ime, a ne često onaj sadržaj u bočici. Da ne bi ispalo da sam protiv skupe kozmetike, jer sam makeup lover bez obzira na cijenu ili izgled bočice. Moram skupiti sve, kao Pokemone! 




Mislim da je u redu da predstavim neke od omiljenih drogerijskih proizvoda koje iznova kupujem, te pomognem mnogima u odabiru proizvoda koje će uvrstiti u svoje favorite na dnevnoj bazi. Ovi proizvodi nisu skupi, mogu ih priuštiti djevojke teenagerske dobi, jer ubrzo se ide u back to school shopping, pa nemojte propustiti ove proizvode! Pored svakog proizvoda napisala sam cijene, da se možete orijentirati po tome. A neki proizvodi su upravo na sniženju u DM-u!


Proizvodi za lice (preparativa)



Balea maska za lice - ne koristim nužno iste, ova je s blatom iz Mrtvog mora. Kratku recenziju ću napisati kada ju isprobam. Zašto ih preporučujem? Upravo zbog jednostavnosti, efekta koji daje te cijene.
U pakiranju dođu dvije maske, ali ja često iskoristim 4 puta, jer ne iskoristim cijelo pakiranje odjednom. Hidratiziraju, omekšavaju kožu, dubinski čisti i ne zateže kožu. Koristila sam i njihovu masku od manga te krastavaca. A cijena je 6,90 kn za dvije ( odnoso 4 ) uporabe!

Alverde piling za lice - od marelice i nevena. Miriši fantastično, obavlja posao kako treba i još je jeftina. Sadrži sitna zrnca, kao mljevene kuglice jojobe, ne grebe lice, već nježno čisti i ostavlja kožu svježom i čistom. Inače, obožavam svoj all time favorite  piling, također od Alverde-a, Aqua peeling ( klik na link ) koji ima malo veće perlice, dvije vrste, koje se upotpunjuju. Probajte ih obavezno!

Balea tonik za lice - ne koristim ih inače, ali sam odlučila pokušati uvesti u dnevnu rutinu njege kože lica, te nisam požalila. Ovaj je za mješovitu kožu lica, matira, čisti dubinski, a najbolje ih je koristiti uz gore navedeni piling. Znate i sami da je čiščenje lica obavezno, i jako bitno, s time ću vas uvijek gnjaviti! Ovaj tonik dođe 16,90 kn, a stvarno je bitna stavka u njezi lica. 



Proizvodi za lice ( dekorativa )



Essence stay all day - puder koji mi je najlakše izabrati kada se ne mogu odlučiti među lavinom pudera. Prošla sam evo već kroz 4. bočicu i uvijek mu se vraćam. Zašto? Lagana tekstura, naizgled gusta, dobro pokriva, lako se razmazuje, a drži dosta dugo. Nekada se ljutim na ovaj puder, a nekada mi je najdraža stvar na svijetu. Nanosim ga Sigminim flat top kabukijem, a u zadnje vrijeme beauty blenderom. Košta samo 33,90 kn! 

Catrice Sun Glow - jedini matt bronzer bez iritantnih shimmer čestica. Kada konturiram lice, želim običan smeđi bronzer koji me neće cijelu posvijetliti, kao Edwarda Cullena na sunčevoj svjetlosti. Dobro drži, lako se njime manipulira, a ja ga koristim često kao sjenilo. Multifunkcionalan! 

Essence loose powder - matt, matt, matt! Ispadam kao matirana frikuša. Volim ja shimmer, ali na jagodicama i na mostu nosa. Ovaj translucentni puder dobro radi svoj posao, a meni traje već punu godinu! 


Random dekorativa




Essence colour & go - ne kupujem često lakove za nokte, jer ih ne lakiram gotovo nikada, ali ovaj breskvasti od essence-a me osvojio na prvi pogled. Pigmentiran je i dugo drži. Imam nalakirane nokte na nogama s njime i moram priznati da ih ne mogu prestati gledati, jer je ova boja pobjednica na osunčanom tijelu.  Imaju veliki izbor boja, a dođu samo 9,90 kn!

Catrice ruž za usne - dosadnija ne mogu biti kada me upitaju koji mi je najdraži ruž za usne. Ma kakav Chanel i Dior, ovo je Holy Grail u mome svijetu. Nikada ih neću prestati koristiti jer im je tekstura savršena, formula savršena, izgled savršen te izbor  nijansi -  savršen. Koštaju 25 kuna!

Essence I love extreme - maskara koja me nakon prve upotrebe oborila. Koljena su mi počela klecati i počela sam vrištati "Ja imam trepavice!!". Ne znam kada me je neka maskara ovoliko očarala i oduševila. Kupiti ću ih sve, pa ih nažalost nećete moći probati, pa se ispričavam unaprijed zbog toga. Uskoro recenzija.

Essence Stay All Day sjenilo -  imam ih nekolicinu, i stvarno dobro posluže kao baza za sjenilo. Njihova kremasta tekstura ne uvlači se u pregibe vašeg kapka, dugo traje i zaslužuje biti u svačijoj makeup torbici.


Proizvodi za kosu 




Wellaflex lak za kosu - ne koristim ih inače jer s kosom ne znam baratati dalje od repa, punđe i spuštene kose. Ali uvijek imam jedan lak, baš ako mi zatreba. Ja sam kupila travel size jer mi ne treba bog za koliko za baby hairs, ali isplati se kupiti full size. Ja sam uz kupnju dobila i wella ogledalce! 

Pantene serum za vrhove - Pantene koristim 120 godina svog života, i nikada me nije razočarao.  Recenzije šampona i regeneratora pročitajte ovdje , a maski za kosu ovdje ! Ubrzo i sažeta recenzija ovog seruma, koji je svakodnevni stanovnik koji ne plaća stanarinu u mojoj torbici za plažu i torbici za dnevne varijante. 


Uskoro ću vas upoznati sa top 5 drogerijskih proizvoda od kojih, nakon prve upotrebe, nećete moći pobjeći! 
Pišite mi svoje najdraže drogerijske proizvode! Možda smo srodne duše!  
 






20 comments:

  1. Super lista odličnih proizvoda :) Imam ovaj essence loose puder, catrice ruževe, Essence lakove, probala sam i Catrice bronzer ali nisam još ovaj Alverde piling, moram ga kupiti jer sam potrošila Balein koji mi je bio izvrstan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj probaj! Drago mi je da ti se sviđa lista :)

      Delete
  2. Zelim da probam tu maskaru napokon :)
    Slazem se za Stay all day senke i Essence lakove :)

    ReplyDelete
  3. Odlična lista.Catrice ruževi su fenomenalni,a moram i probati taj Alverde piling.

    ReplyDelete
  4. gdje kupuješ Essence i Catrice? xD kod mene su (u Zagrebu) u DM-u, Kozmu i Mulleru, Essence lakovi 13,99, a Catrice ruževi 34,99 =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trenutno ti je akcija, i lakovi su ti sad 9,90 a ruževi u Mulleru i Kozmu su ti 24,90! Barem sam ja tako platila!

      Delete
  5. :O moram ić pogledat :D hvala!

    ReplyDelete
  6. Kupila sam si taj Balein tonik (i ja sam odlučila uvrstiti NAPOKON tonike u njegu lica) i meni ostavlja ljepljiv osjećaj na koži, baš mi se ne sviđa. A nisam primjetila da mi je lice matiranije kad ga koristim, ali sad ću baš obratiti pozornost na to..
    Super ideja za post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, svi imamo drukčiji tip kože pa možda zato. Nekada mi je masna, nekada mi je suha. :D

      Delete
  7. Hmm, nemamo nijedan favorit :D a taj Pantene serum za vrhove ima previše alkohola koji se čak i osjeti kad se tek nanese na kosu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemaš niti jedan drogerijski favorit? :/

      Meni je odličan, napokon nešto što mi hrani vrhove, bez obzira na alkohol.

      Delete
  8. od svega probah samo essence translucent puder ali mi je onaj kompaktni puno bolji :) (niki)

    ReplyDelete
  9. Essence loose powder sam imala i bila sam zadovoljna njime, ali Ben nye je prešišao sve! :D

    ReplyDelete
  10. Essence puder u prahu i lakovi su zakon! I ovaj Stay all day sam probala i bio mi je super, ali prešla sam na bb kreme i ne mičem se od njih :D Mogla bi probati ovu masku za lice...

    ReplyDelete
  11. obožavam essence, catrice i baleu, premda mnoge okreću glavu jer je to prvenstveno kozmetika namijenjena mlađoj populaciji, naročito essence, imaju dosta kvalitetnih proizvoda :D

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014