Pages

August 10, 2013

Empties - episode 1

August 10, 2013
Nedavno sam vidjela da je po blogovima popularno pisati što se potrošilo od proizvoda, a čak sam vidjela i nekoliko sličnih videa na youtube-u, pa me nagnalo da i ja pokušam skupiti nekoliko proizvoda koje sam potrošila! Inače, ne trošim toliko brzo dekorativnu kozmetiku jer proizvode mijenjam svaki dan, u to ne ubrajam paste za zube, šampone i gelove za tuširanje te toaletni papir jer je to osnova higijene pa mi nije zabavno to niti ukorporirati u ovakve postove.

U one proizvode koje prebrzo trošim spadaju kreme za ruke i kreme za stopala te lak za kosu i deodoranse.  A evo što sam potrošila od dekorativne! 





1. Maybelline Dream Creamy foundation - u nijansi 21 nude / beige dore - ovo je možda treća kutijica ovog pudera kojeg ja naprosto obožavam. Mislim da izlazi iz prodaje zato je u pokojem dm-u i snižen maksimalno. Kupila sam si još jednu nijansu koju sam spremila za zimu, jer sam trenutno pokupila bojicu pa mi ne paše. Iako je kremaste teksture, opet volim kist ili beauty blender malo smočiti te onda nanositi puder. Lagan je i naprosto nezamijenjiv.

2. Essence multi colour blush - u nijansi 10 how cute is that? - rumenilo koje imam već dvije godine u svojem kozmetičkom pretincu tek sam sada do kraja potrošila. Rumenilo koje je imalo od bronzera do highlightera podijeljeno u male lukove, tako dok prođeš kistom pokupiš sve nijanse u jednom te daje predivan prirodan izgled. Ne znam da li je još u prodaji, ali voljela bih ga opet kupiti jer je idealan za svaki dan.

3. Maybelline anti - age the eraser eye - možda najbolji korektor koji sam ja posijedovala. Ne kupujem skupu kozmetiku pa ne znam kako njihovi korektori djeluju, ali ovo je jednostavno nešto što morate imati. Čula sam da je trenutno na akciji u dm-u, pa se nadam da ću svoju nijansu pronaći za ovu zimu!

4. Alverde aqua peeling perle -  o ovome proizvodu sam puno pisala, i uvijek ga koristim jer ima blago djelovanje, a opet radi ono što treba! Da ima veće pakiranje mislim da bih ga kupila i trošila do mile volje. S druge strane, pakiranje ovog proizvoda je idealno za putovanje, a ja uvijek putujem s otoka na kopno i nazad. Preporučam i moram priznati da sam jako tužna što sam ga potrošila. 

5. Avon Rare pearls parfem - najdraži parfem cijelog mog života. Ovo je druga bočica, a kako se Avon lady mijenja u mojoj regiji, stalno gube moje podatke i tako izgubim i priliku za naručivanje ovog dragulja. Da mogu, kupala bih se u njemu svaki dan! On je sve što tražim u parfemu. Ako niste, naručite si tester i probajte ga!


Što vi potrošite od dekorativne kozmetike prvo?

18 comments:

  1. sve navedeno nisam probala. ovaj korektro sam trazila u dm-a ali ga nigdje na vidiku. dugo sam u avonu i mislim se opet aktivirat. ovaj rare pearls nisam imala ali jesam tester.

    ReplyDelete
  2. Tako dugo zelim da probam The Eraser Eye korektor, ali nikako da potrosim moj :) Bas je hvaljen ;)

    Cestitke na potrosenim proizvodima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!

      Koji ti korektor koristiš? :)

      Delete
  3. Ma joj mislim da se dekorativa tako sporo i rijetko potroši do kraja, da je to pravo čudo kad se desi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. upravo tako, morat ću počet paste za zube i šampone brojiti pod empties

      Delete
    2. Dosta cura i stavlja takve stvari pod empties, al meni to nekako koma, preintimno mi je to. Ono, da se vidi koji gel za tuširanje sam potrošila, koju vodicu za usta, koji gel za intimnu njegu, šampon za kosu... Osjećala bih se totalno ogoljeno pa zato i nemam tu rubriku. I slažem se s tobom u svemu. Ovaj tvoj post je sasvim uredan i prihvatljiv! ;)

      Delete
  4. Imala sam tester ovog Avonovog parfema i stvarno je odličan :)

    ReplyDelete
  5. Ako idući puta ne kupim ovaj Maybelline korektor onda neću nikada. :)

    ReplyDelete
  6. alverde iling je super, koristila sam ga i bas razmisljam da ga ponovno počnem koristiti :)

    http://puurebeauty13.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Potrosila si rumenilo? Svaka cast! :)

    ReplyDelete
  8. Nikako da kupim taj Maybelline korektor, morat ću si zapisati na popis za kupovinu i ugrabit ga pri sljedećem odlasku u DM :)

    ReplyDelete
  9. Baš dugo želim probati taj Maybelline korektor, ali nikako ga uloviti. Mislim da ću pričakati do jeseni da ga kupim jer se trenutno uopće ne šminkam previše. I mislim da ću isprobati ovaj piling od Alverdea. :D

    ReplyDelete
  10. Nisam isprobala ništa od navedenog. Kako i svima, tako i meni - dekorativa mi se sporo troši...

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014