Pages

May 17, 2013

Summer wishlist - Tumblr obsession!

May 17, 2013
Hello!

Random post koji opisuje trenutno šarenilo mojeg razmišljanja. Bliži se ljeto, a moja želja za novim krpicama je sve veća. Za sve je kriv tumblr. I roza boja i cvijeće i zlato! 
Zašto? Zato što satima sjedim listajući tumblr-ove sa divnim girly stvarčicama i sve bi ih redom pokupovala  te s poštovanjem složila u svoj ormar! 

Evo moj random wishlist koji se sastoji od ultra kratkih suknjica, hlačica, roze boje, sandalica te zlatnog nakita. Ma neću previše umarati sa glupim tekstom, uživajte u slikama!


Proljeće je uvertira za kratke hlačice i suknjice, koje doduše više volim nositi sa najlonkama i slatkim balerinaka! A u zadnje vrijeme favoriziram pulovere ( naravno proljetne) sa suknjama te remenčiće i masovan nakit!


Također uske hlače, traperice sa laganim košuljicama te lagana proljetna jaknica! Ne mogu odoljeti!





Zar nisu preslatke loafersice na micu macu? Ne znam gdje bi ih mogla kupiti, ali mislim da ih je lako i spimpati od običnih balerinkica! Možda neki DIY? Hm...
Što se tiče sandala... Inače ne nosim štiklice, ali mislim da bih htjela što prije uvaliti svoje debele gležnjeve u neke sandalice da mi izduže nogice, jer sam patuljastog rasta! Zara ima odličan izbor, samo što su preskupe za moj džep! Isto tako wedgesice su moja prvotna ljubav što se cipela tiče, općenito! 


Što reći? Zlato i ovi half way prstenovi! To je sve što želim nositi ovo ljeto, nadam se uz lijepi, preplanuli ten! Ne onaj nutella ten, već prirodno dobiven kuhajući se na vrućem suncu! 


Random divote na jednom mjestu! Nedavno sam počela naporan prelazak iz crne u brinetu! Osim što sam ispala crvena nekoliko puta, danonoćno sam držala kosu u rep kada bih izlazila da se ne bih osramotila sa tigrastim uzorkom po kosi! Sada sam na pola puta! Prva slika je cilj... Takva je moja prirodna kosa!
Trebam nove naočale uz novu kosu, haha! A Eiffelov toranj je ubačen tu da me guštira ali i podsjeća da ću za nekoliko desetljeća biti na vrhu!


Kakav bi to beauty blog bio bez kozmetike? Ubacujem i random sliku s random kozmetikom koju bih htjela posjedovati u budućnosti! Nemam apsolutno niti jedan MAC proizvod u svojoj kolekciji, pa bih molila macoholičare da mi u komentaru ostave linkove gdje ih kupuju. Real techniques kistići, Essie lakići, YSL ruževi i Tart Amazonian Clay rumenila su mi također na wishlisti!!

Ah. 

Bit će ovo uzbudljivo ljeto! Hvala ti Tumblr, što me bacaš u siromaštvo! 
Što je na vašoj wishlisti?

Imate tumblr? Pratimo se OVDJE!

xo

23 comments:

  1. Super su mi ovakvi postovi! Sve mi je divno! I meni su preslatke ove loafersice a našla sam i video diy , samo je ženska napravila od balerinki kopiju Marc Jacobsovih balerinki, ali vjerujem i da bi se to moglo napraviti i od loafersica http://www.youtube.com/watch?v=lANRLbiQJHQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na linku! Ja sam našla uber jeftine loafersice u deichmanu pa ću njih spimpati definitivno! :*****

      Delete
  2. Uh ... sjajan ukus i mnoštvo sjajnih stvari :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajde napokon da se netko slaže sa mnom u divotama! <3

      Delete
  3. Ove zarine sandalice imas identicne u planet obuci :) ja sam ih kupila, postavila sam skoro u novim stvarcicama na blogu pa pogledaj ... a kostale su 170kn :) preudobne, nosila sam jedan cijeli dan a nahodala sam se da ti ne mogu opisat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NEEEEEEMOJJJ ME ZEZATI! Tenks od srca!!!

      Delete
    2. Mislim na ove ravne kombinacija crno-bež sa svjetlucavim detaljima :)

      Delete
    3. Fine by me! odgovara mi više nego 450 kn u Zari :D

      Delete
  4. Aaaa sve mi se sviđa! Puno istih stvari želimo :)) Lexie

    ReplyDelete
  5. Nutella ten, LOL! Imam real technique core collection, nećeš požaliti ako ga nabaviš. :) Kao favorite moram izdvojiti knuckle rings i ovaj divni rajf. Kiss :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha a znaš one smeđe djevojke neprirodnog tena! :D

      sljedeći kistići su rt! :) tenks!

      Delete
  6. Ovi lakići za nokte su baš super! I crne šuze! A recimo cvjetne krune za Terraneo? :)

    Check it out on http://fantea.net/blog/?p=1286

    ReplyDelete
  7. Nemam tumblr, ali redovito svraćam na njega. I bolje da ovo nisam vidjela, sada bih htjela još shoppingirati, mada sam već potrošila jednu prosječnu plaću :)

    ReplyDelete
  8. Aaaa kako su dobri favoriri...Ja kao opsednuta sminkom,poslednje fotke su mi najlepse :D

    ReplyDelete
  9. uuu tvoje wishlist and postao i moj

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014