Pages

May 11, 2013

Mini cosmetic haul 2013!

May 11, 2013
Pozdrav dame!

Dugo nisam pisala o novitetima u mojoj skromnoj kolekciji, prvenstveno zato što ništa novo nisam kupovala, ali i zato što me ništa od date kozmetike nije posebno interesiralo. Ali jedan posjet u DM-u urodio je plodom te sam uhvatila neke dobre, ali prvenstveno korisne komade!


Neke od proizvoda nisam stigla slikati jer sam ih u međuvremenu počela koristiti, ali to je Catrice Photo Finish puder  ( link ) te još jedno rumenilo od Catrice, za koje slijedi recenzija uskoro!

Dakle, uzimala sam esencijalne stvari koje mi zaista trebaju, a to su tekući puder te puder u kamenu, oboje Catrice. Dalje, zainteresirala me Alverde maskara u sivoj boji koja u sebi ima sitne čestiće glitera! 
O njoj neću ništa sada govoriti, kao niti o drugim proizvodima jer uskoro idu recenzije!


Dva alverde sjenila u plavoj nijansi te nijansi trule višnje. Odlična pigmentacija za nisku cijenu!


Catrice Made to Stay kremasto sjenilo u nijansi 070 Mauvie Star! 


She liquid eyeliner u 001 crnoj boji, sa tvrđim aplikatorom! 


I kao šećer na kraju, Catrice defining blush u nijansi 030 Love & Peach! 


Što ste vi zadnje kupile?

16 comments:

  1. awn, la tonalità del blush m'ispira molto, peccato che da me la catrice sia introvabile, lol! :)
    x

    ReplyDelete
  2. danas: catrice kamuflažna kremica, oil control maramice i matirajući kompaktni puder by essence ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moram te oil control maramice kupiti, jel valjaju?

      Delete
  3. Super stvarčice! :D Ja danas nisam ništa od kozmetike, ali zato sam mrvicu obnovila garderobu. :))) A♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaa moram i ja nešto novo kupiti, nisam dugo! :)

      Delete
  4. Super stvarčice!! Ja sam u zadnje vrijeme obnovila cipele, sada slijedi kozmetika i odjeća :)

    ReplyDelete
  5. Ja jos uvijek skupljam za new in ali trebao bi biti u iducih 7 dana :) nadam se da ce biti i odjece i preparative i dekorative :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, znam kako ti je! Ja sam ovo kupila tek nedavno, i dugo vremena već nisam ništa kupila jer štedim i štedim! Očekujem neki haul :)

      Delete
  6. catrice rumenilo imam i ja i zaista mi je predivno :D!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Večinom zbog recenzija sam ga i kupila! Navukle ste me! :)

      Delete
  7. Imam i ja ovaj skin finish puder i ok mi je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je ok, ali nekako mi ne odgovara za toplije vrijeme! :)

      Delete
  8. Replies
    1. Je, i meni se sviđa baš :) hvala što si svratila :*

      Delete
  9. Odlican shooping :D

    Ja sam poslednje kupila GR Rich colour lakove i Maybelline Colour Whisper ruzeve :)

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014