Pages

May 15, 2013

Alverde - Volumen Star Mascara - Review

May 15, 2013

Pozdrav dame!

U prošlom postu predstavila sam vam svježe proizvode u mojoj kolekciji, među kojima je i Alverde maskara u neobičnoj sivoj boji!


Koristim ju već koji mjesec dana, ali ne svaki dan, a nekada ju kombiniram sa drugim maskarama! Pa krećemo na recenziju!

Alverde maskara, volumen star, osim što ima siromašan opis (nema ga), koenzistencija je pomalo neobična, ali ne u negativnom smislu. Prvo sam mislila da je ovo baza za maskaru, jer je nekako svjetlije nijanse, s reflektirajućim česticama!  

Mislim da dolazi u sklopu neke bivše Alverde kolekcije, koja nije bila nešto previše hvaljena, niti sam gdje čitala da je netko isprobao ovu maskaru!


Maskara je jako gusta, kao neka ljepljiva masa.  Mislila sam, u početku, da je zbog svježine, jer je nova. Inače, maskare budu dosta tečne kada su nove, pa ih se mora nanositi u više slojeva.  Ali Alverde maskara je baš gusta i teže se nanosi.

Koliko mi se čini, dolazi u slatkoj tubi od 6 ml, ne piše gotovo ništa na njoj, tako da nagađam da ima količinu kao uobičajena maskara. Mislim da dolazi samo u ovoj nijansi, sivoj.


Četkica je silikonska, s sitnim izdancima, ali jako neuradno prikuplja sadržaj tubice te ga nakuplja na izdancima i četkica jednostavno napravi opći kaos ako se višak ne obriše od rub tubice. Jedino tako se može nanijeti maskara bez prevelike muke.



Na slici se vide sitne čestice, koje apsolutno ništa ne naprave vašim trepavicama. Ne znam zašto su ih stavili i koji je njihov smisao, ali na mojim trepavicama nisu ništa posebno napravile.

Što se tiče volumena, moje trepavice su dosta sitne i prorijeđene, tako da bilo kakva maskara s učinkom volumena na meni ne ostavlja efekt volumena, već izgleda kao obična maskara. Tako i ova maskara. Jedno nanošenje čini moje nevidljive trepavice vidljivijima te malo dužima, a drugi sloj, ne čini gotovo veliku razliku.



Cijena je otprilike do 30 kuna, ali mislim da sam ju ja kupila za 19,90 kuna, ali nisam sigurna.

Za kraj, maskara je sasvim solidna. Iako ima sivu boju, na trepavicama ispada crna. Malo gušća koenzistencija čini nanošenje neurednije, pa svakako višak otklonite od rub tube. Sve u svemu, maskara kao maskara. Nije me nešto posebno oduševila, ali nije toliko loša. Znam ju koristiti unakrsno s nekom drugom maskarom te ih kombinirati, ako zaista želim veći volumen te ispunjenije trepavice. 
Zanima me jedino da li će se koenzistencija maskare promijeniti nakon što "ostari" i da li će otežati nanošenje.

Da li ste vi probale ovu maskaru? Koja je vaša omiljena maskara?

12 comments:

  1. Cak ljepse izgleda sa jednim slojem nego dva :)
    Moje omiljene su max factor masterpiece i masterpiece max .. nisam nasla bolje od njih :)

    ReplyDelete
  2. tu sam uzela i ja u dm-a na nakciji za iste novce ili po reg.cijeni,sad se ne sjećam jer mater uvik uzima moje a njoj malo koja odgovara. pa da ima svoju uzme ovu ali ni ova joj nije dobra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ni ja nisam ziher gdje sam s njom... :D

      Delete
  3. Baš lijepo izgleda sa dva sloja, a i na fotkama se ne čini tako siva kao u tubi :) Ja nisam probala, ali i neću jer već imam svoju super maskaru i ne volim s njima eksperimentirati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da, izgleda crno kada ju se nanese. Mada je kao glineno blato kada se suši! Malo yuck!

      Delete
  4. Lijepe duge trepavice :)
    Ja još nisam našla bolju od Max Factor 2000. Uvijek joj se vraćam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da, nju još nisam probala. BAD GIRL! :)

      Delete
    2. Ima vremena. Još si mlada ;)

      Delete
  5. Maskara ne djeluje loše ali tvoje obrve su mi krasne *.*

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014