Pages

April 26, 2013

Aussie : It's a Miracle!

April 26, 2013


Pozdrav dame!

Prije gotovo dva mjeseca, kao i sve blogerice, dobila sam na testiranje Aussie šampone, ukupno njih tri. Nisam odmah isti dan napisala „recenziju“ jer je ljudski nemoguće kroz jedno pranje odlučiti kako šamponi djeluju na moju kosu. Sada kada su gotovo dva mjeseca prošla, mogu sa sigurnošću stajati iza svoje recenzije.



Dakle. Da ne duljim o podrijetlu i imenu, to ste više-manje pročitali na svakom drugom blogu, radi se o australskom brandu. Za brand sam čula preko stranih blogova i vlogova, ali nisam nikada išla za time da ga naručim online. Bočice su zaista lijepe i lako je doziranje šampona s praktičnim čepovima.

Dobila sam tri proizvoda, a radi se o Miracle Moist šamponu, Miracle Moist regeneratoru te 3 minute miracle regeneratoru za dubinsko regeneriranje.
Ono što prvo primjetite kod proizvoda je definitivno njihov bubblegum miris, koji ostaje u kosi nakon pranja čak s drugim šamponima. To je definitivno jedan veliki plus. Od sastava mi se sviđa samo ulje australske makadamije, ostalo je naravno kemija.  Protiv toga ne možemo, i ne trebamo se boriti. Sama se bavim izradom prirodnih kozmetičkih proizvoda, za koje pomno biram samo blage i prirodne sastojke.  Iako u sastavu sadrže sastojke poput Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Sorbate   koje svi razapinju, moram reći da na moje vlasište nije posebno agresivno utjecalo, iako neki šamponi sa istim sastojcima znaju raditi i goru štetu. 

Da se vratim na same proizvode. Kosa mi je postala poprilično suha i gruba te oštećena pri vrhovima prije 5-6 mjeseca. Inače se masti nakon dva dana, a tada ju inače i perem.
Prilikom pranja kose, koristim sva tri proizvoda, iako ne rabim regeneratore toliko često.  Šampon je u potpunosti regenerirao i promijenio moju kosu. Prije nego što sam počela koristiti ove proizvode, koristila sam Syoss šampone, koji su mi nakon ispiranja ostavljali slamnati finish, jednak onome kad sam koristila blajh. Nakon korištenja šampona, to se promijenilo te se razlika osjetila nakon 3-4 pranja. U kombinaciji s regeneratorom, koji trenutno omekšava kosu, kosa je već postajala meka i svilenkasta. Regenerator sam stavila samo na suhe vrhove jer postupno prelazim u ombre i u smeđu nijansu. Djelovao je odlično i instantno ih nahranio. Što se tiće zadnjeg dubinskog regeneratora, njega sam nanijela duž cijele kose te ostavila na kosi nekih dvije do tri minute. Znam,znam piše tri minute, ali moja kosa je ekstra tanka pa  mislim da više od dvije minute regenerator nema što raditi! Dubinski regenerator je napravio jednako kao i prethodni regenerator.  Po meni  imaju ista svojstva. Inače, prilikom drugih pranja kose, naizmjenično sam koristila dva regeneratora, a nekada sam ih potpuno izostavila prilikom korištenja samog šampona.




Sve u svemu, Aussie šamponi napravili su više koristi nego štete mojoj kosi tako da se ne mogu požaliti. Svi imamo različite tipove kose,  a Aussie je pripremio 5 linija za različite tipove, tako da se možete naći u jednoj od linija ( Aussie Miracle Moist, Aussie Color Mate,  Aussie Mega Instant,  Aussie Aussome Volume te Aussie Luscious Long).  
 
Dostupni su u DM drogerijama po cijeni od 49,90 kn, a mislim da su trenutno na popustu za 30-ak kuna. Isto tako, ako ne želite kupiti full size pakiranje, možete kupiti mini travel size koji se nalazi na početku DM-a, gdje su večinom travel size pakiranja smještena.

Ako pak niste nimalo zainteresirani  za kupnju ovih proizvoda, skoknite do DM-a i barem ih pomirišite! Nećete požaliti!

PR uzorak!

12 comments:

  1. Ja lajkam sva tri proizvoda i baš sam jutros objavila recenziju istih ;D!

    ReplyDelete
  2. I LOVE their hair products! They work well and they smell amazing.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. citala sam dosta pozitivnih komentara sto se tice ovog brenda, ali njih na zalost nema u srbiji, pa nemam priliku da ih probam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. A možda da ih nekako naručiš? :/

      Delete
  4. Meni je suprug baš nedavno kupio ovaj šampon u full size verziji, zasada sam ga koristila sam u par pranja i ne vidim neku primjetnu razliku na mojoj suhoj kosi. Čitala sam da je nekima djelovao tek nakon 10ak pranja pa ne namjeravam od njega tako lako odustati :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definitivno se isplati pričekati. Meni je nakon svakog korištenja sada sve bolji :)

      Delete
  5. Ovi proizvodi pršte sa svih strana.... probati ću kad-tad :) Svakako zvuče dobro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, barem odi pomirisati prvo :)

      Delete
  6. Inače koristim L'occitane šampone i djeluju ovako kako si napisala za ove. Ovoliko jeftinije se svakako isplati isprobati :)

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    ReplyDelete

Beautiful Melody

Melody of Beauty © 2014